Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on naisena hirveä keskivartalolihavuus. Miten eroon?

Vierailija
05.04.2025 |

En minä muuten mielestäni niin iso ole vaikka tietenkin rasvaa on liikaa muuallakin. Jalat kuitenkin aika kivat mutta vatsa on kyllä iso. Lopetin alkoholin käytön. Se oli eka steppi päästä eroon ja on se kai vähän sulanut. 

Syön nyt hyvin terveellisesti ja teen kävelylenkkejä. Jospa pääsisin tuosta keskivartalolihavuudesta eroon. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä makkaran ja herkkujen syönti vähemmälle.

Vierailija
42/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keto. Se on ainoa joka mulla auttoi. 

Keto on yksinkertainen ja toimiva kun kärsii esidiabeteksesta. Itsellä meinaan kaikki runsaammin hiilaria sisältävät saavat minut ahmimaan lisää ja menee kroppa ihan sekaisin ja signaalit nälän suhteen. Keto auttaa minua valtavasti. Tähän tulee valitettavasti alapeukkuja mutta oikeasti olen kiitollinen kun siihen ruokavalioon tutustuin. Ehkä sillä sulaa jossain kohtaa vatsakin kunnolla kunhan jatkan vain eteenpäin. Hiilarimaailmaan minulla ei kyllä ole palaamista itseni tuntien. -ap

Sinulla on insuliiniresistenssi ja syötkin oikein yhdistäen kasviksia ja proteiininlähteitä. Lisää vielä kuitua vaikka keittämällä iltapuuro puolesta desistä kauraleseitä (40 grammaa). Kauralese sitoo myös kolesterolia eli se tekee hyvää monella tavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei myöskään vatsarasva ja jenkat lähde millään. Mä käyn kuntosalilla 3 krt viikossa ja kävelylenkeillä.

Jenkat on olleet mulla.jo 20 vuotta. Ne ei vaan lähde vaikka olisin täysin ruikulaiha muuten. 

Mulle kyllä toimii nää salitreenit ja se että syön monipuolisesti ja hyvin. Koska tällä tavoin jaksan ja voin hyvin. Mä mietin et liittyykö se kehon tapaan varmistaa että voisi vielä raskautta, et jossain kohtaa kehoa on vararavintoa.

Vierailija
44/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keto. Se on ainoa joka mulla auttoi. 

Keto on yksinkertainen ja toimiva kun kärsii esidiabeteksesta. Itsellä meinaan kaikki runsaammin hiilaria sisältävät saavat minut ahmimaan lisää ja menee kroppa ihan sekaisin ja signaalit nälän suhteen. Keto auttaa minua valtavasti. Tähän tulee valitettavasti alapeukkuja mutta oikeasti olen kiitollinen kun siihen ruokavalioon tutustuin. Ehkä sillä sulaa jossain kohtaa vatsakin kunnolla kunhan jatkan vain eteenpäin. Hiilarimaailmaan minulla ei kyllä ole palaamista itseni tuntien. -ap

Mutta ketoravinto voi aiheuttaa suolistosyöpää.

Osaatko kertoa tarkemmin?

Carnivore on se suoslitosyöpää aiheuttava dieetti. Keto voi syödä ja ylkin kasvikunnan tuotteita.

Vierailija
45/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lataa puhelimeen Cronometer ja pidä sen avulla kirjaa syömisistä. Tämä on ainoa mikä minulla toimii. Aseta tavoite, punnitse ruoat ja pidä kiinni päivittäisistä kalorimääristä. Homma on aluksi hiukan työlästä, mutta alkaa sitten sujua. Puoli kiloa viikossa pudotusta on sopiva tahti. 

Voi käyttää ihan verovaroin maksettua Finelin ruokapäiväkirjaa. Se on helppokäyttöinen.

Vierailija
46/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Rybelsusta ja paino putosi 2 kk 10 kg. Sain potkut ja nyt ei ole varaa ostaa lääkkeitä, ei ollut tässä lääkkeessä kela-korvausta. Nyt olen lihonut takaisin entisiin mittoihin. 

Vierailija
47/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kaloreita. Tätä eivät ihmiset saa kalloonsa. Etkö laihdu? Syöt silloin liikaa.

Vierailija
48/48 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisena, no entä miehenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän