Mitä maitotuotteita näistä käytät: maito, piimä, viili,juqurtti, juusto.
Itse käytän maidon lisäksi kaurajuomaa, soijajuomaa,viiliä ja juustoja.Juqurtteja harvemmin.
Kommentit (41)
Maito juusto voi, kovan kunnon toi. Mene munalla töihin. (Nuita menee, maitoa en maitona juo mutta muuten)
Joskus muinoin oli mainos lauseena.
En mitään. Pakotettu opettelemaan elämään ilman, koska raha ei riitä. Köyhää on.
-Köyhä
Juustoa ja jogurttia. Ruokakermaa joskus, mutta yleensä sekin menee kaurapohjaisena.
Rasvatonta maitojauhetta kahviin, juustoa, rasvatonta maustamatonta jogurttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi :D:D:D
Mitä?
Lue aloitus, jos et tajunnut.
Kuka ostaa jugurttia, viiliä tai makurahkaa? Noihin menee niin paljon rahaa, että sulla ei ole varaa ostaa tuoretta kalaa tai kokolihaa. Varmaan tuhlaat rahaa tuoremehuihin ja limppareihin ja väität, ettei sulla ole varaa ostaa hedelmiä.
Eniten käytän juustoj., Ja niitä monipuolisesti.
Niin leivän päällysteenä, salaateissa, pastaruuissa, kuin joidenkin uuniruokien ja pizzojen kuorutteena.
Kermaa käytä kastikkeisiin, uuniruokiin ja tietenkin jälkiruokiin. Samoin kermajäätelöä jälkiruokiin.
AB piimää on meillä ruokapöydässä, mies käyttää sitä lasillisen aterioilla.
Lapset juovat kevytmaitoa ruuan ohessa. Sekä käyttävät sitä aamiausmuroihin.
Myös kaurapuuron keitän aamusin kevytmaitoon.
Itse en maitoa sinänsä juo, mutta toki syön maitoa ja kermaa ja juustoa sisältäviä ruokia.
Mulle maistuisi nyt siipale todella vanhaa goudaa. Sellaista, koka murenee ja narskuu hampaissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle maistuisi nyt siipale todella vanhaa goudaa. Sellaista, koka murenee ja narskuu hampaissa.
Semmoinen rakeinen gouda ois just hyvä,
Maustamatonta jogurttia, rahkaa, juustoa ja karrageenitonta kermaa. Meillä ei kukaan käytä maitoa.
Maitoa vain kahvissa.
Piimää joskus.
Maustamatonta viiliä ja jogurttia joka viikko.
Juustoa joka viikko.