Millaisia kenkiä käytätte kävelylenkeillä kaupungissa tällaisilla kylmillä kevätsäillä?
Mulla talvikengät. Lenkkarit on niin matalat että nilkkoja paleltaa. Käytättekö te muutkin ihan talvikenkiä vai mitä?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Lenkkarit on talvet ja kesät. Laita säärystimet.
Lenkkarit on liukkaat talvella. Sitä paitsi, ei ole kovin kestävät kengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minunkin Niket kestivät vain kymmenen vuotta.
Ihan koko talven kuljin goretex lenkkareissa. Kovimmilla pakkasilla pitkät villasukat kengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun goretexit taitaa olla jollain kitkapohjalla kun eivät ole yhtään liukkaat.
Nahkaisia nilkkureita (Ecco), jotka eivät ole talvikengät. Kaupungilla.
Ulkoillessa välikausi Salomonit peittävät nilkan.
No minulla on vain yhdet juoksulenkkarit, jotka ovat sellaista "hengittävää" materiaalia eli jalat palelee kyllä. Mutta liikun sitten sitäkin rivakammin...
Laita sellaiset sukat jalkaan, jotka peittää nilkan. Unohda ne varrettomat "urheilusukat"
Itse käytän merinovillasukkia ja ihan tavallisia adidaksen lenkkareita kävelylenkeillä näillä keleillä.
Menin lähes koko talven adidas lenkkareilla. Taisi pari kertaa olla talvikengät jalassa. Asuinpaikka keskisuomi.
Vaelluskenkiä olen joskus käyttänyt koko talven, tosin silloin täällä hiekotettiin kadut. Nyt täytyy käyttää nastakenkiä koko talvi jos aikoo päästä kotiovesta edes pysäkille :(
Ihan tavallisia kesäkenkiä.
Mulla on tarpeeksi pitkä sukka että se menee muutaman sentin nilkan yli, ja housut joitten lahkeet menevät suunnilleen nilkkaan asti. Mun mielestäni ei kengät tarvitse enää näillä keleillä lämmittää mitään, kunhan vain pukeutuu niin ettei mikään kohta ihosta ole paljaana.
Mä käytän ympäri vuoden ihan tavallisia lenkkareita, tennareita tai skeittikenkiä. Pahimman jääkelin aikaan kaivan nastalliset juoksulenkkarit esiin. En tykkää muista kengistä. Nilkkaan ulottuvia talvikenkiä käytän, jos menen metsään samoilemaan, kun on runsaasti lunta.
Vierailija kirjoitti:
Talvikengät. Eilen oli kevätkengät.
Millaiset ovat sinun kevätkengät?
Lenkkarit + säärystimet on aika toimiva kombo.