Race Across The World Suomi Kausi 2
Race Across The World Suomi, kaudelle kaksi , en löytänyt aloitusta. Olisiko se tässä.
Katso lähetysajat : Race Across The World Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (675)
Vierailija kirjoitti:
Eiks täällä tosiaan ole ketään joka olis nähnyt sen tokan jakson ja voisi vastata? Tippuiko joku pari vai saiko kaikki jatkaa? Viime kaudella joku/ jotkut ystävälliset kertoi meille uteliaille joilla ei oel maksukanavia.
Tunnustan, että katoin jakson, mutta mä en muista miten siinä kävi. Mä olen varmaan nukahtanut tai jotain. Mielikuva on, että Jarkko ja Laura olisivat olleet vikana, mutta tippuiko? sitä en muista.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi Antti Reini ärsyttää minua, mutta yritän olla ärsyyntymättä ;)
Taitaa olla vähän turhan makee ja komee - tietoinen. Se stadilaisuus tökkii mua, vaikka itsekin olen hesoista ja neljättä polvea.
Vierailija kirjoitti:
Saga Kinnillä on jännä puheen nuotti, onko hänen äidinkielensä Suomi ?
Nuotista en tiedä, mutta sen puhe on todella kireetä. Kunnon puhelihas treeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Reinin Saga tytär on jotenkin kovin tutun oloinen. Onko ollut aiemmin jossain muussa ohjelmassa esillä?
Itse en ainakaan muista ja netistä löytyi haastattelu, jossa nimenomaan painokkaasti sanoo, että...
" Minua ei kiinnosta julkisuus millään tavalla, se on viimeinen asia, mitä tästä ohjelmasta haen. En aio sen vuoksi avata mitään yksityiselämästäni."
Googlaamalla selvisi, että Saga opiskelee Aalto-yliopistossa elokuva-alaa.
Tiedän/tunnen Sagaa sen verran, että olen keskustellut hänen kanssaan nimenomaan elokuvista (harrastukset osuneet yksiin). Voin sanoa, että on hyvin fiksu ja ystävällinen ihminen kaiken kaikkiaan. En tunne niin hyvin, että olisi juteltu Race Across the World -kuvausten jälkeen, mutta toivon että kaikki on sujunut hyvin ja asiat Antin kanssa olisivat reilassa.
Vierailija kirjoitti:
Eiks täällä tosiaan ole ketään joka olis nähnyt sen tokan jakson ja voisi vastata? Tippuiko joku pari vai saiko kaikki jatkaa? Viime kaudella joku/ jotkut ystävälliset kertoi meille uteliaille joilla ei oel maksukanavia.
Kukaan ei tippunut.
eikös katsomon kautta näkynyt kaikille kaksi ensimmäistä jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antenni antenni, oli jo uusi kettukin perustettu, joten ei tarvitse vuoden takaisiin keskusteluihin kirjoittaa.
sitä piti sanoa, Reini tyttärellä on aika väliät yläosat. Itelläni tuli mieleen ettei vilauttelisi vahingossa. Tai onhan tuolla voinut olla tosissaan kuumanakin.
Näyttää tykkäävän roikottaa rintojaan vapaana.
Feminismin ainoa valoisa puoli :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tippunut.
Ei :( Siellä oli vaan, että tulee maksutta katseluun samaan aikaan kuin telkkarista.
Voisiko joku kertoa säännöt tähän kilpailuun? Miksi eivät mene suoraan päätepaikkaan vaan jäävät yöksi random paikkoihin? Esim Istanbulista olisi mennyt Sofiaan suora bussilinja.
Ja mitä kilpailusta voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa säännöt tähän kilpailuun? Miksi eivät mene suoraan päätepaikkaan vaan jäävät yöksi random paikkoihin? Esim Istanbulista olisi mennyt Sofiaan suora bussilinja.
Täytyy olla hotelliin kirjauduttu tiettyyn aikaan oliko se nyt 19 mennessä ja mitä aiemmin kirjautuu sitä aiemmin pääsee aamulla jatkamaan matkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla hotelliin kirjauduttu tiettyyn aikaan oliko se nyt 19 mennessä ja mitä aiemmin kirjautuu sitä aiemmin pääsee aamulla jatkamaan matkaa
Ja varsinaisia tehtäviä ei ole, mutta voivat kerryttää matkakassaa tekemällä töitä. Kyllä ne säännötkin selviää, kun katsoo ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tuli jotenkin vaivaantunut olo,että älä Antti nyt suutu tyttärellesi...kanssakäyminen oli Antin puolelta koko ajan hieman ärtynyttä ja " vastarannan kiiskenä" oloa.Eivät tuolla yhteistyöllä taida kovin pitkälle päästä.
Jep. Hieman pelottaa, että emme joutuisi näkemään rähinöitä vielä tai jopa luovuttamista. Toisaalta tytär on itse rauhallisuus, puhetapaansa myöten -.
Mun mielestä jutun juoni voitaisiin kertoa heti ensimmäisessä jaksossa niin olis helpompi pysyä perässä, eikä koko ajan ihmetellä miksi noin ja miksi näin. En katsonut edellistä kautta.
Muutenkin esim kellonajat/sijainnit voisivat näkyä katsojalle tarkemmkn, missä kukakin menee ja mihin aikaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tippunut.
Nyt aamulla tuli toinen jakso katsottavaksi ilman Plussaa.
Karmee tapaus tuo Viivi, täysin tyhjäpää, eikä kaverinsakaan mikään valopää ole. Viivi on esimerkki ihmisestä joka ois marketin kassa jossain kontulassa jos sen isä ei ois ollu näyttelijä, ehkä on vieläkin mutta oli vielä huono näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi Antti Reini ärsyttää minua, mutta yritän olla ärsyyntymättä ;)
Taitaa olla vähän turhan makee ja komee - tietoinen. Se stadilaisuus tökkii mua, vaikka itsekin olen hesoista ja neljättä polvea.
Äijästä tulee mieleen ettei oo ku pillu mielessä, vissiin taas uus kihlattu, ei oo kaikkien makuun tollaset pillusilmät. Se et se sano ettei oo koskaan ollut ton tytön kans matkalla veti kyllä kokonaan pisteet tolta äijältä. Täytyy olla aika surkea faija jos eivät oo koskaan tehneet ees kotimaan matkaa, käyneet stokiksessa tai Tallinnassa tms.
Eikä lausuta mynssen vaan mynhhen . Ja englanniksi mjynig.
reini koko ajan räjähdyspisteessä
ei ihme että matkustaa aina yksin
Outoo sakkia tällä kaudella. Oikee friikkishow suurimmalta osin.