Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaudeton liitto, ajatuksia?

Vierailija
05.04.2025 |

Olen herännyt vuosien avioliiton jälkeen siihen todellisuuteen että moni meidän ongelmista on johtunut siitä että mieheni ei ole koskaan rakastanut minua. Olen melkein varma tästä, vaikka hän itse väittää muuta. Kaikki teot ja tekemättä jättämiset huutaa sitä. Luulen että hän haluaa vain avioliiton ja perhe-elämän hyödyt ja on tyytynyt suhteeseen naisen kanssa jota ei aidosti ole koskaan rakastanut. Olen katsonut paljon videoita aiheesta, ja kaikki merkit löytyvät. Silti mies väittää muuta. Mutta ne on vain sanoja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette yhdessä?

Vierailija
2/9 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti ikävää herätä tilanteeseen. Jos et itse ole ollut tyytyväinen niin ehkä se on eron paikka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nythän voitte erota. Luonnon näkökulmasta job well done.

Kuten 99% muistakin suhteista, ei ole olemassa sellaista kuin "pitkäaikainen parisuhde" tai "rakkausavioliitto" tai "lisää tähän termi".

Ei todellisuudessa maailma toimi kuten elokuvissa.

Tulee ensihuuma, ihastuminen, rakastuminen, potentiaalisia jälkeläisiä, homma tehty, ero, toista X kertaa.

Mitä? Tätä et halunnut kuulla? Katso vaikka tätä palstaa. Tämä patterni toistuu kaikkialla.

Vierailija
4/9 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta kaunispainoiseksi ja lopeta pihtaaminen. Muuten mies muuttaa paremman naisen helmoihin.

Vierailija
5/9 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei rakasta rumapainoista pihtaavaa naista.

Vierailija
6/9 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta kaunispainoiseksi ja lopeta pihtaaminen. Muuten mies muuttaa paremman naisen helmoihin.

En ole ap mutta tätä oikein toivon. Saataisiin ero alulle.

Vierailija
7/9 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja urheilullinen, ja pidän muutenkin huolta itsestäni. Mutta ei tee mieli seksiä miehen kanssa joka ei huomioi millään tavalla tai tekee asioita vain pyydettäessä tai välttääkseen riidan.

Vierailija
8/9 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itse tehdä rakastavia tekoja miehellesi ja katso miten käy!

Vierailija
9/9 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala itse tehdä rakastavia tekoja miehellesi ja katso miten käy!

Hän ottaa kaiken tyytyväisenä ja ilolla vastaan. Mutta auta armias jos joku asia minua vaivaa tai en anna hänen määrätä jotain. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi