Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin Eino Grönin laulut

Vierailija
06.04.2025 |

Hänellä on tosiaan monta hyvää kulumatonta kappaletta, nyt olen koko viikonlopun kuunnellut hänen musiikkiaan ja huomasin pitäväni hänen tuottanosta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita heti Einolle, se on varmaan niitä jo kaivannut.

Vierailija
2/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Eino Grön on tehnyt myös joululevyn Lapsuusajan joulu. Se on ollut meidän perheessä tykätty joulun aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu! Eino Grön on tehnyt myös joululevyn Lapsuusajan joulu. Se on ollut meidän perheessä tykätty joulun aikaan.

Joo näin sitä ihminen mieltyy nuorena tuohon ja keski-iässä tuohon, vaikkei ikinä ehkä olisi uskonutkaan. Hienoja kipaleita oli monta ja ei taida nyt jäädä vain tämän viikonlopun hyräilyksi, oikeastaan ilahduin kun tällaisen havaitsin, kokkasin ja Eino Grön lauloi taustalla, ihan hyvä viikonloppu siis.

Vierailija
4/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin vielä kiittämään tuosta Lapsuusajan joulu levystä, kävin hiukan kuuntelemassa ja se taitanee päätyä minun ostoskoriin jos löydän, kiitos paljon!

Vierailija
5/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin vielä kiittämään tuosta Lapsuusajan joulu levystä, kävin hiukan kuuntelemassa ja se taitanee päätyä minun ostoskoriin jos löydän, kiitos paljon!

Kiva 😊 on tosiaan näissä Eino Grönin joululauluissa ja tulkinnoissa sellaista vanhan ajan joulun tunnelmaa. Meillä ovat lapsetkin tykänneet näistä lauluista.

Vierailija
6/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva 😊 on tosiaan näissä Eino Grönin joululauluissa ja tulkinnoissa sellaista vanhan ajan joulun tunnelmaa. Meillä ovat lapsetkin tykänneet näistä lauluista.

Kyllä vain, hetken kuuntelin ja ihastuin heti, äänessä ja tyylissä oli kaikki se mistä itsekin pidin, juurikin tuon vanhan ajan tunnelmaa. Tätä alan nyt metsästämään, toivon löytäväni. Hyvää kevään jatkoa!

Vierailija
7/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullekin, ap, hyvää ja tunnelmallista kevätaikaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi