Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun pitäisi piilottaa puolisoltasi kahvipaketin kokoinen esine asuntoonne,

Vierailija
06.04.2025 |

minne sen kätkisit? Minne hän ei yleensä koskaan katso?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin tulee mieleen, että ap epäilee jotain olevan häneltä piilossa ja tenttaa muilta piilopaikkoja omien etsintöjen ollessa tuloksettomia. 

Vierailija
62/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biojäteroskiksen alle. Se ei ole ikinä vienyt mitään kompostiin. 

Eli ulkona komposti olisi paras piilo, ihan vaan siihen läjän päälle.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mm matkalaukussa lukko tai sitten moottoripyörän takalaukku myös lukollinen. Näihin olen jo piilottanutkin tavaroita joita muu perhe ei saa nähdä. Avaimet tietenkin kulkee mukanani taskussa.

Vierailija
64/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavia vinkkejä, kiitos! T. AP

Vierailija
65/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mm matkalaukussa lukko tai sitten moottoripyörän takalaukku myös lukollinen. Näihin olen jo piilottanutkin tavaroita joita muu perhe ei saa nähdä. Avaimet tietenkin kulkee mukanani taskussa.

Täälläkin moottoripyörän muovisessa lukittavassa takalukussa viinapullo, nuuskaa ja muutama seksilelu. Ja tuo laukku minulla sisätiloissa kun harvemmin käytän prätkässä.

m36

Vierailija
66/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka piilottaa. Laitoin karkit tyhjään jauhopussiin ja pussin näkyville kaappiin. Sitä on siirrelty kyllä mutta kukaan ei ole nähnyt tarpeelliseksi sitä avata.

Vierailija
67/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkisin tulee mieleen, että ap epäilee jotain olevan häneltä piilossa ja tenttaa muilta piilopaikkoja omien etsintöjen ollessa tuloksettomia. 

No nyt on sitten illaksi puuhaa💪

Vierailija
68/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapin taakse/alle, kirjahyllyyn tavaroiden taakse, muropaketin pohjalle. Autoon penkin alle.

Vierailija
69/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön kaapistoissa jos eivät täsmää täysin tilan leveyden kanssa on jossain laidassa täytelevy. Tämmöisen levyn kohta on yleensä ylhäältä avoin.

Laskisin narulla tavaran yläkautta tuonne taakse onttoon tilaan ja teippaisin narun pään sinne kaappien päälle, jotta voin aikanaan vetää esineen pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi