Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihavuusleikattu

Vierailija
06.04.2025 |

Ja eräällä Facen lihavuusleikkausryhmässä. Ja missään en ole nähnyt niin kateellisia ihmisiä, kun jotkut sitten ei saa niitä nahanpoistoleikkauksia ja jotkut saa. Ja jotkut jotka jää leikkauksenkinnjälkeen pullukaksi on kateellisia jotka laihtuu hoikaksi. Mulle moni sanoi, että on mulle kateellinen kun näytän niin hyvältä ja sain jopa rintojen kohotuksen julkisilla, vaikka en kriteereitä edes täyttänyt sain myös vatsankiristysleikkauksen jopa kahteen kertaan, kun korjailtiin vielä vatsan kiristyneisyyttä. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, itse en huomannut kateutta. En kyllä enää vuosiin ole kuulunut mihinkään ryhmiin. Itselle tehty laaja plastiikkaoperaatio ja painokin putosi n 70 kiloa. Lilestä jo 10 vuotta.

Vierailija
2/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä montakin ryhmää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä montakin ryhmää?

Ainakin neljässä ryhmässä olin aikanaan. Nyt kuulun enää paikalliseen ryhmään 

Vierailija
4/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sulle suorastaan pakotettiin rynnäsleikkaus, hohhoijaa.

Vierailija
5/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina painanut 45kg eikä ikinä ole leikattu :)

Vierailija
6/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voin kun kiva. Olet varmaan aika lyhyt? En kyllä ymmärrä tuollaista lapsellista trollaamista ja ilkkumista kun otsikosta jo näkee mistä ketjussa kyse. 

Mä olen 168cm enkä koskaan haluaisi painaa vain 45kg. On liian alhainen paino mun pituiselle ja olisin monta kiloa alipainoinen. 

Vierailija
7/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoin ennen kuin ryhmävalas ja bmi oli 40 ja arvaas laihduin ihan itse ilman leikkauksia, vaikka olisin varmasti sellaisen saanut, kun olin ollut läski nuoresta asti, mutta sitten aloin laskemaan kalorit tarkkaan ottaen huomioon myös ketsupit ja jätin pois pizzat ja limsat ja nyt BMI 19.

Lisäksi lihavuus leikkaukset voi epäonnistua ja voi lihota takaisin.

En myöskään käyttänyt mitään muoti lääkkeitä.

Aloin liikkumaan ja syömään oikein. 

Moni ei vaan osaa laskea kaloreita ja syö täyteen kalorit jo ennen puolta päivää ja sitten nälkään mässätään lisää.

Ei ihme ettei laihduta . En pidä minään sellaista laiskimusta joka laihtunut leikkauksella.

no onneks mä en ole sinun kaltainen ylimielinen pas*ka

Vierailija
8/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että kukaan kadehtisi leikattua? Helpompaa elämä on, kun on normaalipainoinen ja leikkaamaton ja voi silloin syödäkin myös herkkuja juhlissa ja sen jälkeen taas noudattaa terveellistä ruokavaliota.

Vierailija
9/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että kukaan kadehtisi leikattua? Helpompaa elämä on, kun on normaalipainoinen ja leikkaamaton ja voi silloin syödäkin myös herkkuja juhlissa ja sen jälkeen taas noudattaa terveellistä ruokavaliota.

Äly hoi älä jätä. Koita lukea ihan ajatuksella ap:n aloitus ja koita keksiä ketkä hänelle olisi kateellisia.

Vierailija
10/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin kun kiva. Olet varmaan aika lyhyt? En kyllä ymmärrä tuollaista lapsellista trollaamista ja ilkkumista kun otsikosta jo näkee mistä ketjussa kyse. 

Mä olen 168cm enkä koskaan haluaisi painaa vain 45kg. On liian alhainen paino mun pituiselle ja olisin monta kiloa alipainoinen. 

Kuulostat kuitenkin siltä, että kadehdit hoikkia eli olet kuten nuo lihavat noissa ryhmissä. Ole itse tarkkana, mitä puhut hoikista, jos et halua, että lihavuuteesi puututaan. Turhaa itsensäkorostusta koko aloitus. Vain heikko ihminen kadehtii lihavuusleikattua.

Vierailija
11/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kuitenkin siltä, että kadehdit hoikkia eli olet kuten nuo lihavat noissa ryhmissä. Ole itse tarkkana, mitä puhut hoikista, jos et halua, että lihavuuteesi puututaan. Turhaa itsensäkorostusta koko aloitus. Vain heikko ihminen kadehtii lihavuusleikattua.

Voi pyhä yksinkertaisuu. Metsään meni sun arvailut. Kovasti sua sieppaa kun sulle huomautettiin sun typerästä käytöksestä. Omasta painosta en kertonut yhtään mitään. Kerroin vain sen, että 45 kiloisena olisi useita kiloja alipainoinen.

Vierailija
12/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoin ennen kuin ryhmävalas ja bmi oli 40 ja arvaas laihduin ihan itse ilman leikkauksia, vaikka olisin varmasti sellaisen saanut, kun olin ollut läski nuoresta asti, mutta sitten aloin laskemaan kalorit tarkkaan ottaen huomioon myös ketsupit ja jätin pois pizzat ja limsat ja nyt BMI 19.

Moni ei vaan osaa laskea kaloreita ja syö täyteen kalorit jo ennen puolta päivää ja sitten nälkään mässätään lisää.

Ei ihme ettei laihduta . En pidä minään sellaista laiskimusta joka laihtunut leikkauksella.

Mieluummin ylimielinen paska kuin läski paska

13/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla ennen leikkaus dm2 tai muita sairauksia?

Paranivatko ne leikkauksen myötä?

The only fears we have to fear is these fears itself.

Vierailija
14/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maksaa lihavien terveydenhuoltomenot 🤷 

Vierailija
15/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä nyt et maksa yhtään mitään vaan olet pelkkä kuluerä yhteiskunnalle mieliterveysongelmiesi kanssa.

Vierailija
16/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan sulla on leikkauksesta? Kiva kuitenkin, että olet saanut avun siitä ja vielä tuo rintaleikkauskin.

Mä itse tiedän nelljä leikattua ja kolmella on tulltu kaikki takaisin kymmenessä vuodessa. Tää yksi on hoikka ja näyttävä nainen. Hän oli lihavampanakin näyttävä ja runsaat ryntäät. ;) Kävi sitten leikkauksen jälkeen lisäämässä rintoja, kun ne laihtui ihan liikaa. Tietty ylimääräistä ihoa pois ja ryhtiå poveen.. Tää on mun esimies ja aivan ihana nainen.

Vierailija
17/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas? Eikö lihavat käy töissä ja maksa veroja? Etkö sä itse ole koskaan sairastunut ja saanut mitään hoitoja, että tätäkin pitää taas kateellisena urputtaa..

N54 ja töitä tehnyt koko ikäni teinistä saakka. Niin paljon on itseaiheutettuja sairauksia ja lsiäseurauksia, ettei voi vaan käsittää miten kukaan voi olla noin typerä kuin edellinen. Pääasia, että ihmiset elää täyttä elämää sitä vartenhan se terveydenhuoltokin on kehitetty, että sitten korjataan.

Vierailija
18/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän yhteiskunta hoitaa myös keuhkosyövät tupakoitsijoille, ja katkaisut alkoholisteille. 

Vierailija
19/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laihtuu elimistön silpomisella, niin on ihan upea suoritus.

Jos laihtuu syömällä järkevästi, se on ylimielistä.

Vierailija
20/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laihtuu elimistön silpomisella, niin on

Nyt oli kyse kyllä tuon ensimmäisen kirjoittajan asenteesta eikä siitä miten kukin on laihtunut. Tuon kirjoittajan asenne on todella ylimielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan