Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro sun unpopular opinion. Mä aloitan:

Vierailija
05.04.2025 |

Kaikki nahkatakit on rumia 

Kommentit (324)

Vierailija
281/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa ihmisistä on todella tyhmiä. Heillä ei ole kykyä edes ajatella itsenäisesti, omia ajatuksia. 

Tää on niin totta. Terveisin ihmisiin kyllästynyt

Vierailija
282/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei pitäisi päästää johtaviin asemiin koska ovat niin tunteidensa vietävissä, samasta syystä heillä ei tulisi olla äänioikeutta.

Miehet?

Niin. Miehet aloittavat sotia oman suuttumuksensa tai egonsa vuoksi, vaikka siinä kuolee paljon viattomia.

Ja miksi naiset aloittaa sotia? 

Yleisin syy sotiin on valtion huono talous.

Höpö höpö. Demokraattiset valtiot ei aloittele sotia. Kansanedustajat ei tykkää lähettää sukulaisiaan hyökkäyssotiin talouden takia, eivätkö myöskään halua tulla äänestetyiksi ulos sodan takia. Diktatuurit tai niihin rinnastettavat aloittaa hyökk

Oli muuten yllättävän pieni määrä vuosia, mitä jenkit ovat olleet sotimatta aloittamiaan sotia viimeisen 150 vuoden aikana.

Mutta eivät ole kuitenkaan olleet liittämässä noita alueita itseensä. Paitsi tietenkin nyt, kun haluavat Grönlannin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaaminen tulee kriminalisoida kuten työpaikkakiusaus. Rikosoikeudellinen ikäraja kiusaamistapauksissa tulee alkaa jo 11-vuotiaasta ja rikosepäilyn tulee automaattisesti johtaa lastensuojeluilmoituksen, jotta koko perhe joutuu vastuuseen ja syyniin, missä on vika. 

Alle 18 vuotiaasta pitäisi olla huoltajat vastuussa mutta on outoa että laki ei ikinä rangaitse vastuu tahoja.

Jos lapsen teoista ryhdytään rankaisemaan vanhempia, pitää vanhemmilla olla myös vapaat kädet kasvattaa. Silloin kun vanhempien oikeutta kasvattaa lapsiaan vähääkään rajoitetaan, myös vastuu kasvatuksen tuloksista siirtyy vanhemmilta rajoittajalle.

Vierailija
284/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:n pitäisi sallia orjuus uudelleen, mutta sitä ei pitäisi rajoittaa ihonvärin perusteella. Ei mulla mitään muuta motiivia ole tähän kuin se, että muu maapallo saisi taivastella sitä. Ja olisi mielenkiintoista nähdä ottaako Trumpin bestis Putin myös sen käyttöön. 

Vierailija
285/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit: Valtaosa ihmisistä on todella tyhmiä. Heillä ei ole kykyä edes ajatella itsenäisesti, omia ajatuksia. 

Näin ajattelevat ihmiset kohdistavat mietteensä poikkeuksetta vain muihin. Itse ollaan tämän ajatuksen yläpuolella. Pidän jokaista joka noin ajattelee, ainoastaan ylimielisenä.

Vierailija
286/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miljonäärit vois ampua. En tunne mitään sympatiaa rikkaita kohtaan, heistä jokainen on rakentanut omaisuutensa toisten työllä. Työntekijät ovat ne jotka on sen todellisen työn tehneet ja nämä loiset kuppaavat toisten työn hedelmät. He ovat yhteiskunnan todellinen syöpä. 

Ei pidä purra ruokkivaa kättä.

Vierailija
287/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA:n pitäisi sallia orjuus uudelleen, mutta sitä ei pitäisi rajoittaa ihonvärin perusteella. Ei mulla mitään muuta motiivia ole tähän kuin se, että muu maapallo saisi taivastella sitä. Ja olisi mielenkiintoista nähdä ottaako Trumpin bestis Putin myös sen käyttöön. 

Sinäkin suljet itsesi tämän orjuuden ulkopuolelle. Jos olet tätä mieltä, sinulle olisi oletettavasti suuri kunnia olla uuden orja valtion ensimmäinen ruoskan alle laitettu orja.

Vierailija
288/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

People = shit

Näin ajattelevat ihmiset kohdistavat mietteensä poikkeuksetta vain muihin. Itse ollaan tämän ajatuksen yläpuolella. Pidän jokaista joka noin ajattelee, ainoastaan ylimielisenä.

Minä pidän sinua taas itkupillinä ja lapsellisena itseensä ottajana. People= ihmiset kaikkineen. Eli siihen luetaan myös itsensä.

Se että otat tuollaisen faktan henkilökohtaisesti ja suutut, kertoo vain sinun järkyttävän huonosta itsetunnosta, joka ei kestä edes sitä, että joku ääneen sanoo

tosiasian; ME IHMISET NYT OLEMME VAAN SYVÄLTÄ.

-eri

Vierailija
289/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käytetään suomen kielen seassa englannin kieltä. Kuulostaa hölmöltä

Vierailija
290/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit: Valtaosa ihmisistä on todella tyhmiä. Heillä ei ole kykyä edes ajatella itsenäisesti, omia ajatuksia. 

Olet ihan naurettava vinkuja. Jokainen tietää, että sinä et ihmisistä yleisesti mitenkään hienosti ajattele, mutta olet täällä suuna päänä völisemässä, jos joku esittää ihan mitä tahansa kritiikkiä ihmisistä yleensä.

Mikä tarve sinulla on kehitellä tuo olkiukkosi, että muilla ei ole mitään itsekritiikkiä? Mistä sinä tiedät miten paljon he itseään kritisoi?

Vierailija
291/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun käytetään suomen kielen seassa englannin kieltä. Kuulostaa hölmöltä

Minusta kuulostaa hölmöltä kun ihmiset eivät taivuta nykyään verbejä. Minua ei yhtään haittaa jos muutama englannin kielen sana on laitettu lauseen sisään siten, että kielioppi on muuten kunnossa. Nuo anglismit ja finglismit eivät tuhoa kieltämme, vaan sen tuhoaa kaikki se kielen RAKENTEESEEN ujutettu degeneroiva shitti, mihin suurin osa anglismeista vinkuvista mollukkapäistä, ei edes ymmärrä kiinnittää huomiota.

Kyllä! Ihan tosissani olen. Tyhmä ihminen huomaa kyllä, if there on some english sana lauseessa. Totta kai, etenkin jos ei ymmärrä niitä. Tyhmä ihminen ei huomaa sitä, että verbit ja regiimit on paskottu huolella. Siihen tyhmä ei osaa puuttua.

Vierailija
292/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaaminen tulee kriminalisoida kuten työpaikkakiusaus. Rikosoikeudellinen ikäraja kiusaamistapauksissa tulee alkaa jo 11-vuotiaasta ja rikosepäilyn tulee automaattisesti johtaa lastensuojeluilmoituksen, jotta koko perhe joutuu vastuuseen ja syyniin, missä on vika. 

Alle 18 vuotiaasta pitäisi olla huoltajat vastuussa mutta on outoa että laki ei ikinä rangaitse vastuu tahoja.

Jos lapsen teoista ryhdytään rankaisemaan vanhempia, pitää vanhemmilla olla myös vapaat kädet kasvattaa. Silloin kun vanhempien oikeutta kasvattaa lapsiaan vähääkään rajoitetaan, myös vastuu kasvatuksen tuloksista siirtyy vanhemmilta rajoittajalle.

Minun epäsuosittu mielipide on, että lisääntyminen luvanvaraiseksi. Lapsenteon ajokortti suoritettava, jos meinaa saada väliaikaisen sterilisaationsa kumotuksi.

Vierailija
293/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap snobbailee unpopular opinion -termillä? Naurettavaa. Suomeksi tuo on väärä mielipide.

Väärä on toki vasemmiston kannattajalle. Muille vain eriävä mielipide, tai tässä tapauksessa epäsuosittu.

Vierailija
294/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimet aiheuttavat ns. itseaiheutettua keskittymishäiriötä. Olin koulussa  ihan rauhallinen oppilas, mutta älypuhelimen jälkeen en osaa keskittyä mihinkään. Mulle jopa vihjattiin ADHD:sta opiskelijaterveydenhuollossa. No, pysyin kyllä pulpetissa ja luin läksyt kunnes tuli älypuhelin...

Vierailija
295/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ovat täysin haluttomia tekemään töitä, pitäisi olla mahdollista potkia heidät kadulle asumaan, jos eivät kykene elantoa hankkimaan. Ei siis ne jotka hakevat töitä, mutta eivät saa niitä. Suomi ei ole mikään sosiaalitoimisto.

Sinäkö sen sitten päätät ja määrittelet kuka on haluton ja kuka sairas ja kyvytön?

Vierailija
296/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän vähälahjaisempana ihmisiä joille teoria=totuus.

Kyllä, kuten väestönvaihtoteoria ja vastaavat öyhötykset.

Sunkin silmät on varmaan auenneet viimeistään 20 vuoden päästä.

Vierailija
297/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ovat täysin haluttomia tekemään töitä, pitäisi olla mahdollista potkia heidät kadulle asumaan, jos eivät kykene elantoa hankkimaan. Ei siis ne jotka hakevat töitä, mutta eivät saa niitä. Suomi ei ole mikään sosiaalitoimisto.

Kai sä tajuat, että toi potkittu aines on juuri sitä, joka alkaisi sitten rötöstelemään ja ryöstelemään, kun ei ole enää mitään menetettävääkään? Mä en ainakaan halua pelätä ulkona enkä kotonani.

Ei tuollaiset voimafantasioissaan elelevät reppanat mitään tajua. Heillä on niin surkeaa itsensä kanssa ja vaikeaa, että eivät osaa muuta kuin haaveilla toisen ihmisen väkivaltaisesta alistamisesta ja sortamisesta. Kuvittelevat olevansa hyviä ihmisiä, parempia. Vaikka oikeasti eivät ole mitään muuta kuin typerä tittelinsä, velkahökkelinsä ja sometilinsä.

Yhtään onnellisemmaksi he eivät tule, vaikka unelmansa toteutuisi ja työttömät laitettaisiin heidän suunnittelemaansa orjaleiriin ja kohdeltaisiin siellä kuin karjaa.

Yhtään onnellisemmaksi eivät tulisi. Eivät, koska heidän paha olonsa ei alunperinkään ollut työttömien syy.

Vierailija
298/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netanjahu on maailman suurin terroristi, Israelin tekemiä rikoksia vähätellään koska ovat valkoihoisia. Jos Israel olisi Arabivaltio, sitä kohdeltaisiin eri lailla.

Vierailija
299/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sininen on yliarvostettua, on olemassa paljon parempaakin suklaata.

Sama asia Ben & Jerrys jäätelön kanssa, yliarvostettua ja ylihypetettyä.

Vierailija
300/324 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei pitäisi päästää johtaviin asemiin koska ovat niin tunteidensa vietävissä, samasta syystä heillä ei tulisi olla äänioikeutta.

Sama, mutta naisille. Robottipuolue johtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme