Jos sinun pitäisi piilottaa puolisoltasi kahvipaketin kokoinen esine asuntoonne,
minne sen kätkisit? Minne hän ei yleensä koskaan katso?
Kommentit (69)
Minä voisin puolisoltani (mies) piilottaa tuon kokoisen esineen vaikka hänen oman työpöytänsä laatikon perälle, eikä varmasti löytäisi. Pyykkikori olisi pomminvarma paikka, samoin kaikki keittiönkaapit. Jopa hänen vaatekaappinsa. Tunkisin vain paketin sinne perälle vaatekasojen taakse niin piilossa pysyisi.
Jos miehen pitäisi piilottaa jotain minulta, hänen vaatekaappinsa ja työpöytänsä laatikot olisivat aikalailla ainoat paikat, joista en löytäisi, koska niihin en mene tonkimaan. Myös ulkorakennuksissa paketti olisi minulta aika hyvässä piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitkälle sängyn alle tietysti.
Tämä.Makuuhuoneen sängyn alle. Jossa on jo valmiina säilytyslaatikko. Mies ei milloinkaan siivoa makuuhuonetta, itse sen aina siivoan.
Hyvä paikka on myös makuuhuoneen oma kaappini, se hylly, jos säilytän omia alusvaatteita.
Ja yksi pomminvarma paikka on, pyykkikori, kodinhoitohuoneessa.
Pyykkikori on todella takuuvarma piilopaikka: olen testannut tämän. Mies ei edes vippaa omia likapyykkejään koriin.
Yök, lahja likaisten alushousujen ja sukkien seassa
Vierailija kirjoitti:
Helppoa. Laittaa keskelle jääkaappia niin ei varmasti löydä.
Sen voi laittaa myös eteisen lattialle roskapussin viereen
Mieheltä voit piilottaa vaatteiden, siivoustarvikkeiden, ruokatarvikkeiden yms taakse. Naiselta et minnekään.
Ihan riittää keittiön yläkaapit tai eteisen yläkaappi. Tai olohuoneen TV tason kaapit. Liinavaatekaapit. Oikeastaan kaikki kaapit. Pois suljettuna vaan astiakaapit ja jääkaappi.
Vaatekaappi, vaatehuone, vuodevaatelastikko, kylppärin kaappi... Siellä pysyisi piilossa maailmantappiin asti.
Pyykkikori voisi olla ihan toimiva paikka, samoin puhtaiden, silitystä odottavien vaatteiden/liinavaatteiden keko. Myös siivouskomero toimisi luultavasti hienosti. Varmin paikka olis ihan yksinkertaisesti mun auto, sinne sillä ei oo koskaan mitään asiaa yksin, vain kun ollaan yhdessä mun autolla liikkeellä, eli ehkä kerran kuukaudessa jos sitäkään.
Miten te muuten olette varmoja, ettei se miehenne käy teidän vaatekaapillanne/-laatikoillanne tutkimassa? Nehän nyt on ne ensimmäiset paikat, minne jotain piilotetaan.
Semmoisia paikkoja on paljon, hyvin paljon. Esim jo jääkaapissa, jos ostan esim viiniä tai olutta itselleni, niin säilytän niitä alimmassa laatikoissa juuresten kanssa. Siellä on aina myös yksi skumppapullo viilenemässä.
Miehelle jääkaapin tai pakastimen jne alle navan osia ei ole olemassa. Jos on miehen vuoro tehdä ruokaa, niin se ostaa kaiken, mitä säilytetään alaosassa. Tekee makkarasoppaa, niin ihan varmasti tulee juurekset kaikki ja makkarankin, vaikka sitä olisi kaksikin pakettia "lihalaatikossa".
Vierailija kirjoitti:
Pyykkikori voisi olla ihan toimiva paikka, samoin puhtaiden, silitystä odottavien vaatteiden/liinavaatteiden keko. Myös siivouskomero toimisi luultavasti hienosti. Varmin paikka olis ihan yksinkertaisesti mun auto, sinne sillä ei oo koskaan mitään asiaa yksin, vain kun ollaan yhdessä mun autolla liikkeellä, eli ehkä kerran kuukaudessa jos sitäkään.
Miten te muuten olette varmoja, ettei se miehenne käy teidän vaatekaapillanne/-laatikoillanne tutkimassa? Nehän nyt on ne ensimmäiset paikat, minne jotain piilotetaan.
No jos 25v olaan oltu yhdessä, niin eiköhän ole lakannut penkomasta kaappia jo 20 vuotta sitten kun ei siellä ole ollut mitään mielenkiintoista. Me ei viedä toisen puhtaita vaatteita kaappiin asti vaan jätetään korissa kaapin viereen.
Jos itse lähtisin etsimään jotain miehen piilottamaa niin alottaisin liiteristä ja autotallista, en niissä juurikaan vietä aikaa ja jos tarvitsen jotain niin jkysyn ensin että vieläkö se ja se on siellä.
Minä voin piilottaa meidän autotalliimme vaikka matkalaukun kokoisen esineen niin etten löydä sitä enää itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso on hankkinut tekopillun ja nyt yrittää piilottaa sen kumppaniltaan😂
Sama tuli meikäläisen mieleen.
Autotalli tai puuvaja on melko turvallisia paikkoja.
Meillä ei. Minä haen puut ja siivoan ja värkkään autotallissa.
Vaatehuoneen alahyllyn alla on 10cm tila. Siellä on jo valmiiksi jotain epämääräistä.
Piilotin kahvipaketin vaatteideni joukkoon koska olin varma ettei mies koskaan kävisi vaatekaapillani. Ilmeni että mies käytti salaa vaatteitani kun en ollut kotona koska hän oli transvestiitti.
Tietokoneen alakertaan virtalähteen viereen.
Kaapistojen kotelot.
Sähkökaappi.
Märän seinän välitila.
Omaan vaatekaappiin, ei pengo mun vaatteita.
Mieheltä, vaikka keskelle pirtin pöytää. Ei huomaa jollei ole telkun edessä häiritsevästi.
Ihan minne tahansa muualle paitsi ei jääkaappiin