Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkeroituva kaveri mies

Vierailija
05.04.2025 |

Mulla on yksi ystävä, jonka olen tuntenut yli 15 vuotta.  Välillä on ollut vuosia ettei olla nähty ja alunperin hän oli ex mieheni kaveri ja sitä kautta tuttu. Olen myös ollut hyvä ystävä hänen kahden ex tyttöystävän kanssa jotka ovat edelleen ystäviäni. Tapasin vuosien jälkeen hänet ja alettiin täysin kaveripohjalta pitämään yhteyttä. Itse olen seurustelusuhteessa. Suhteessani on ollut haasteita ja hän on ollut kuuntelevana ystävänä minulle huolissani. 

Nyt hän on kuitenkin yhtäkkiä helvetin katkera. Suhteessani tuli iso kriisi ja melkein erosimme jolloin tuo kaveri mies alkoi suoremmin puhua kuinka hän olisi unelma vävy jne. Itse en ole ollut koskaan kiinnostunut hänestä kuin kaverina. Annoin ns kohteliaat pakit. Yhteydenpito loppui seinään. Pitkästä aikaa juteltiin hetki puhelimessa ja hän suorastaan ivallisesti syyllisti etten sitten eronnutkaan. 

Ei ole eka kerta kun kaveri mies onkin kuvitellut muuta ja kun ystävyys ei muuksi muutu eli en halua sänkyyn tai seurustella niin lyö välit poikki. Ikävää minun mielestä, eikö vois olla vaan kaveri kuten ennenkin pakkoko se on johonkin johtaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksipuolinen ihastus särkee miehen sydämmen ja siksi miehen on pakko kadota, jotta ne kaikki tunteet kuolevat pois ajan myötä.

Näin se varmaan on, ei nämä kaverimiehet varmaan silleen vaan hyväksikäytä vaan on pakko ottaa irtiotto kun ei saa mitä haluaa (parisuhteen kanssasi).

ongelma tuo silti on, heidän pitäisi olla avoimempia tunteistaan heti eikä tuolla lailla esittää kaveria.

Vierailija
22/25 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ei sitä edes päästäisi tuolla lailla elämäänsä ja lähelle miestä joka on kiinnostunut susta muuten kuin  kaverina. Tässä pitkä historia hämäsi ja se että ikinä mitään ole ollu eikä ole tulossa. Ja minä varattu ja hyvin hän sen tietää. Tunteet vois kyl paljastaa ajoissa eikä esittää kaveria ja sitte suuttua kun toinen edelleen ei muuta etsi eikä etsi jatkossakaan. Oma mies on se mun rakkauden kohde. Kaverit on erikseen oli naisia tai miehiä en mä sukupuolita sitä asiaa et kuka voi olla kaveri. Ärsyttää vaan toi tyyli, et lipuu lähelle muka kaverina ja sit suuttuu kun ei saa salaista haluaan täytettyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se  ole omasta mielestään vain sun kaverin exä josta jostain syystä olet pitänyt ja mies toki haluaa tuon hyödyntää. Ärsyttävää tollanen ystävien miehien ja entisten miehien kaverointi. 

Vierailija
24/25 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä ihmettelen, miten joillakin naisilla on pakko olla kavereissa mieskiintiö, jotka kuitenkin ovat "vain kavereita". Onko hän joku varavaihtoehto, ilmeisesti kuitenkin läheinen, kun uskaltaa avautua omista asioistaan. Jotkut naiset ilmeisesti vaativat aina, että on se väh. yksi epätoivoinen ihastunut mies, niin tietää olevansa haluttu. Ei näihin oikein muuta syytä löydy

Tämä. Ja sitten toisille naiskavereille uhriidutaan miten se kaverimies vaan vuosia on ollut niin rakastunut ja miksi ei tajua että tunteita ei voi pakottaa jaadajaada. Ja välillä valitetaan että on se ärsyttävä ja miksihän kukaan ei sitä huoli mut pois ei voi päästää kun kukaan ei palvo enää vieressä 

Ja sitten kun se kiintiömies viimein löytää jonkun ja alkaa seurustelemaan, sen seura ei enää kaverimiehenkerääjille kelpaakaan

Vierailija
25/25 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksipuolinen ihastus särkee miehen sydämmen ja siksi miehen on pakko kadota, jotta ne kaikki tunteet kuolevat pois ajan myötä.

Näin se varmaan on, ei nämä kaverimiehet varmaan silleen vaan hyväksikäytä vaan on pakko ottaa irtiotto kun ei saa mitä haluaa (parisuhteen kanssasi).

ongelma tuo silti on, heidän pitäisi olla avoimempia tunteistaan heti eikä tuolla lailla esittää kaveria.

Mies uskoo naisen lopulta ihastuvan häneen, jos mies on kohtelias ja ottaa naisen huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi