Kotona jatkuvaa riitelyä, pelkään etten jaksa tänään töissä..neuvoja?
Mies , jonka ensimmäinen puoliso/asuinkumppaniolen on masentunut. Yhdessä yli 30v.
Minä käyn töissä, mies ei. tilanne on monimutkainen.
Oli avannut ystävälleni ostaman lahjan, koska halusi tietää mitä siellä on?
Sanoin, se on syntymäpäivälahja ystävälleni. Mies ei osta lahjoja , ei minulle, ei kenellekään.
Mies sanoi: pesen hiusharjasi joka päivä, koska sen karstaisuus häiritsee.
Minä: minua ei häiritse.
Mies: pitäisi häiritä. Vien joka päivä roskat, et huomaa miten ylläpidän kotia.
MinÄ. Vähempikin riittää...
Mies.: ja komentelet...minä myöskin hoidan kaikki laskut..elät kuin hotellissa
Minä: ?????
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pienestä menetätte voimanne jaksaa. Kannattaa erota jos se helpottaisi jaksamista sitten.
Niin , teen 6 pv viikkoa. Vapaapäivänä siivoan kotia , joka on "saastainen" 3 tuntia. Mies ei tee töitä. Lapsia ei ole.
Työni on stressaavaa ja tarkkaa.
Jos aamulla saan kritiiikkiä kodinhoidosta..on vaikea kerätä itsensä.
Lomia minulla ei ole.
Ap
Aika pienestä menetätte voimanne jaksaa. Kannattaa lopettaa työt jos se helpottaisi jaksamista sitten.
??????????
Niinkö SINÄ teit?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli mies hoitaa laskut, tekee kotityöt, pesee jopa harjasi ja sinä elät kuin hotellissa heitätkö käytetyn pyyheliinan myös lattialle ? Käyt siis töissä muttet edes osallistu laskuihin.
Tarkoittaako laskujen maksaminen sitä että miehellä olisi työttämänä omia tuloja?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies hoitaa laskut, tekee kotityöt, pesee jopa harjasi ja sinä elät kuin hotellissa heitätkö käytetyn pyyheliinan myös lattialle ? Käyt siis töissä muttet edes osallistu laskuihin.
Tarkoittaako laskujen maksaminen sitä että miehellä olisi työttämänä omia tuloja?
Ohis
Niin , teen 6 pv viikkoa. Vapaapäivänä siivoan kotia , joka on "saastainen" 3 tuntia. Mies ei tee töitä. Lapsia ei ole.
Työni on stressaavaa ja tarkkaa.
Jos aamulla saan kritiiikkiä kodinhoidosta..on vaikea kerätä itsensä.
Lomia minulla ei ole.
Ap
Minä käyn töissä, mies ei. tilanne on monimutkainen.
MIKSI ALAPEUKUT??? ETTEKÖ YMMÄRRÄ ALOITUSTA. AP ELÄTTÄÄ MYÖS MIEHEN
En ymmärrä ..normaalisti nainen saa empatiaa..
Miksi minä en saa?
AP
Ettekö te tunnista ap.tä? Hänhän on itkuinen pienyrittäjä eli Helsinkiläinen vaateliikkeen omistaja. Asuu Italialaistyylisesti sisustetussa asunnossa jonka vuokra on 2700€/kk. Mies ei käy töissä, ei ole käynyt koskaan, mutta silti ei suostu muuttamaan halvempaan asuntoon.
Kyllä.NO SHIT SHERLOCK:)
Ap