Kaupassa joku tantta meni lattialle kontalleen, että sai otettua maitohyllystä takaa!
Mitäpä nämä minäminäminä-vanhukset eivät tekisi.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella mennyt naurettavaksi, kaikkein suosituimmissa kaupoissa ihmiset kaivavat takaa vaikka tavarat vaihtuvat jo puolessa tunnissa täysin.
Mitä naurettavaa siinä on että haluaa tuoreemman tuotteen kun kerran niillä on sama hinta? Yksin asuvana minulla tulee liikaa hävikkiä koska taloudessa ei ole esimerkiksi montaa maidon juojaa. Siinä on hyvä olla niin paljon varaa kuin mahdollista.
Se on kuule hygieniakysymys. Samasta syystä ei paistopisteelta kaivella mitään takaa.
Varmasti kaivan. Näin kaupassa kun eräs henkilö otti paistopisteeltä tuotteita pussiin, ei halunnutkaan niitä ja laittoi käsin takaisin vitriiniin. Hyi helevata.
Ihme kun postausta ei ole poistettu avainsanoja löytyy
Silloin kun otetaan takaa, niin konttausasento on luonnollinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella mennyt naurettavaksi, kaikkein suosituimmissa kaupoissa ihmiset kaivavat takaa vaikka tavarat vaihtuvat jo puolessa tunnissa täysin.
Mitä naurettavaa siinä on että haluaa tuoreemman tuotteen kun kerran niillä on sama hinta? Yksin asuvana minulla tulee liikaa hävikkiä koska taloudessa ei ole esimerkiksi montaa maidon juojaa. Siinä on hyvä olla niin paljon varaa kuin mahdollista.
Se on kuule hygieniakysymys. Samasta syystä ei paistopisteelta kaivella mitään takaa.
Eikö paistopisteellä ole pihdit? Puhut varmaan Lidlistä. Minä otan sielläkin takaa koska etummaisia on kähmitty avokäsin. Näin kerran Lidlissä erivärisen äidin penskansa kanssa. Se penska hämmensi joitain alakorissa olevia leivonnaisia kädellään, eikä muori oikein joutanut vahtimaan koska piti tuijottaa puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa joku mies puristeli tomaatteja , koski moneen tomaattien ja laittoi takasin ja sitten valitsi minkä ottaa mutta ei ottanut niitä mihin alunperin koski ja puristeli.
Jos myyjät poistaisi pilaantuneet tomaatit niin tätä painelua ei tapahtuisi. Jostain syystä eritoten Prismassa saa tomaatteja valikoida tarkkaan. Lidlistä ja K-ketjusta saa hyviä tomaatteja.
Prismassa tomaatit ovat usein luokatonta.
Kun käyn kaupassa vain kerran viikossa, tottakai varmistan, että tuoretuotteen päivämäärä riittää koko viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun käyn kaupassa vain kerran viikossa, tottakai varmistan, että tuoretuotteen päivämäärä riittää koko viikoksi.
Sama täällä. Meillä ostetaan perjantaisin koko seuraavan viikon ostokset. Jos ottaa eturivistä, monet tuotteet vanhenevat ennen kuin ehtii käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on naurettavaa koska ne EIVÄT OLE yhtään tuoreempia. Jos käyt kaupassa jossa jotain jogurttia myydään yksi kuukaudessa, vaihda kauppaa.
Päivämäärä kertoo selvästi että on tuoreempaa.
Sinustako maitopurkki jossa on päivämäärä 7.4.2025 on aivan yhtä tuoretta kuin toinen samanlainen maitopurkki päiväyksellä 11.4.2025?
Jos käytän sen purkin ennen 7.4 niin mitä väliä sillä on kumman otan? Joskus olen ottanut noita 1 päivää käyttöaikaa maitoja jos tiedän että käytän sen samantien, joskus valkannut jonkun vähän pidemmän päiväyksen jos tiedän että sitä tarvitsen.
Joskus jossain kaupassa hyllyn perälle oli laitettu hiirenloukkuja 😅