Pesetkö kädet ennen tiskikoneen tyhjennystä?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Pesen. Pesen muutenkin noin 20 kertaa päivässä kädet.
Minulla olisi tuossa vaiheessa jo nahka kuoriutunut käsistä pois, varsinkin jos aina olisin käyttänyt saippuaa.
Pesen ennen tyhjentämistä ja myös sen jälkeen, kun olen täyttänyt likaisilla astioilla koneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos olen juuri rapsutellut persvakoa, mutta en muuten.
Kiitos lohduttavasta vastauksesta. Perheenjäsen ei pese ja meinaan haljeta raivosta. Haluaisin ajatella että olen vain itse ylineuroottinen asiasta. Kestän asioita paremmin jos vika on vain minussa
Sun kannattaa tyhjentää kone aina itse. Laita perheenjäsen viemään roskapussi ja täyttämään pyykinpesukone, imuroimaan yms. missä ei tarvitse olla puhtaat kädet.
Miksi se perheenjäsen ei voi käyttäytyä normaalisti ja pestä käsiään ennen tiskikoneen tyhjennystä?
Ärsyttää tuollaiset, jotka saa luistaa jostain tehtävästä siksi, että eivät viitsi tehdä sitä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos lohduttavasta vastauksesta. Perheenjäsen ei pese ja meinaan haljeta raivosta. Haluaisin ajatella että olen vain itse ylineuroottinen asiasta. Kestän asioita paremmin jos vika on vain minussa
Jaksaisin ehkä tasan yhden päivän kaltaistasi "parikumppania".
Miksi?
t. Ap
Koska haluan vaimon, en äitiä. Äiti kuoli jo kauan kauan aikaa sitten. Tuskinpa niihin lautasiin mitään tarttuu. Jokainen tajuaa vessan jälkeen pestä kätensä. Pitäisi riittää.
Ei riitä jos pesee kätensä vain huussikäynnin jälkeen. Vaikka se toki tärkein tilanne onkin, mutta ei ainoa. Hankala paikka jos toinen on siisti ja toinen siivoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisin ehkä tasan yhden päivän kaltaistasi "parikumppania".
Miksi?
t. Ap
Koska haluan vaimon, en äitiä. Äiti kuoli jo kauan kauan aikaa sitten. Tuskinpa niihin lautasiin mitään tarttuu. Jokainen tajuaa vessan jälkeen pestä kätensä. Pitäisi riittää.
Ja toistepäin: nainen haluaa aikuisen miehen, ei mieslasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Samoin kun otan pyykkejä koneesta. Itsestäänselvyyshän sen pitäisi olla, mutta kaikkia ei hygienia kiinnosta.
Noin on! Puhtaus on puoli ruokaa, vähintään!
Tympii likakätiset ihmiset. Heidän pitäisi pysyä sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mällit kourassa housut kintussa yhä ei haittaa astioiden käsittely?
Hmmm. Voit varmaan itse kerätä listan kaikista asioista, joiden jälkeen et pesemättä tyhjennä konetta.
Suosittelen tekemään sen listan, koska päättelykyvyn taso on sinulla tuollainen niin sanottu nolla. Tsemppiä. 👍
Seurustelun alkuvaiheessa olisi tärkeää huomioida sekin miten toinen pesee kätensä. Siisti ja epäsiisti ja eivät sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Olet parisuhteessa miesvauvan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Samoin kun otan pyykkejä koneesta. Itsestäänselvyyshän sen pitäisi olla, mutta kaikkia ei hygienia kiinnosta.
Noin on! Puhtaus on puoli ruokaa, vähintään!
Tympii likakätiset ihmiset. Heidän pitäisi pysyä sinkkuina.
Jos ihan teineinä muuttaa yhteen, voi vielä oppia oikeille tavoille, kuten puhtauteen. Myöhemmällä iällä turha toivo ja riitaa tulee varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa tyhjentää kone aina itse. Laita perheenjäsen viemään roskapussi ja täyttämään pyykinpesukone, imuroimaan yms. missä ei tarvitse olla puhtaat kädet.
Niin yleensä teenkin, mutta aina ei ehdi hätiin kun kuuluu jo kilinä
Vaadin käsienpesua, mikäli ei itse ymmärrä.
Entä moniko huuhtelee astiat astianpesukoneesta ottaesss. Astianpesusinejäämät eivät ole ihan pieni asia terveydelle.
Kalliimmat koneet tosin yleensä tekee perusteellisen huuhtelun, mutta ns. Gigantin tarjouskoneet ei kyllä valitettavasti tee.
Vierailija kirjoitti:
Entä moniko huuhtelee astiat astianpesukoneesta ottaesss. Astianpesusinejäämät eivät ole ihan pieni asia terveydelle.
Kalliimmat koneet tosin yleensä tekee perusteellisen huuhtelun, mutta ns. Gigantin tarjouskoneet ei kyllä valitettavasti tee.
Miksi piti olla niin tyhmä, että osti sen halvimman koneen? Eihän se edes vettä säästä, jos astiat pitää huuhtoa. Tosin yleensä kyse on yleensä liiasta pesuaineesta, tai jos käyttää pesutabletteja, on tiskattu liian vajaita koneellisia.
Miksipä pesisin? Jotain rajaa tuollaiseen "puhtausvimmaan", tuo on sairasta.
Ihmeen terveenä ollaan säilytty, vaikka ei olla desinfioimassa käsiä jatkuvasti.
Jos kosken ovenkahvaan tai mihin tahansa tavaraan johon joku muu on koskenut pesen kädet.
Ravintoloissa en käy ikinä koska joku on koskettanut niihin astioihin. Yäk.