Muita jotka ei ole millään erityisruokavaliolla?
En nyt tarkoita mitään keliakiaa, ruoka-aineallergioita tms vaan erilaisia itse valittuja elämäntaparuokavalioita. Itse en noudata mitään enkä oikein edes tiedä mitä on keto, vhh yms. Syön ruokaa tarpeeseen, pyrkien terveellisyyteen mutta en jaksa kauheasti vaivata itseäni sillä.
Kommentit (12)
Kyllä me enemmistöä olemme, vaikkei siltä tuntuisi.
No siinä mielessä olen "erikoisruokavaliolla", etten noudata virallista ruokavaliota, vaan syön oman tarpeeni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi erityisruokavalio? Itse en syö vehnää tai laktoosis, kun saan niistä suolistoni ihan sekaisin.
Lue aloitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi erityisruokavalio? Itse en syö vehnää tai laktoosis, kun saan niistä suolistoni ihan sekaisin.
Lue aloitus
Luin kyllä. Olenko minä mielestäsi erityisruokavaliolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus
Luin kyllä. Olenko minä mielestäsi erityisruokavaliolla?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me enemmistöä olemme, vaikkei siltä tuntuisi.
Alle parikymmpiset vain kuvittelee olevansa enemmistöä. Totuus on toinen ja enemmistöstä suurin osa joutuu noudattamaan jotain rajoitteita.
Syön kaikkea mihinkä rahani riittää,ei ole hyi asenne ruokaa meikäläisellä.
Lukuun ottamatta maksaa tai muita sisäelimiä syön kaikkea, vuosien aikana kuitenkin olen vähentänyt punainen lihan syöntiä. Olen helppo kutsuttava!
Syön muiden maksamana mitä tarjolla on. Minulla ei ole silleen mitään rajoitteita. Kun itse itselleni ostan ja teen niin noudatan joitain sääntöjä. Mutta ei mulla oikeastaan ole mitään ideologiaa syömisten suhteen.
Minä. Syön ihan kaikkea. Maksasta en tykkää, mut syön, jos ei oo muuta tarjolla. Chili jää myös syömättä, koska vatsa ei kestä.
Voisi olla testimielessä senmoinen digitaalinen äänestys mahdollisuus jossain pienemmässä vaalissa. Mutta sitten kookonys häviäisi, niin ei se käy.