Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on naisena hirveä keskivartalolihavuus. Miten eroon?

Vierailija
05.04.2025 |

En minä muuten mielestäni niin iso ole vaikka tietenkin rasvaa on liikaa muuallakin. Jalat kuitenkin aika kivat mutta vatsa on kyllä iso. Lopetin alkoholin käytön. Se oli eka steppi päästä eroon ja on se kai vähän sulanut. 

Syön nyt hyvin terveellisesti ja teen kävelylenkkejä. Jospa pääsisin tuosta keskivartalolihavuudesta eroon. 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aimoa laihari joka tutkitusti auttaa, ILMAN kalorirajoitusta, on runsasproteiininen ruokavalio

siis liha 

Vierailija
22/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt alkuun syömättä tuonne juhannukseen asti. Palataan asiaan sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän. Mitäs luulit?

Oho! Oikeesti?

Vierailija
24/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi juku. Miten mä en tuota tiennyt. 😳

Vierailija
25/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi juku. Miten mä en tuota tiennyt. 😳

Se ei auta...esim aineenvaihdunta sairaudet ja lääkitykset kerää usein nestettä kehoon ja se näkyy että keskivartalo turpoaa palloksi

Vierailija
26/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli uutta. Mistä kuulit?

Ilmeisesti pitää läskeille toistaa kun ei meinaa mennä tajuntaan. Nytkin näkee alapeukuista, ettei yksinkertaista totuutta vain haluta hyväksyä. 

Juuri näin. Pyydetään neuvoja, mutta niistä ei pidetä kun ylensyöminen on ainoa ilo elämässä.

Vierailija
27/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keto. Se on ainoa joka mulla auttoi. 

Keto on yksinkertainen ja toimiva kun kärsii esidiabeteksesta. Itsellä meinaan kaikki runsaammin hiilaria sisältävät saavat minut ahmimaan lisää ja menee kroppa ihan sekaisin ja signaalit nälän suhteen. Keto auttaa minua valtavasti. Tähän tulee valitettavasti alapeukkuja mutta oikeasti olen kiitollinen kun siihen ruokavalioon tutustuin. Ehkä sillä sulaa jossain kohtaa vatsakin kunnolla kunhan jatkan vain eteenpäin. Hiilarimaailmaan minulla ei kyllä ole palaamista itseni tuntien. -ap

Mutta ketoravinto voi aiheuttaa suolistosyöpää.

Vierailija
28/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keto on yksinkertainen ja toimiva kun kärsii esidiabeteksesta. Itsellä meinaan kaikki runsaammin hiilaria sisältävät saavat minut ahmimaan lisää ja menee kroppa ihan sekaisin ja signaalit nälän suhteen. Keto auttaa minua valtavasti. Tähän tulee valitettavasti alapeukkuja mutta oikeasti olen kiitollinen kun siihen ruokavalioon tutustuin. Ehkä sillä sulaa jossain kohtaa vatsakin kunnolla kunhan jatkan vain eteenpäin. Hiilarimaailmaan minulla ei kyllä ole palaamista itseni tuntien. -ap

Osaatko kertoa tarkemmin?

Vierailija
29/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keto ei tarkoita kuidutonta ruokavaliota.

Vierailija
30/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun meinaa herätä sympatia LÄSKEJÄ kohtaan, vilkaisen tällaista ketjua, ja orastavan sympatian tilalle hiipii syvä halveksunta LÄSKEJÄ ja heidän epärehellisyyttä ja laiskuutta kohtaan. 

Vierailija
31/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla usein perinnöllistä eikä siitä pääse mitenkään eroon 

Keskivartalolihavuudesta pääsee kyllä eroon eikä esteenä ole perintötekijät eikä myöskään vartalotyyppi, mutta se edellyttää pysyviä muutoksia ruokailutottumuksiin ja elintapoihin; ravitsemussuositusten mukainen syöminen, kohtuulliset annoskoot ja liikunta. Jo pelkästään sillä saa tuloksia aikaiseksi, että vaihtaa kovat rasvat pehmeisiin ja valkoisen viljan täysjyvään, jättää punaisen lihan syönnin vähälle ja syö päivän pääateriat lautasmallin mukaan sekä harrastaa jotain liikuntaa jos ei muuten niin ainakin hyötyliikunnan merkeissä.

Vierailija
32/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö?

Vierailija
33/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaläski lähtee viimeisenä. Laihdutus on se keino, millä siitä pääsee eroon. Onnea urakkaan. Lopussa kiitos seisoo!

Vierailija
34/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuinka jaksatte huolehtia mun hyvinvoinnista! Runkkareille jälleen kerran tiedoksi: mua ei kiinnosta. Toistan! Mua ei kiinnosta.

Vierailija
35/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikko! 🤣

Vierailija
36/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat kunto-ohjelman ja ruokavaliovalmennuksen mun vaimolta.

Vierailija
37/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kertoa tarkemmin?

Ei se osaa. Luulot punaisen lihan syöpävaikutuksesta perustuvat tutkimuksiin, jossa punaisen lihan kategoriaan sisällytetään kaikkea prosessoidusta lihasta hampurilaisiin ja Hot dogeihin. Lisäksi hormoneilla kasvatettu liha on yleistä USA:ssa ja muuallakin maailmassa, se vääristää tuloksia.  Siksi voi olla vaikea löytää luomua tai edes hormonittomasti kasvatettua punaista lihaa syöviä ihmisiä tutkimuksiin.

Tsemppiä ap:lle, et ole yksin, vaikka keto ei tässä hiilarihötön luvatussa maassa kaikkein helpoiten noudatettava ruokavalio olekaan.

Vierailija
38/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa puhelimeen Cronometer ja pidä sen avulla kirjaa syömisistä. Tämä on ainoa mikä minulla toimii. Aseta tavoite, punnitse ruoat ja pidä kiinni päivittäisistä kalorimääristä. Homma on aluksi hiukan työlästä, mutta alkaa sitten sujua. Puoli kiloa viikossa pudotusta on sopiva tahti. 

Vierailija
39/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsaläski lähtee viimeisenä. Laihdutus on se keino, millä siitä pääsee eroon. Onnea urakkaan. Lopussa kiitos seisoo!

Kyllä ne läskit sulavat tasaisesti ympäri kehoa eli n. 1 cm pudotettua kiloa kohti.

Vierailija
40/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin myös, että Sulamo on hyvä. Ja edullinen. Sinne kirjataan kaikki syömiset. Mulla auttaa salitreeni, kananmuna-aamupalat, välillä kasvisruoka niiden kuitujen vuoksi ja Lohilo-jäätelö. Säännöllinen elämänrytmi ja paljon unta. Tsemiä, sama haaste täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme