Onko teille tapahtunut "ihmeitä"?
Siis jotain uskomattoman hyviä sattumia, odottamatonta onnea ja menestystä.
Olis kiva lukea ja haaveilla. Omassa elämässä kaikki mikä voi mennä pieleen niin menee.
Kommentit (26)
Kannattaa kokeilla mdma, sienet, lsd tai miksei kannabis tai jopa dmt. Näillä voi saada elämään väriä ja uutta perspektiiviä. Kannattaa tutustua aiheeseen ja miettiä mikä sopis omaan tilanteeseen parhaiten, noilla on ihan lääkinnällisiäkin vaikutuksia joita on vihdoin alettu tutkiin
On. Oltiin 40- vuotissynttäteilläni Tallinnassa. Oli syöty aamiainen ja oli ekat konjakit edessä kun puhelin soi. Suomen numero, tuntematon mutta jostain syystä vastasin. Verotoimistosta. Olivat tehneet virheen kun firmani lopetusilmoitukset eivät olleet menneet perille ja 30 tuhatta euroa oli kertynyt veroja ja veronkorotuksia maksuun kun en ollut maksanut mitään puoleen vuoteen. 30 tonnin velka nollaantui. Oli kuulemma ollut tietojärjestelmissä ongelmia. Otettiin muutamat konjakit lisää. Hukkaamani verottajan ja kaupparekisterin paperit ja todistukset löysin myöhemmin poltettavien paperien pinon alta. Olin varmaan jättänyt siihen päälle ensin jotain mainoksia.
Joskus kävi mielessä, että miten onnekas olenkaan ollut esim työurallani, olen päässyt lähtökohtiini nähden todella pitkälle ja hyville ansioille.
Ystävänikin sanoi että sulla on käynyt kyllä hyvä tuuri. Mutta sitten kun mietin asiaa tarkemmin, niin ei ne ehkä olekaan ihan tuurista tai "sattumasta" olleet kiinni. Olen omasta mielestänikin ollut aina hyvä työssäni, olen saanut aina hyvää palautetta, olen ahkera, sitoutunut, joistava, olen sosiaalisesti lahjakas, selkeäsanainen ja hyväkäytöksinen. Opin työni nopeasti ja olen kiinnostunut sen sisällöstä ja kehittämisestä ja olen erittäin tuloshakuinen. Olen osannut verkostoitua ja avata suuni oikeissa kohti joten olen päässyt etenemään urallani. Pidän myös huolta ulkoisesta habituksestani ja esiinnyn tavalla joka kuuluu ko työrooliin.
Ei ole sattumaa että olen saanut merkittäviäkin pestejä urakehityksessäni esim 52 hakijan joukosta ja viimeisimmässä haussa pääsin haastatteluun 105 hakijan joikosta, olisin päässyt toiselle kierrokselle mutta peruin hakemukseni koska työ ei ollut sitä mitä hakemuksessa annettiin ymmärtää. Joskus nuorempana firma supisti esihenkilötasoa rajusti koska kohteita loppui ja myytiin, työni loppui yt:ssä koska en ottanut vadtaan minulle tarjottua bulkkihommaa. Entinen esihenkilöni pyysi minua heti töihin toiseen firmaan.
Nämä onnistumiset olen itse ansainnut, eivät ne ole mitään käsittämättömiä onnenpotkuja ilman että olisin itse tehnyt kovasti töitä niiden eteen ja ansainnut ne omalla osaamisella.
On - olin hirmuisen vaikeassa elämäntilanteessa, ihan palasina ja työuupuneena, aivan loppu. Olin jo pitkään kaivannut takaisin sinne mistä olin aikoinaan pääkaupunkiseudulle töihin lähtenyt. Olin haaveillut tietynlaisesta asunnosta, selaillut pitkään ilmoituksia ja tuskaillut kun mitään kivaa ei oo tarjolla ja kaikki uudehkot on hirvityävän kalliita. Sitten, yhtenä lauantai iltana yksin kotona avasin läppärin, törmäsin tunti sitä ennen laitettuun asuntoilmoitukseen joka oli niin upea ja kohtuuhintainenkin, että tiesin sillä hetkellä tän olevan merkki siitä että nyt mä lähden jos vaan saan tuon asunnon. Sain asunnon vieläpä erittäin hyvin, minulle edullisin ehdoin ja sen jälkeen ei ollut epäilystäkään että nyt universumi (tai joku muu) teki päätökseni helpoksi ja johdatti minut sinne minne kuulun !
Menetin neitsyyteni unelmieni miehelle, ylipäätään se että olen harrastanut seksiä on ihme.
Näin joskus enneunen ja sen jälkeen todellisuus on näyttäytynyt paljon kiehtovammalta, tuntemattomammalta ja monimutkaisemmalta kuin sitä ennen. Siis hyvällä tavalla, elämä on ihmeellistä.