Kukaan ei osta Torista mitään nykyään
Kommentit (39)
No kyllä mä olen sieltä ostanut mm ruokakaluston ja jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Huuto.net. Eikä kukaan huijaa jos myyt vain tunnistautuneille.
Kun vaan myyt siellä HUUTOKAUPALLA etkä mitään tori.fi kuuluvia "osta heti" ilmoituksilla
Vierailija kirjoitti:
Torissa on vain persaukiset "itselleen varaajat" jotka eivät koskaan realisoidu ostamaan, huvittavalla tavalla alle markkinahinnan tinkaajat ja omalle kotiovelleen kuljetusta edellyttävät. Ja tässä eräänä päivänä vielä uutisoitiin ostajaryhmänä edunvalvonnassa olevat, jotka tarvitsevat edunvalvojan suostumusta.
Ei kiitos. Tunnistettu ostaja, etumaksu tilille ilman tinkimistä, luotettava toimitus postissa sovituin ehdoin. Näin toimii huuto.net, jossa olen tehnyt jo kolmattasataa kauppaa ostajana tai myyjänä.
Miten huuto.netissä voisikaan tinkiä kun huutokaupassa myydään eniten tarjoavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vaan myyt siellä HUUTOKAUPALLA etkä mitään tori.fi kuuluvia "osta heti" ilmoituksilla
Nimenomaan pääosa huuto.netissä myydään osta heti -ilmoituksilla. Luotettava myyjä, luotettava ostaja, raha tilille ja toimitus. Näin toimii kunnon ihmisten kaupankäynti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torissa on vain persaukiset "itselleen varaajat" jotka eivät koskaan realisoidu ostamaan, huvittavalla tavalla alle markkinahinnan tinkaajat ja omalle kotiovelleen kuljetusta edellyttävät. Ja tässä eräänä päivänä vielä uutisoitiin ostajaryhmänä edunvalvonnassa olevat, jotka tarvitsevat edunvalvojan suostumusta.
Ei kiitos. Tunnistettu ostaja, etumaksu tilille ilman tinkimistä, luotettava toimitus postissa sovituin ehdoin. Näin toimii huuto.net, jossa olen tehnyt jo kolmattasataa kauppaa ostajana tai myyjänä.
Miten huuto.netissä voisikaan tinkiä kun huutokaupassa myydään eniten tarjoavalle.
On mahdollista laittaa vaihtoehto "ostaja saa tarjota hintaa". Mutta tosiaan yleensä ei näin tehdä, fiksut ostajat fiksulta myyjältä fiksulla hinnlla. Tori.fi pummit sitten erikseen.
Mä en jaksa sitä saatananmoista chattirumbaa, laita viestiä, odota vastausta, saa vastaus joka ei vastaa esitettyyn kysymykseen, kysy uudestaan, odota vastausta... Jnejne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista laittaa vaihtoehto "ostaja saa tarjota hintaa". Mutta tosiaan yleensä ei näin tehdä, fiksut ostajat fiksulta myyjältä fiksulla hinnlla. Tori.fi pummit sitten erikseen.
Lopetin huutonetin käytön kun tuli nämä "osta heti". Ei ole enää kun koin syömiä rättejä ja lumppuja. Oikeat huutokauppa myyjät on hävinnyt.
Lisäksi vastoin sääntöjä samat rätit on myös torissa myynnissä. Olen kyllä tehnyt ilmoituksia ylläpidolle, mutta miksi ei poisteta kokonaan näitä väärinkäyttäneitä.
Vierailija kirjoitti:
Tavaran kunto ja hinta. Juuri viimeksi kun yhtä juttua Torista etsiskelin, niin pyydettiin n. 10e enemmän kuin mitä kaupassa vastaavasta.
Nää on näitä "ostetaan Temusta halvalla, ja myydään torissa kalliilla" - kauppiaita. Jättäkää näiltä ostamatta, niin jäävät nuolemaan näppejään tappiollisten sijoitusten kanssa
Huuto.net-sivustolla kolme ostaja huijaria peräkkäin tänä keväänä, eipä myyminen paljoa innosta.
