Pitääkö joku oikeasti työstään?
Ja on joka maanantai into pinkeenä lähdössä sinne koska ei olisi jaksanut olla vapaalla enää yhtään kauempaa?
Kommentit (28)
Pidän siitä työstä minkä koen omakseni ja mistä en valitettavasti saa palkkaa. Leipätöistä en ole pitänyt.
Pääsääntöisesti joo. Välillä kyllä *ituttaa ankarasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun noin paha olla. Katsos kun sellaisia ihmisiä on OIKEASTI jotka tykkäävät työstään.
Sitä ei saa sanoa jos tykkää työstään. Aiheuttaa vihaa joissakin ihmisissä.
Kyllä pidän. ICT-alalla on mukavaa työskennellä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva päteä töissä
Kiva olla työpaikkakiusaaja
Työ on sinällään ihan ok. Mukavinta on kuitenkin se että on 100% etätyö, eli ei tarvitse lähteä mihinkään. Eli kyllä, tykkään!
tykkäsin käydä töissä, olin maanrakennus alalla mutta nyt eläkkeellä
Joo. Vapaa työ ja viisinumeroinen kk palkka. En valita.
N21 OF sisällöntuottaja
Mun harrastus on mun työni ja siitä maksetaan palkkaa, joten joo!
Työ sinänsä menettelee, mutta se on johtamisella pilattu. Tämä tuskin on harvinainen kokemus.
Olin hoitoalalla ja tykkäsin työstäni, nyt olen eläkkeellä ja käyn vieläkin töissä, kun viihdyn siellä.
Kyllä. Olen suuronnettomuustutkija, ja tutkin Orpon hallitusta
No en minä varsinaisesti into piukeana ole menossa, mutta kyllä ihan tykkään työstäni. Mukava itsenäinen työ, kivat työkaverit, 80% etätyötä.
On kokemusta myös sellaisesta työpaikasta, johon ahdisti ja itketti mennä. Vaihtamalla parani.
Pidin työstäni sairaala-maailmassa, korotin eläkettäni liki 68-vuotiaaksi, vuosikausia olen nyt nostanut korotettua eläkettä, mikä mahdollistaa myös matkustelun.
Mä tykkäsin työstäni varhaiskasvatuksen opettajana ihan oikeasti kunnes uuvuin. Toki nyt mieluummin vapaalla puuhaa mitä haluaa, mutta ei harmittanut lähteä aamulla töihin ja töissä oli pääosin kivaa.
Mä tykkäsin mutta kiusatuksi tulemisesta en tykännyt joten lähdin pois. Sain karenssin ja olen ollut nyt työtön kolme vuotta.
Onko sun noin paha olla. Katsos kun sellaisia ihmisiä on OIKEASTI jotka tykkäävät työstään.