Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirien pitäisi saada kulkea vapaana.

Vierailija
06.04.2025 |

Ainakin pienten. Eivät ole kissaa isompia, eivät kiipeile puihin, eivät kuseksi hiekkalaatikoihin ja eivätkö ole vaarallisia ja ovat vieläpä hyvin reviiritietoisia. 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku puudeli voisi ulkoilla. Ymmärrän että amstaffi tai dobermanni lähinnä vain omistajan kanssa mutta ei välttämättä hihnassa nekään.

Vierailija
2/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ulkoilutetaan aina vapaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina koira vapaana. Odotan sitä päivää kun, sakko tulee, mutta ei ole vielä tullut yli 20 vuoteen. 

Vierailija
4/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen ampunut koiran kun olen luullut sitä metsäkauriiksi. Näkö on huonontunut mutta erotan vielä nelijalkaiset kahdella jalalla liikkuvista joten mitään harmia ei ole tullut.

Vierailija
5/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina koirat vapaan, nytkin ovat tuolla pihalla täysin vapaina. 

Vierailija
6/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran makkara keitto on herkkua.

Vierailija
7/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vapaana liikkuvan pedon saa ottaa kiinni ja lopettaa. Koirien nylkeminen on yksi mukavimmista harrastuksista.

Mene kusipää helvettiin.

Vierailija
8/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoiluttanut koiriani vapaana nyt 23 vuotta ilman ongelmia. Joskus on tullut poliisi vastaan ulkoiluttamassa poliisikoiraa, mutta olen heti laittanut koirani hihnaan ja sitten ollaan vaan moikattu kohdatessa. 

Vierailija
9/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina koira vapaana. Odotan sitä päivää kun, sakko tulee, mutta ei ole vielä tullut yli 20 vuoteen. 

Sama. Minulla on ollut koiria yli 20 vuotta ja tuona aikana minulle on vain kaksi kertaa tullut sivullinen valittamaan koiran vapaana pidosta. Kummallakaan kerralla koirani ei häirinnyt kyseistä henkilöä eikä mennyt hänen luokseen. 

Vierailija
10/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä järjestelyllä että omistajat ja koira kävisivät jossain testissä jossa omistaja saa osoittaa että koira on koulutettu tarpeeksi hyvin, ja josta saa sitten koiralla pidettävän näkyvän tunnisteen.

Ei ehdottomasti ilman koulutusta. Kissojen vapaana pito ilman koulutusta toimii tietyssä määrin koska kissat ei normaalisti häiritse ohi kulkevia tuntemattomia ihmisiä. Koirat on sen verran sosiaalisia että koira pitää kouluttaa ettei se häiritsisi.

Se sanottuna hyvin koulutettu koira voi mun puolestani kyllä olla vapaana.

Vierailija
11/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Minulla on ollut koiria yli 20 vuotta ja tuona aikana minulle on vain kaksi kertaa tullut sivullinen valittamaan koiran vapaana pidosta. Kummallakaan kerralla koirani ei häirinnyt kyseistä henkilöä eikä mennyt hänen luokseen. 

Sama homma. Koirani ei ota kontaktia toisiin koiriin eikä ihmisiin vaan kiertää heidät. Kerran joku juoksija ihan pysähtyi valittamaan, vaikka koirani nimenomaan kiersi hänet ja antoi tietä. 

Vierailija
12/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vapaana liikkuvan pedon saa ottaa kiinni ja lopettaa. Koirien nylkeminen on yksi mukavimmista harrastuksista.

Mene kusipää helvettiin.

Kissan turkki on pehmeämpää. Autooni ilmestyi mukavat niskatyynyt kun naapurin kaksi persialaista kävivät meidän tontilla

Vierailija
13/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän Korkeasaarestakin  portit auki ja eläimet pääsee luontoon jaloittelemaan,tuskin tulevat takaisin .

Vierailija
14/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä järjestelyllä että omistajat ja koira kävisivät jossain testissä jossa omistaja saa osoittaa että koira on koulutettu tarpeeksi hyvin, ja josta saa sitten koiralla pidettävän näkyvän tunnisteen.

Ei ehdottomasti ilman koulutusta. Kissojen vapaana pito ilman koulutusta toimii tietyssä määrin koska kissat ei normaalisti häiritse ohi kulkevia tuntemattomia ihmisiä. Koirat on sen verran sosiaalisia että koira pitää kouluttaa ettei se häiritsisi.

Kissa ei koskaan ole hyvin koulutettu. Se jahtaa lintuja joita muutenkin on vähemmän kuin koskaan. Koirani ei koskaan kiipeile puissa lintujen perässä. Siksi päästän sen aina vapaaksi. Se tulee kyllä kotiin kun ravistaa ruokakuppia. 

Luuletko tosiaan ettei koirasi jahtaa pikkunisäkkäitä? Samalla tavalla se tap paa metsän eläimiä "karkumatkoillaan" vaikkei puuhun kiipeäisi.

Vierailija
15/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa ei koskaan ole hyvin koulutettu. Se jahtaa lintuja joita muutenkin on vähemmän kuin koskaan. Koirani ei koskaan kiipeile puissa lintujen perässä. Siksi päästän sen aina vapaaksi. Se tulee kyllä kotiin kun ravistaa ruokakuppia. 

Luuletko tosiaan ettei koiras

Naapurista tappoi irtokoira kymmenen lammasta,tästä lähtien pidän sen koiruluni kiini.ettei syö naapurin akkaa.

Vierailija
16/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petolinnut ja ketut ja muut petoeläimet nappaisi heti pikkukoirat.

Vierailija
17/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat myös tappaa lintuja ja muita eläimiä.

Vierailija
18/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat myös tappaa lintuja ja muita eläimiä.

Siivekkäät tappaa toisi siivellisiä,orava on pesärosvo tappokone joten ei se kissa nyt niitä lintuja kaikkia ehdi pyydystämään ja se saalisprosentti linnuista taitaa olla melko pieni.

Vierailija
19/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saa" ei vaan se pitää ottaa kiinni. kyseessä peto eläin joka on selkeästi villiintynyt ja siten uhka ympäristölle.

Vierailija
20/57 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petolinnut ja ketut ja muut petoeläimet nappaisi heti pikkukoirat.

Mikä petolintu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi