Voiko lentää pitkän lennon jos jaloissa suonikohjuja?
Ei näitä koskan säre tai mitään mutta sellaisi möllyköitä jaloissa
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy lääkäriltä.Voi saada tulpan. Itse samassa tilanteessa.
No mulla ois jo pian se lento. Että kerkeeäkö enää edes mitään sukkia antaa?
Itsellä rasvapaukku jalassa, pohkeesa. Kolme lääkäriä kysynyt olenko ollut lentämässä.Epäilivät tulppaa, mutta ei ollut. Tehtiin röntgen.
Soita sairastiedusteluun ja kysy jos tukisukat auttaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä rasvapaukku jalassa, pohkeesa. Kolme lääkäriä kysynyt olenko ollut lentämässä.Epäilivät tulppaa, mutta ei ollut. Tehtiin röntgen.
Soita sairastiedusteluun ja kysy jos tukisukat auttaa !
Mikä on "sairastiedustelu"?=
Älä lähde ollenkaan , on niin oudot ohjeet porukoilla
Muistaa juoda vettä ja jaloitella
Olen nähny ihmisiä jotka ei nouse ollenkaan ylös lennon aikana, yksi istui putkeen 13 tuntia
Jos suonikohjut ei säre,eikö lääkäri suostu yleisellä leikkaamaan?
Lentosukat ehdottomasti! Tukisukat, lentosukat, varmaan löytyy jostain kaupasta. Ilman voi tulla laskimotukos ja siitä tulppa sydämeen asti. Onhan matkavakuutus kunnossa. Napakat tukisukat jalkoihin ja jumppaat koneessakin, pientä liikettä varpailla koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit käydä itse ostamassa, vaikka prismasta https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Vierailija kirjoitti:
Lentosukat ehdottomasti! Tukisukat, lentosukat, varmaan löytyy jostain kaupasta. Ilman voi tulla laskimotukos ja siitä tulppa sydämeen asti. Onhan matkavakuutus kunnossa. Napakat tukisukat jalkoihin ja jumppaat koneessakin, pientä liikettä varpailla koko ajan.
Käykö ihan sellaiset halvat prisma? Ja kukaan ei vastannut mutta olen tosi pitkä niin kannattaa ostaa sukat naisten vai miesten puolelta että mihin asti ne kuuluisi ylettyä?
Reissun jälkeen varaat sitten heti ajan kohujen poistoon. Ovat vaarallisia ja äärettömän epämiellyttävän näköisiä. Nyt järki käteen.