Hyvä että asumistukia leikataan
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöläisten hommaa. Toimeentulotukimenot kasvavat samaan aikaan kun asumistukia leikataan. Asumisen kustannuksilla on kuntakohtaiset maksimit ja jos niitä ei ylitä niin saa toimeentulotukena vähenevän asumistuen.
Jaa että "rahaa on" ?
Olet tollo, ja todennäköisesti äänestät demareita
Kun työttömien etuuksia kavennettiin eli alennettiin, niin työttömät joutuivat hakemaan toimeentulotukea elämisensä kustannuksiin. Siitä ei tullut valtiolle mitään säästöä, kun ihmiset siirtyivät yhdeltä luukulta toiselle luukulle rahaa hakemaan.
Bensanhinta saisi olla vitosen litra.
Liikaa kuolee rällääjiä, rällääjien jälkikasvua.
Minäkin boikotoin Suomea. En osta mitään Suomi kaupoista vain ruuan.
Enkä vuokraa edes asuntoa, seuraava on ulkomailta lällällääää..
Vierailija kirjoitti:
Joo! Poistetaan kokonaan, koska minäkään en saa senttiäkään. Minä, minä, minä, minä minä!!!!
Niin, Koska sinun pitää saada asua missä haluat, vaikka ei olisi varaa koska sinä, sinä, sinä, sinä!!!
Joka kuukausi uudet säännöt. Vaaditaan mahdottomia selvityksiä. Hirvee stressi. Tuntuu ettei jaksais mitään.
Voi kun ei ois lapsia niin vetäisin itteni narun jatkoksi.
Ei virossakaan ole asumistukea ja siellä osassa ammateissa pienet palkat.
Hyvin pärjäävät.
Suomessa ihmiset ovat tottuneet liian hyvään.
The only fears we have to fear is these fears itself.
Nuorten itsenäisen asumisen tukeminen on luksusta. Muissa maissa nuoret aikuiset asuvat lapsuudenkodissaan kunnes ovat taloudellisesti itsenäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun saadaan eläkeläiset yleisen asumistuen piiriin, alkaa säästöjä tulla.
Mihis laitat ne vanhukset sitte asumaan?
Kansaneläkkeestä ei vuokria makseta!
Pienempään ja halvempaan asuntoon pois keskuksista, niin ne muutkin joutuu tekemään.
Olen työtön. Työttömyyskorvausta saan vajaa 600 euroa kuukaudessa. Jos muutan telttaan tai erämaamökkiin, niin sieltä en enää työllisty. Kaupungissa on pieni mahdollisuus saada silloin tällöin pätkätöitä.
Käytännössä tässä asemassa olevista tulee toimeentulotuen asiakkaita. Sitten pätkätöissä ei ole enää järkeä, koska ne vähentävät suoraan toimeentulotukea. Loppuu sinnittely, luovutetaan, hypätään vapaapudotukseen. Sitähän kai työttömiltä toivotaan.
Ei niihin asumistukiin niin paljon mene. Miksei leikata vaikka YLE:stä, THL:stä, VTT:stä, Stakesista, Tukesista, kehitysavusta ja lopetetaan vaikka Hankenit. Tästä tulisi valtavasti säästöjä, eikä kukaan edes huomaisi.
Toivottavasti vuokrat kymmenkertaistuu, palkat puolittuu ja hinnat vedetään pilviin. Sitten on kansa tyytyväinen.