Suomessa ei tarvitse enää ikinä tehdä töitä, jos on 45+
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa alapeukuttaa, mutta koetas hakea töitä 45+.
Kyllä omaan työpaikkaan on palkattu yli 55 vuotiaitakin.
Niin. SUN TYÖPAIKKAAN. Mutta kun sitä ei voi jumalauta yleistää koskemaan kaikkia yrityksiä, työpaikkoja. Milloin täällä opitaan ymmärtämään realiteetit, selvät asiat? Ei koskaan.
Älä sinäkään yleistä omaa kokemustasi. Vaihdoin työpaikkaa n. 10 kertaa 45-65 välissä. Ikä ei koskaan ollut este. Nyt jäin eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. SUN TYÖPAIKKAAN. Mutta kun sitä ei voi jumalauta yleistää koskemaan kaikkia yrityksiä, työpaikkoja. Milloin täällä opitaan ymmärtämään realiteetit, selvät asiat? Ei koskaan.
Älä sinäkään yleistä omaa kokemustasi. Vaihdoin työpaikkaa n. 10 kertaa 45-65 välissä. Ikä ei koskaan ollut este. Nyt jäin eläkkeelle.
No niin, tulihan se sieltä. Sun ja mun ero tässä: sinä yleistit ja minä en yleistänyt yhtään mitään. Toki sinä olet tästä täysin eri mieltä. Katsos kun toiset yritykset palkkaa ja toiset jättää palkkaamatta ja palan painikkeeksi vielä potkii työntekijöitä pihalle.
Työnhaku on kuin tuolileikki, mutta tuoleja on vähemmän kuin siinä leikissä. Aina joku ehtii siihen tuolille istumaan, mutta joku jää pois. Minullakin työpaikka, koska satuin olemaan oikean tuolin kohdalla juuri oikeaan aikaan.
MInä olen 57v opettaja. Työhaastattelu ensi viikolla. Veikatkaa pääsenkö vai en?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko pomon sukulainen?
Valtion virastoon palkattiin erään päällikön serkku.
joo ei tarvii enää tehdä töitä, ja olen 42N. Olen sijoittanut, 4 sijoistusasuntoa pk seudulla, oma velaton koti, teen osa-aikatyötä. pörssisalkun tuotot on noin 800€/kk käteen. olen pelannut korttini aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö teille soittele headhunterit?
Joo, soittelee vähintään 7 kertaa päivässä. Tuota, onko ne headhunterit niitä ilkeitä pääkallon metsästäjiä mitä on tarzanissa ja mustanaamiossa?
Minä olen jo täysin henkisesti varustaunut siihen että minä en enää tee virallisia ansio töitä. Ehkä jotain pimeitä keikkoja ja viraabelia silloin tällöin. Työt loppui just konkurssin myötä ja ikä on 56 v. Terveys on edelleen todella hyvä ja paljon parempi kuin monella muulla minun ikäisellä, mutta kun tämä ikä. Niin, ja työkokemusta ja koulutustakin löytyy pelkästään yhdeltä toimialalta, joten se siitä. Eli lähettelen nyt niitä turhia työhakemuksia vaadittavat määrät että viranomaiset on tyytyväisiä, ja harrastellaan ajankuluksi niitä harrastuksia mihin on varaa. Eli mennään nyt tällein seuraavat 0-45 vuotta.
Ja huom. Tämä ei ole oma valinta.