Luovutin itse Torin kanssa, kun aina kysellään kamalasti kysymyksiä tuotteesta ja sitten yhteydenpito lakkaa täysin. Sitten pyydetään pudottamaan hinnasta 70% "et sä tota saa tolla hinnalla myydyksi". Vammasia koko sivu täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan pääosa huuto.netissä myydään osta heti -ilmoituksilla. Luotettava myyjä, luotettava ostaja, raha tilille ja toimitus. Näin toimii kunnon ihmisten kaupankäynti.
Uusi näin. Minä en ainakaan edes katso kohteita jotka huutokaupataan. Vain osta heti - ilmoitukset kiinnostaa ja niitä ostan, jos tarvis. Mutta huutonetissä ei enää saa mitään kaupaksi. Olen saanut viimeisen 2 vuoden aikana kaupaksi vain pari hassua tavaraa. Ennen toria meni lähes kaikki myytävät kuukauden sisällä. Tosin torikaan ei enää myy. Ei myynyt vahvasti ennenkin Mutta tän hallituksen astuessa valtaan ja ankeutusten tullessa voimaan ei siellä saa myytyä satasen seteliäkään 10 eurolla. Viimeisemmän isomman ja kalliimman esineen myin paikalliselle puskaradiolla.
Ei pidä paikkaansa. itse möin juuri kahden kylpyhuoneen 6 vuotiaat kalusteet, (Temalia ja orasta) jos 800€ kaapista, pyyttää 80 € niin kyllä se kauppa käy. Alle viikossa meni kaikki romut eri ostajille, ja ei ole valituksia kuulunut. jos yrität oikesti myydä 100€ tuotetta 80€ niin voi olla että ostajat rajoittuu aika pieneen porukkaan.
Itse asiassa mulle kävi jopa niin että oli yks vähän isompi kaappi, jonka yksi henkilö varasi,lupasin varata, ja ilmoitin sen seuraavalle ostajalle niin se sanoi että maksaa kaapista 90€ näkemättä ja lupasi hakea heti, silloin oli pakko vaan ilmoittaa toiselle ostajalle että hinta pomppas ja että suostun pitämään varausta jos vastaa korkeampaan tarjoukseen. ei suostunut ja korkeamman tarjouksen voittaja haki kaapin ja minä jäätelön
en todellakaan myy turhaa roinaa vaan uudenveroista tavaraa mutta saan ilmoituksiini vaan paljon sydämiä vaan kukaan ei kysele mitään. ärsyttävää. en haluaisi roskiinkaan heittää lähes käyttämättömiä tavaroita.
Vinted toimii paremmin oman kokemuksen mukaan. On myös edullisemmat hinnat.
Vierailija kirjoitti:
en todellakaan myy turhaa roinaa vaan uudenveroista tavaraa mutta saan ilmoituksiini vaan paljon sydämiä vaan kukaan ei kysele mitään. ärsyttävää. en haluaisi roskiinkaan heittää lähes käyttämättömiä tavaroita.
Tämä! Ilmoituksessa 27 sydäntä eikä kukaan laita viestiä. Antiikkitavara niin turhaan odottavat sitä hinnanalennusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on vintedissä
Kummassa menee elektroniikka paremmin kaupaksi?
Vierailija kirjoitti:
Luovutin itse Torin kanssa, kun aina kysellään kamalasti kysymyksiä tuotteesta ja sitten yhteydenpito lakkaa täysin. Sitten pyydetään pudottamaan hinnasta 70% "et sä tota saa tolla hinnalla myydyksi". Vammasia koko sivu täynnä.
Paljon kysymyksiä=ei ole ostamassa, vaan ämpyilee haluaisiko sittenkään tavaran ja siksi etsii siitä vikoja.
"Millä puhdistusaineella on pesty" = et varmasti tee kauppoja.