Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas jullkkisparin ero: Riitta-Liisa ja Toni Roponen

Vierailija
06.04.2025 |

"Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Talvi on ollut elämäni synkin ja raskain. Menetin parhaan ystävän. Menetin aviomiehen. Menetin kallioni. Menetin kaikkeni kun menetin sinut."

Iltalehti

Kommentit (179)

Vierailija
41/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli miehet rautaa. Nyt ovat luovuttajia. Miten se elämä siitä paranee jos vaihtaa naista kesken kaiken.

Vierailija
42/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niin surullisia. Klassisesti viiskymppisen miehen pitää mitata markkina-arvo ja koittaa saada nuoruus takaisin. Etsitään yleensä reippaasti nuorempi tyttöystävä, jonka kanssa joudutaan aloittamaan vaipparalli uudestaan. Viiden vuoden kuluttua ex-rouva näyttää nykyistä nuoremmalta, elää itsellistä, taloudellisesti riippumatonta aikuista arkea ja mies miettii arkea kauppakassien, mahatautien ja yöheräämisten keskellä. Elämä on valintoja!

Toivon, että tämä ero ei päädy samaan tilastoon. Vaikuttaneet onnellisilta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä suhde alkanut aikoinaan kun kumpikin oli vielä edellisessä suhteessa? 

Niin se Riitta - liisakin muisti on valikoiva. 

Taas vaihteeksi sekin... Riitta-Liisan olisi pitänyt tietää mitä on tulossa.

Vierailija
44/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kovin vetävän näköinen kundi kyllä oo!

On ihan OK näköinen mies, olen rumempiakin nähnyt, minun silmissä (olen nainen) ei mikään luotaantyöntävä ollenkaan.

Vierailija
45/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen jossain vaiheessa lukeneeni että tämä mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja olivat käsitelleet asiaa jossain terapiassa tms. Nyt sitten keksi vaihtaa toiseen. 

Vierailija
46/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa hiihtopiireissä on nykyään römpsällä eteenpäin hiihtäviä. 

Olisko Toni mennyt nuoren jekkuun.

Vierailija
47/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsi on jo aikuinen.

Vierailija
48/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noloa matelua tuo Ritun avautuminen.

Olisi sanonut että tervemenoa.

Vierailija
49/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen jossain vaiheessa lukeneeni että tämä mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja olivat käsitelleet asiaa jossain terapiassa tms. Nyt sitten keksi vaihtaa toiseen. 

Näinhän se menee. Mustasukkainen voi pettää ja kuvittelee siksi, että kumppanikin voi 

Vierailija
50/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien jotkut urheilijat ovat olleet julkkiksia?

Matti Nykänen, oliko julkkis, ei kai ?

Vierailija
51/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkiksia? Ikinä kuullutkaan näistä. 

No luettelepa sitten vaikka 20 salkkarihahmoa ja niiden esittäjät.

Vierailija
52/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkiksia? Ikinä kuullutkaan näistä. 

Kelan tuilla ei ole varaa televisioon, lehtiin, radioon, kännykkään eikä tietokoneellakaan saa mitään tietoja ?

Vierailija
53/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä asti, kun alkoivat menestyä.

Vierailija
54/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoikohan heidän suhde joskus niin, että heillä tai toisella oli edellinen kumppani, kumppanit? 

Vierailija
55/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Esim maailmalla tunnetuimmat suomalaiset on urheilijoita, Kimi varmasti tunnetuin. Maailman tunnetuimmat julkkikset on urheilijoita esim Ronaldo, Messi monet koripallotähdet, nyrkkeilijät. Missä todellisuudessa sinä elät?

Vierailija
56/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun silmissä enempi vetävä kuin ei-vetävä, makuasioista ei sovi kiistellä. Toni ei ole mikään lättäjalka-lattaperseinen normimies.

Vierailija
57/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo mies ollut silloin aikaan varattu (perheenisä) kun nämä alkoi sutinoimaan? Ja varsin usein sellainen suhde mikä alkaa pettämisellä, päättyy pettämiseen.

Vierailija
58/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Minähän olin sitä mieltä, että heillä on niin vahva suhde ja sopivat toisilleen hyvin, tekeekö aika yhdessäolosta mahdottoman, he olivat silmissäni sellainen "ikuisuuspari", jostain tämän mielipiteeni olen napannut.

ihmiset voivat muuttua suhteen aikana, pitkänkin ajan jälkeen ja aika radikaalistikin eli kenestäkään ei oikeasti koskaan pysty ennustamaan pysyvätkö ikuisesti yhdessä vai ei. Ja se muuttuminen on siis sitä tasoa että suhdetta ei enää voi jatkaa, menee arvomaailmat pahasti ristiin etc. Kyseisestä pariskunnasta en tiedä mitään.

Vierailija
59/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan OK näköinen mies, olen rumempiakin nähnyt, minun silmissä (olen nainen) ei mikään luotaantyöntävä ollenkaan.

Ulkonäön puolesta oikein ok, mutta itselleni tuollainen on ihan liian suulas ja ekstrovertti ihminen. Ei sillä, että minun kelpuuttamisillani olisi hänelle mitään väliäkään mutta tässäkin tapauksessa miehen miinukset on luonteenlaadussa eikä ulkoisissa piirteissä.

Vierailija
60/179 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön puolesta oikein ok, mutta itselleni tuollainen on ihan liian suulas ja ekstrovertti ihminen. Ei sillä, että minun kelpuuttamisillani olisi hänelle mitään väliäkään mutta tässäkin tapauksessa miehen miinukset on luonteenlaadussa eikä ulkoisissa piirteissä.

pelimiestutkani hälyttää, näkyy silmistä.