Nainen runkkaisitko miestä
Kommentit (13)
Siis talouspaperi kalun ympäri ja runkkaamaan??? En ymmärrä mitä järkeä tuossa on. AP on varmaan joku bakteeri kammoinen hienohelma joka ei voi paljainkäsin koskea kaluun. Eikä voi käytää kumihanskoja kun pitkät tekokynnet pian irtoais.
Mulla emäntä runkkaa monestikkin TV:ttä kattoessaan. Noh mikäs siinä ollessa. Tosin en koskaan tule, kun tarvitsen toimintaa, mutta nauttia osaan kyllä. Ja saa runkata jatkossakin..
Trolli. Internetin keskustelupalstoilla yms. oleva käyttäjä, joka tahallisesti provosoi ja ärsyttää muita käyttäjiä johdattaakseen heidät ansaansa ja saada heidät lähettämään vihaisia kommentteja. Yleensä esiintyy karikatyyrina toisenlaisesta henkilönä kuin itse on.
minä teen miehelleni varmaan ainakin muutaman kerran viikossa, mutta en siihen mitään papereita tai hanskoja tarvitse. Mies sanoo, että osaan sen hyvin,ja hän nauttii. Tekee minulle myös, nautimme siis molemmat.
Nuorempana kyllä, nyt en enää, kohta 60v
Haluisin 60v naisen tekevän minulle. Kunnon käsi hoidon. Vähintään.
Tuliskin tänään rakkaani edes runkkaamaan. Tai laittaisi edes seksiviestejä ja runkkaisin mielinuvituksen kanssa
Tietenkin runkkaan vaikka itseä ei silloin huvittaisi. Voi laueta omalle vatsalle josta helppo pyyhkiä pois, otan suuhu tai miten vaan. Mies ajattelee minun haluja ja minäkin hänen. Molemmat saa helpotuksen silloin kun sitä tarvitsee
Tulee niin mieleen nuoruus ja paperirulla ihan tuota tarkoitusta varten tytön repussa, koska mun repussa se voisi herättää liikaa huomiota, jos joku sattuisi nähdä sen. Nimenomaan talouspaperia koska nessut tarttuivat ikävästi sperman tahmentamaan terskaan pyyhkiessä ja koko paperinpala murentui. Aikaa ennen loppuun asti seksiä ja suuhun laukeamista. Tyttö ei vielä uskaltanut. Kuinkahan monta rullaa me käytettiinkään. Paksua teinipojan spermaa ei yhdellä palalla otettu vastaan ja pyyhitty. Pyyhkiminen sai seisokin aina kovenemaan uudestaan, jos se nyt edes pehmentyi. Muutaman kerran päästin lattialle ja jonkun kerran suoraan lavuaariin kirjaston invaveskissä. Ihanaa aikaa ja voi sitä kiihkoa! Mun käsi tytön haaroissa takki, kirja tms. sylissä ja hän runkaten mun farkuista ulkona seisovaa minä yrittäen peitellä sitä toimintaa jotenkin, koska tuntui niin hyvältä. Silti joku varmasti joskus näki meidät, ehkä mun hyperrunsaan ejakulaationkin.
Hukkaan menee spermat tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tulee niin mieleen nuoruus ja paperirulla ihan tuota tarkoitusta varten tytön repussa, koska mun repussa se voisi herättää liikaa huomiota, jos joku sattuisi nähdä sen. Nimenomaan talouspaperia koska nessut tarttuivat ikävästi sperman tahmentamaan terskaan pyyhkiessä ja koko paperinpala murentui. Aikaa ennen loppuun asti seksiä ja suuhun laukeamista. Tyttö ei vielä uskaltanut. Kuinkahan monta rullaa me käytettiinkään. Paksua teinipojan spermaa ei yhdellä palalla otettu vastaan ja pyyhitty. Pyyhkiminen sai seisokin aina kovenemaan uudestaan, jos se nyt edes pehmentyi. Muutaman kerran päästin lattialle ja jonkun kerran suoraan lavuaariin kirjaston invaveskissä. Ihanaa aikaa ja voi sitä kiihkoa! Mun käsi tytön haaroissa takki, kirja tms. sylissä ja hän runkaten mun farkuista ulkona seisovaa minä yrittäen peitellä sitä toimintaa jotenkin, koska tuntui niin hyvältä. Silti joku varmasti joskus näki meidät, ehkä mun hyperrunsaan ejakulaationkin.
Pystyn samaistuun sun tyttikseen, mulla syynä siihen, että käytettiin paperia oli se että mä halusin nähdä sen miten pojalta tulee. En saanut siitä näystä ollenkaan tarpeekseni. Halusin nähdä jokaisen yksityiskohdan ja miten ne syöksyt vähän erosi toisistaan. Huomasin että tuli lopulta vähemmän ja ohuempaa jos hän laukesi tosi monesti peräkkäin.
Meillä ne talouspaperit on yhteisiä! Niinkuin vessapaperitkin. Eli vaimo voi pyyhkiä perseensä ja runkata minua ihan kyselemättä kenen paperit on kyseessä!
Miksi? Voisin tehdä sen ihan käteeni, mutta mieluiten ottaisin suuhun, jos en sisääni tai tissieni väliin saisi ottaa.