Race Across The World Suomi Kausi 2
Race Across The World Suomi, kaudelle kaksi , en löytänyt aloitusta. Olisiko se tässä.
Katso lähetysajat : Race Across The World Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (675)
Jarkko Niemi näyttää ihan samankaltaiselta kuin hänen roolinsakin, elävässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei olisi reissaamaan ruokamyrkytyksen jälkeen.
Useinhan nuo ovat hyvin nopeasti ohi. Usein ollut pakkokin reissata, koska paluulento esim seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tiedän kuka voitti, mutta en kerro.
Niinpä tietenkin
Miksi ohjelman nimi on Race across WORLD kun liikuutaan vain Euroopassa?
Miksi minä en oikein pääse sisälle tähän? Onko näillä siis jokin maali, johon tulee matkustaa mahdollisimman nopeasti?
Sergei oli ennen paremman näköinen.Nyt on kuin nukke.Pieneet virheet tekevät ihmisestä kauniin ja persoonallisen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä en oikein pääse sisälle tähän? Onko näillä siis jokin maali, johon tulee matkustaa mahdollisimman nopeasti?
Suomen Turku. Lähteivät Istanbulista siis. Kieltääköhän säännöt jos ostaisi auton ja köröttelisi 24/7 kotimaahan päin?
Noi yhdet hyppäsi Flixbusiin. Miks muut ei tajunnu? Istanbul- Wien- Varsova- Turku about 250 egee per lärvi.
Saisikos tuossa kisassa ostaa vaikka 1500€ auton ja sillä ajaa esimerkiksi tuolta sofiasta turkuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Turku. Lähteivät Istanbulista siis. Kieltääköhän säännöt jos ostaisi auton ja köröttelisi 24/7 kotimaahan päin?
Putoaako tässä välissä porukkaa vai jatkaako kaikki loppuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä , hauska ajatus. Jos ostaisivat parin sadan kotteron, kestäisikö Suomeen asti ? Rahaa pitäisi riittää yöpymisiin, ruokaa, tai jos auto hajoaa. Auton vakuutukset.
Tuostahan voisi tehdä oman ohjelman.
Eiku tässä on kai jotai välietappeja mihin pitää päästä. Typerää. Olis jännempi jos katottais kuka pääsee nopeiten ja halviten perille.
Jos ominpäin matkustaisi junalla Istanbulissa Turkuun, matka kestäisi n 3 päivää.( Guuglen kartan mukaan).
Sergey ja Sini ottavat rennosti ja etenevät silti ripeästi. Hauska pari.
Jarkko on yllättävän kireä.
Jaaha. Noi kaks tuijotti tyhmänä oven vieressä kun juna lähti asemalta. Onneksi on kuvaaja mukana, muutenhan ne kuolisi koleraan ja nälkään matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä , hauska ajatus. Jos ostaisivat parin sadan kotteron, kestäisikö Suomeen asti ? Rahaa pitäisi riittää yöpymisiin, ruokaa, tai jos auto hajoaa. Auton vakuutukset.
Tuostahan voisi tehdä oman ohjelman.
Riittäisikö budjetti polttoaineeseen?
Anttia taitaa mietityttää tyttären älykkyys.
Hermostuneena jauhaa purkkaa kuin kameli heinää.
Vierailija kirjoitti:
Anttia taitaa mietityttää tyttären älykkyys.
Hermostuneena jauhaa purkkaa kuin kameli heinää.
Antti vaikuttaa tyypiltä, joka on aina oikeassa ja tietää kaiken.
Vähän, tässä ei ole tehtäviä. Mutta rahaa voi tienata tekemällä muka töitä.