Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö yksityisyrittäjät sitä, että jos palveluja

Vierailija
06.04.2025 |

on huonosti saatavilla, asiakkaat menevät muualle? Kyllä yrittäjänkin pitäisi sitoutua asiakkaisiin, jos haluaa pitää heidät. Aina voi saada vanhijen tilalle uusia asiakkaita hetkeksi, mutta hekään eivät jää pysyviksi asiakkaiksi, kun huomaavat, että palveluja on saatavilla huonosti. Lopulta maine kiirii, eikä uusia asiakkaita tule. Eikö se huolestuta yrittäjää? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up 

Vierailija
2/4 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tärkeät asiakkaani ymmärtävät, että en voi olla heidän käytettävissään 24/7, koska yritän yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ne menee. En minä ala firmaa pitämään auki 24/7, koska se ei kannata.

Vierailija
4/4 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuulostaa kampaajaystäväni kuvailemalta asiakastyypiltä, joka luulee kaikkien muiden aikataulujen pyörivän juuri hänen tahtonsa mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme