Saiko Anne berner mitään hyvää aikaan?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Lastensairaalan teki. Tosin aloite, suunnitelma ja rahat tuli muualta, mutta Berner päätti tilata uniikit sisustustekstiilit sairaalaan Vallilalta.
Niinpä, omasta yrityksestä tilasi, eikä kukaan vänkännyt vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks tämä se kevytautojen kannattaja ja 17-v ajokortit. Onneksi edes kevytautohanke kuopattiin. Olisi muutoin varmaan kuopattu teinejä jotka olisivat päässeet auton rattiin ilman auton ajokorttia. Ehkä siinä olisi sivullisiakin mennyt.
Mä oon ajanu 16-vuotiaana kevarilla 120km/h moottoriteitä ja oon vieläki elossa.
Jaa onpa mielenkiintoista. Oliko se sun elämäsi merkittävin hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks tämä se kevytautojen kannattaja ja 17-v ajokortit. Onneksi edes kevytautohanke kuopattiin. Olisi muutoin varmaan kuopattu teinejä jotka olisivat päässeet auton rattiin ilman auton ajokorttia. Ehkä siinä olisi sivullisiakin mennyt.
Mä oon ajanu 16-vuotiaana kevarilla 120km/h moottoriteitä ja oon vieläki elossa.
Epäloogista tuo et 17-vuotiaana kuski kuolee mut 18-vuotiaana se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt hi**oon siitä nillittämästä. Jokainen normaalijärkinen ymmärtää, että noin keskimäärin (heikkolahjaiset pois lukien) teineillä järki kasvaa juuri tuossa iässä vuosi vuodelta. Joo sä et ymmärrä, tiedetään, mutta muut kyllä ymmärtävät tämän.
Teki Suomesta suomalaisille vaarallisemman paikan:
Nuoret joutuvat opettamaan itseään autokoulussa ja saavat ajokortin entistä nuorempina: Bernerin uudistus laski autokoulujen opetusmäärän 38 prosenttiin aiemmasta. Taksiuudistus toi Suomeen asiakkaalle vaaralliset kuskit.
Montako nuorten kuskien vakavaa onnettomuutta ja taksikuskien tekemää väkivallantekoa on tapahtunut uudistusten jälkeen? Tottakai hän halusi lähteä maasta tällaisia myyräntöitä puuhasteltuaan. Ties kenen puolesta näitä ajoi kuin käärmettä pyssyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt hi**oon siitä nillittämästä. Jokainen normaalijärkinen ymmärtää, että noin keskimäärin (heikkolahjaiset pois lukien) teineillä järki kasvaa juuri tuossa iässä vuosi vuodelta. Joo sä et ymm
No en ymmärrä en, ku oon ajanu 16-vuotiaana kevarilla ja 18-vuotiaana kuuspyttysellä BMW:llä ja en ajanu yhtään.
Te kukkahatut oisitte halunnu kieltää sen.
Suomen historian huonoin ministeri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaiken lisäksi näille kevytautoille löytyi paljon raivokkaita kannattajia jotka aggressiivisesti suhtautuivat kevytautojen järkevyyden kyseenalaistajiin.
Vanhemmat, jotka eivät olisi enää jaksaneet kuskailla teinejään. Kun on sitä "omaakin elämää". Jälkipolvi on sen oman elämän tiellä näillä. Harrastukset, ura, kakkostutkinto tai väitöskirja, bodypump, illanistujaiset, baarikierrokset, sokkotreffit, miten ne ehtii jos kiukuttelevaa teiniä pitää kuskata harrastuksiin ja kavereille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden aikaistaminen oli vain murunen verrattuna siihen vahinkoon mitä tekee autokouluopetuksen vähentäminen 37 tunnista 14 tuntiin:
Ajokorttiuudistukseen kuului myös muun muassa se, että ajo-opetustuntien määrää laskettiin reippaasti 18 tunnista 10 tuntiin ja teoriatuntien määrää 19:stä neljään. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ef80ad6f-aae4-4534-bfe7-3ca9270ee…
27: Tajuatko mitä eroa on koossa kevarilla ja autolla. Et tietenkään, no ei yllättänyt. Ihan sama jos ajat ittes kevarilla yksin kallioon kuin että ajat sinne kallioon kyytiläiset kyydissä autossa ja pahimmillaan matkalla sinne törmäät vielä sivullisiin. Ajoitko kevarilla pakkasella ilman kypärää kun sulla on niin typerät jutut.
Vierailija kirjoitti:
Lastensairaalan teki. Tosin aloite, suunnitelma ja rahat tuli muualta, mutta Berner päätti tilata uniikit sisustustekstiilit sairaalaan Vallilalta.
Eikö siitä sairaalasta juokse hirmuiset vuokratulot hälle`?
Sai se massia. Onko myynyt huvilansa Espoossa ja muuttanut Sveitsiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaiken lisäksi näille kevytautoille löytyi paljon raivokkaita kannattajia jotka aggressiivisesti suhtautuivat kevytautojen järkevyyden kyseenalaistajiin.
Jos kevytautolla tarkoitetaan ns. kuristettua tavallista henkilöautoa, niin mikä olisi järjevämpi tapa mahdollistaa nuoren liikkuminen siellä päin Suomea, missä julkisesta liikenteestä voi vain haaveilla. Suomessa julkinen liikenne toimii isojen kaupunkien aulueella ja ehkä vielä jotenkuten niiden ympäryskunnissa, ei muualla.
Kuristettu henkilöauto on kaikille osapuolille hitokseen turvallisempi kuin mopot, mönk
Klaukkalan nuoria olisi 2 enemmän elossa kevytautolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat, jotka eivät olisi enää jaksaneet kuskailla teinejään. Kun on sitä "omaakin elämää". Jälkipolvi on sen oman elämän tiellä näillä. Harrastukset, ura, kakkostutkinto tai väitöskirja, bodypump, illanistujaiset, baarikierrokset, sokkotreffit, miten ne ehtii jos kiukuttelevaa teiniä pitää kuskata harrastuksiin ja kavereille
Ai joo nyt mä ymmärrän miksi jotkut vanhemmat niin kiivaasti halusivat nämä kevytautot. Sitten ei olisi ollut kiukutteleva teini enää kiukuttelemassa, monessakaan mielessä.
Keräsi rahat Lastensairaalaan, ettei valtion tarvinnut ottaa siihen velkaa. Sehän on valtion johtava lasten erikoissairaala.
Taksilaki oli kaikkien hallituspuolueiden yhteishanke, myös Kokoomuksen ja Persujen.
Se oli sitä kuuluisaa SÄÄNTELYN PURKUA, jota PS niin rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin päässy panemaan niin se olis merkittävin hetki. Mut en o vieläkään vaikka oon jo 29.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sarjassa kilpailu on niin kovaa, että enpä oikein tiedä... sijoittuu ainakin 5 parhaan joukkoon. Oma mielipiteeni on, että ainakin Sipilä ja Jäättenmäki menee edelle ja Antti Rinne pudottaa pronssilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sarjassa kilpailu on niin kovaa, että enpä oikein tiedä... sijoittuu ainakin 5 parhaan joukkoon. Oma mielipiteeni on, että ainakin Sipilä ja Jäättenmäki menee edelle ja Antti Rinne pudottaa pronssilta.
Kyllä orpo ja purrakin kilpailee tässä samassa sarjassa
sai aikaan raiskauksia,ahdistelua, kuolemia tieliikenteessä. on verta käsissä. sai varmaan jotain rahallista etua itse. kuvottava ihminen.