Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään vuosikymmenten selibaattia?

Vierailija
06.04.2025 |

Seksiä oli parikymppisenä, ja tykkäsin siitä. Vielä kolmikymppisenä olin suhteessa, jossa seksi ei toiminut, se oli pakkopullaa. Seksiä kuitenkin oli, vaikka huonoa. Tämä muutenkin ikävä suhde tuli tiensä päähän, ja samalla loppui vähäinenkin seksi. Elämä oli taistelua ja selviämistä pitkään, muista syistä johtuen. 

Nyt selibaatissa jo yli 20 vuotta. Välillä kaipaan seksiä, mutten ole tehnyt mitään asian eteen. Itsetyydytystä on ehkä kerran kuussa. Tuntuu kyllä kurjalta ajatus loppuelämästä ilman seksiä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko Tinder?

Vierailija
2/21 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kaksikymmentä vuotta menivät seksittä. Sen jälkeen on ollut suhteellisen hiljaista, muttei sentään täyttä toimettomuutta. 

Jos kaipaat seksiä, niin pakkohan sen eteen on jotain tehdä. Onhan nykyään tiderit ja muut, ettei sen eteen nyt mielettömiä urotekoja tarvitse tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta jatkunut.

-m21

Vierailija
4/21 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kai jotenkin sitoutumiskammoinen, mutta yhden illan hurjastelutkaan ei sovi minulle eli mitä tästä voi päätellä, olen ollut ilman.

Sooloseksia en kammoksu, onneksi sen taidon nuorempana opin.

Vierailija
5/21 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo 15 v. ilman seksiä ja vasta nyt asia on alkanut vaivata. Paljon. Sitä ennen harrastin seksiä exän kanssa miltei päivittäin yli kymmenen vuoden ajan ja olin ihmeissäni, kuinka rakas, tärkeä ja hyvä hän minulle olikaan vuodesta toiseen. Sitten tuli yllätysero ja päätin, etten koskaan enää halua miestä elämääni. Tähän asti elämä on sujunut ihan ok, mutta nyt todellakin kärsin selibaatista!

Vierailija
6/21 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut jo 15 v. ilman seksiä ja vasta nyt asia on alkanut vaivata. Paljon. Sitä ennen harrastin seksiä exän kanssa miltei päivittäin yli kymmenen vuoden ajan ja olin ihmeissäni, kuinka rakas, tärkeä ja hyvä hän minulle olikaan vuodesta toiseen. Sitten tuli yllätysero ja päätin, etten koskaan enää halua miestä elämääni. Tähän asti elämä on sujunut ihan ok, mutta nyt todellakin kärsin selibaatista!

Ymmärrän sinua, kaipaisit toisen ihmisen läheisyyttä, siihen ei taida dildo riittää

Vierailija
7/21 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua, kaipaisit toisen ihmisen läheisyyttä, siihen ei taida dildo riittää

Totta. Kaipaan ihoa ja kosketusta...

Vierailija
8/21 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kai jotenkin sitoutumiskammoinen, mutta yhden illan hurjastelutkaan ei sovi minulle eli mitä tästä voi päätellä, olen ollut ilman.

Sooloseksia en kammoksu, onneksi sen taidon nuorempana opin.

Jatkan vielä tähän omaan kirjoitukseeni, että kyllä minäkin joskus kaipaan toisen ihmisen läheisyyttä, mutta näillä on nyt ainakin tähän asti menty

Vierailija
9/21 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pakko on vain näillä mennä. Itse tosin eksyin netin ihmeelliseen maailmaan ja kirjoittelin kymmenen miehen kanssa, joista 8 varattua tarjoutui HETI seksiin kanssani, yksi tarjosi rahaa ja se kymmenes oli hetken "löytö". Kirjoittelimme ja soittelimme sekä sovimme tapaamisesta. Olin jo ihan onnessani, kunnes hän kysyi, montako kertaa TÄYTYY tavata ennen seksiä. Nyt on sitten luottamus miehiin mennyt ja tunnen, että olen tipahtanut täysin nykymaailman menosta.

Vierailija
10/21 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani ihmiset jotka ovat olleet kauan yksin ovat vähän vinksahtaneet. Seksi on todella tärkeä asia ihmisen elämässä.

Vierailija
11/21 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani ihmiset jotka ovat olleet kauan yksin ovat vähän vinksahtaneet. Seksi on todella tärkeä asia ihmisen elämässä.

Millä tavalla vinksahtaneet?

Vierailija
12/21 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta meni. Sitten hoksasin, mitä ilman olin jäänyt ja menin nettiin. Nyt olen hyvinkin aktiivinen ja vientiä on ollut. 

N 50++

Vierailija
13/21 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. 

on ollut pisimpään n.5 ja puol viikkoo..mutta.

ois voinut kestää ehkä vielä pidempääniin kun

kävi niin että oli kesä ja olimme ehtineet varata mökin saaresta ja siellä sitten kun ahtaassa tilassa vaihdoimme patjojenpaikkaa niin se vain kävi:

nussittiinaitiinkoinittiin kuin villit eläimet.. kun

(hormoonit varmaan?syynä uskon) haluttii vaan niin sairaasti. tuollainen ns.seksilakko=buustaa kyllä kummasti seksiin (tietää. kun on kokeillu. ei muuten usko ihminen) jos on jotain ongelmia ollu siinä?

Vierailija
14/21 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinkö.

ja sanooko tän sitten k u k a ..? (arvelen vaa.

'se koira älähtää johon kalikka kolahtaa' sanonta. ;)

Vierailija
15/21 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen puhuttiin sellaisista vanhoistapiioista, nykyään puhutaan kai vaan sinkuista.

Onko vanhapiika, jos ei ole naimisissa, mutta on harrastanut seksia vai sittenkö vasta on vanhapiika, jos ei ole naimisissa eikä ole harrastanut seksi eli on neitsyt.

Vierailija
16/21 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa naisia, mutta vaimo on päättänyt että ei seksiä. Olenko siis incel? 22 vuotta viimeisestä kerrasta. 

Vierailija
17/21 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v meni ja johtui huonosta itsetunnosta koska häpesin kaluni kokoa 12-13cm.Olisi ollut monta mahdollisuutta,mutta piti mennä yli 30v ennen kuin uskalsin

Vierailija
18/21 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen puhuttiin sellaisista vanhoistapiioista, nykyään puhutaan kai vaan sinkuista.

Onko vanhapiika, jos ei ole naimisissa, mutta on harrastanut seksia vai sittenkö vasta on vanhapiika, jos ei ole naimisissa eikä ole harrastanut seksi eli on neitsyt.

En avio-onnesta tiiä, kun vanhaksipoijaaksi jäin, voit terveiset Ellille viiä, jos käyt siellä Joensuussa päin.

Joensuun Elli, sanat: Reino Helismaa, laulu: Esa Pakarinen

Vierailija
19/21 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee 45 vuotta täyteen ilman minkäänlaista läheisyyttä.

Vierailija
20/21 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, että olisiko tämä selibaatti helpompaa, jos ei olisi kokenut läheisyyttä ja seksiä? Ja miksi reilusti yli vuosikymmenen "yksinäisyyden" jälkeen yhtäkkiä tuijottelen miehiä ja mietin kaikenlaista... Toivon, että tämä olotila menisi nopeasti ohi tai sitten on pakko etsiä se pano ilman tunteita, enkä ole varma pystynkö siihen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi