Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö sinua ihmiset jotka lähettelevät kuvaviestejä matkalle lähtiessään lentokentältä niin että ei jää epäselväksi loungessa oleminen?

Vierailija
06.04.2025 |

Erotuksena köyhistä karvalakkimatkustajista.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miksi pitäisi? 

2/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan lähetä tuollaisia, enkä tunnistaisi loungea 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Tunnistaa siitä, että kuvassa on pöydällä pari drinkkiä ja jotain sellaista naposteltavaa joita kukaan ei ostaisi muuten kuin jos niistä on jo maksettu.

Vierailija
4/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loungen tunnistaa kyllä. Ei ärsytä. Olen iloinen heidän puolestaan.

Niin ja aika moni postaa sellaisia kuvia

5/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaa siitä, että kuvassa on pöydällä pari drinkkiä ja jotain sellaista naposteltavaa joita kukaan ei ostaisi muuten kuin jos niistä on jo maksettu.

No mä en tuollaisista tiedä, ku en koskaan matkustele 😃

Vierailija
6/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin! Olen aina iloinen kun joku pääsee pois suomesta, itse teen niin myös aina kun siihen vaan on mahis.

Vierailija
7/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystäviä jotka laittaa aina faceen tuon kuvan.

Itse en laita koska matkustan paljon ja menen kentälle viimetipassa joten en edes ehdi loungeen. Vain jossain kaukomailla mannerten välisillä lennoilla voisin notkua sellaisessa tuntien vaihtoajan. 

Enkä myöskään juo alkoholia ennen lentoa enkä lennolla joten skumppalasista ei saisi kuvaa.

Mutta noille ystäville se reissu on luksusta ja haluavat juhlistaa loungessa. Mikäs siinä. 

Vierailija
8/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en todellakaan osaisi erottaa mitään loungeja. 

Vierailija
9/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa monta kirjoitusvirhettä otsikossa. Roksakoriin.

Vierailija
10/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"joita kukaan ei ostaisi..." "on jo maksettu". Eli ON OSTETTU. Loogisesti täysin järjetön lause.

Itse en loungeen jaksa yleensä edes vaivautua vaikka ilmainen lounge yleensä on käytettävissä mm luottokortin kylkiäisenä.

Vierailija
11/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loungesta ei ole mielipidettä, mutta ei ole MITÄÄN tylsempää kuin reissukuvat joissa kuvattu alkoholijuomia. Kertoo kuvaajan mielikuvituksettomuudesta.

Vierailija
12/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi niin tyhmä ystävä olisin iloinen että hän lähtee pois Suomesta. 

Vierailija
13/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ärsytä vielä enemmän kuvat Finnairin laajarunkokoneiden bisnesluokan penkistä, shampanjalasilla varustettuna?

Vierailija
14/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaan liittyvöt asiat tuntuvat kyllä ärsyttävän joitain ihmisiä, mutta iso osa ei sisäistä simppeliä asiaa vaikka sitä kyllä kaikki hokevat. Ei ole pelkästään ne tulot caan myös menot.

Kahden aikuisen talous kaksilla tuloilla ilman lapsia on menojen suhteen aivan eri asia kuin muuten sama talous mutta kaksi lasta. Minulla on varaa ostaa esim. kallis polkupyörä tai business-luokan lentoliput kerran pari vuodessa, koska meillä ei ole tarvetta kahteen farmari-Skodaan joilla viedään lapsia lätkä- ja voimistelutreeneihin. Ne Skodat ja harrastusmaksut ovat taatusti vuodessa enemmän kuin omat muutamat kalliimmat ostokset.

Vierailija
15/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loungen tunnistaa kyllä. Ei ärsytä. Olen iloinen heidän puolestaan.

Niin ja aika moni postaa sellaisia kuvia

Postaako? Noloa.

Miksi postata kuvia omasta elämästä? Yksityisyys on ajan lisäksi kaikkein arvokkainta.

Vierailija
16/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran kultakorttilaisen siivellä käynyt loungessa, eikä ollut ihmeellinen. En tajua, miksi jotkut sitä niin glorifioivat.

Vierailija
17/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran kultakorttilaisen siivellä käynyt loungessa, eikä ollut ihmeellinen. En tajua, miksi jotkut sitä niin glorifioivat.

Eikä sinne loungeen meno nykyään maksa paljon mitään, halvemmaksi se tulee kuin jse os syö jossain muualla kentällä jotain oluen kera.

Vierailija
18/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loungesta ei ole mielipidettä, mutta ei ole MITÄÄN tylsempää kuin reissukuvat joissa kuvattu alkoholijuomia. Kertoo kuvaajan mielikuvituksettomuudesta.

Thäh? Sama mielikuvituksen puute on rantakuvissa, nähtävyyskuvissa ja hotellikuvissa.

Vierailija
19/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ärsyyntyvät matka yms. kuvista ja näkevät niissä vain keulimista, leveilyä ja brassailua muille lähinnä paljastavat oman arvomaailmansa, jonka mukaan he uskovat muidenkin toimivan.

Vierailija
20/35 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lounge?

Ja mitä siitä saa sellaista jota ilman ei matka onnistuisi tai olisi ainakin huonompi, ilmeisesti?

Lähdössä myöh tänävuonna kaukomatkalle ja nyt iski paniikki😱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi