Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupassa joku tantta meni lattialle kontalleen, että sai otettua maitohyllystä takaa!

Vierailija
06.04.2025 |

Mitäpä nämä minäminäminä-vanhukset eivät tekisi. 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaivan takaa koska en halua kaikkien koskemia tavaroita. Olen neuroottinen, ei ole sinun asiasi. En ikimaailmassa osta ekaa hyllyssä olevaa esim. shampootakaan. Tiedän vallan mainiosti, että idiootit availevat niitä kaupassa ja haistelevat 🤢 olen tarpeeksi monta kertaa todistanut kyseistä näkyä.

Hygieniatuotteet alkavat pilaantumaan siitä hetkestä kun ne avataan, mutta tätähän itsekkäät kuspäät eivät viitsi ajatella. Lisäksi en halua muiden räkätippoja tuotteisiini🤢 en halua maitoa, jota kymmenet ihmiset ovat lääppineet ja joiden bakteerit kulkeutuvat lasiini 🤢 Täällä ei valtaosa tajua yhtään että kaupassa käy kuvottavan likaista sakkia.

Vierailija
22/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👵🏻: Minulla on OIKEUS!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyikö ruskea silmä?

Vierailija
24/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se leikki erikaa tai marinia..

Vierailija
25/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö pää jumiin? Kai autoit?

Ei kun minäkin polvilleen ja tuuppasin kakkoseen.

Vierailija
26/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaivan takaa koska en halua kaikkien koskemia tavaroita. Olen neuroottinen, ei ole sinun asiasi. En ikimaailmassa osta ekaa hyllyssä olevaa esim. shampootakaan. Tiedän vallan mainiosti, että idiootit availevat niitä kaupassa ja haistelevat 🤢 olen tarpeeksi monta kertaa todistanut kyseistä näkyä.

Olen nähnyt ihmisten myös maistelevan tuotteita. Esim papparainen maisteli sormella "salaa" eri sinappeja. 

Vierailija
27/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä koskettelen aina penistä housuissani ja sitten kananmunia ;)

Vierailija
28/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt ihmisten myös maistelevan tuotteita. Esim papparainen maisteli sormella "salaa" eri sinappeja. 

Hyi vttu!! Ja sitten vielä IHMETELLÄÄN meitä neuroottisia, jotka kaivamme mahdollisimman takaa ja tutkimme tarkkaan että pakkaus näyttää koskemattomalta. Aivan uskomattoman kuvottavaa ja itsekästä porukkaa käy kaupoissa. Valtaosa ei vain sitä tajua. Naureskelevat neurootikoille samalla kun syövät muiden saastuttamia ruokia ja käyttävät räkätippashampoitaan.

Vierailija
29/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi vttu!! Ja sitten vielä IHMETELLÄÄN meitä neuroottisia, jotka kaivamme mahdollisimman takaa ja tutkimme tarkkaan että pakkaus näyttää koskemattomalta. Aivan uskomattoman kuvottavaa ja itsekästä porukkaa käy kaupoissa. Valtaosa ei vain sitä tajua. Naureskelevat neurootikoille samalla kun syövät muiden saastuttamia ruokia ja käyttävät räkätippashampoitaan

😂

Vierailija
30/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopas muuta! Me vanhemmat kun varastettiin kaikki hulppeat rantatontitkin nuoremmilta. Ajatella, kaikki rantatontit!

Vierailija
31/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni meni kontalleen, että sain takaa. Ei kummallista. 

Vierailija
32/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että minäkin kaivan hyllyn takaa. Tuoreet sinne laitettu. 

Vierailija
33/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaivelen kaikista tuotteista kaikkein tuoreimmat. Teen ostokset äidilleni ja koska koskaan en voi tietää, syökö äiti sen tänään, huomenna vai parin viikon päästä, pitää tuotteilla olla reilusti käyttöaikaa. Itselle ostan mieluusti päiväystuotteita.

Vierailija
34/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella mennyt naurettavaksi, kaikkein suosituimmissa kaupoissa ihmiset kaivavat takaa vaikka tavarat vaihtuvat jo puolessa tunnissa täysin. 

Mitä naurettavaa siinä on että haluaa tuoreemman tuotteen kun kerran niillä on sama hinta? Yksin asuvana minulla tulee liikaa hävikkiä koska taloudessa ei ole esimerkiksi montaa maidon juojaa. Siinä on hyvä olla niin paljon varaa kuin mahdollista.

Se on kuule hygieniakysymys. Samasta syystä ei paistopisteelta kaivella mitään takaa. 

Paistopisteeltä voi kaivella eestä tai takaa, kunhan kaivelee ottimilla. Samana päivänä paistettuja ovat, eikä hygienia siitä vaarannu, jos et paskasilla käsilläs mee niitä kaivelemaan.

Vierailija
35/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa joku mies puristeli tomaatteja , koski moneen tomaattien ja laittoi takasin ja sitten valitsi minkä ottaa mutta ei ottanut niitä mihin alunperin koski ja puristeli.

Vierailija
36/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa joku mies puristeli tomaatteja , koski moneen tomaattien ja laittoi takasin ja sitten valitsi minkä ottaa mutta ei ottanut niitä mihin alunperin koski ja puristeli.

Tartutti sissijuustoa peniksestään

Vierailija
37/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se saanut sen paremmin esim. seisoen käsillä?

Vierailija
38/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kirkonkylän äsmarketissa esim. Valion maidot on alahyllyllä perällä. Jos sellaista haluaa ostaa, joutuu kykkimään siinä maitohyllyllä. Paremalla paikalla on muut meijerit ja kotimaista. 

Vierailija
39/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan takaa jos edessä olevassa tuotteessa ei riitä päiväys sinne asti minne sen tarvii riittää. Olen sinkku ja käyn kerran viikossa kaupassa. Ostan viikoksi yhden paketin leipää ja yhden purkin  maitoa ja päiväyksen on riitettävä koko viikoksi. Jos olisi perhettä ja tietäisin, että ne maito ja leipä on syöty päivässä tai parissa niin ei olisi tarvetta kaivaa taaempaa tuotetta. En jatkossakaan tuhlaa rahojani tuotteisiin joista tiedän, että pitää sitten heittää loput tai jopa kaikki roskiin ihan vaan siksi ettei ap ärsyynny kaupassa kun en ottanut etummaista.

Vierailija
40/50 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makoilen alasti sängyllä .

Tyttöystävä kohta puolin alkaa lypsää kulliani pillullaan.

Näin oli ainakin puhe..

Juttelitte samalla kun puhaltelit tyttöystävän ryhdikkääksi.