Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ne kaikki menneiden vuosien wellness- ja kuntoiluvillitykset nyt on, piikkimatot, putkirullat, hulavanteet jne?

Vierailija
05.04.2025 |

Lojuuko ne kaikilla varastossa vai oletteko vieneet kierrätyskeskukselle? Meillä kahvakuula on ovenpönkkänä. 

Kommentit (35)

Vierailija
22/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin pyörittelen hulavannetta 3 x 10 min tai 2 x 15 min. Tuntuu tekevän ihan hyvää selälle, ja kropalle muutenkin, siinä jotenkin aukeaa jumeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäivät kauppaan.

Vierailija
24/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuulia ainakin on torissa aika paljon, olen ostanut omani sieltä. Viikoittain käytössä. Monipuolinen treeniväline, joka mahtuu pieneen tilaan.

Vierailija
25/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia villityksiä ja ihmiset ostavat kaikenlaista nurkkiin venymään. 

Vaikka edellisetkin pursuavat sieltä verkkokellarin raoista ja sänkyjen alta eikä mikään mahdu mihinkään.

No sitten pitää vaan pyytää vähän lisää tuke Kelalta, että saa suuremman asunnon, niin mahtuu taas enemmän roinaa.

Apua miten ankea olet. Luuletko että tuollaiset ovat jotain kalliita, joita ei olisi vara ostaa.

Vierailija
26/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivittäisessä käytössä kahvakuula ja piikkimatto. Hulavanteen vein mökille kun sen päivittäisellä käytöllä ei ollut mitään vaikutuksia. Lapset siitä kuitenkin tykkää.

En tiennyt että nämä on menneiden vuosien villityksiä. Onko myös levypainot villitys? Itsellä nekin on viikottaisessa käytössä.

Miksi levypainot olisivat hetken villitys? Käytetäänhän niitä ohjatuillakin tunneilla koko ajan. Hulavannetta sen sijaan ei. 

No esim kahvakuulaa käytetään myös ohjatuilla tunneilla, ja silti ap sijoitaa sen aloituskommenteissaan villitysten joukkoon. Eli miksi käyttö ohjatuilla tunneilla olisi se mikä erottaa villityksen ei-villityksestä? 

Jep, oon tässä just puolen tunnin päästä menossa kahvakuulatunnille, joita oma kotisali tarjoaa joka viikko pari kertaa. Itseltäkin löytyy pari eripainoista kuulaa, mutta välillä kiva käydä ohjatulla tunnilla kun saa ohjausta liikkeisiin ja voi kokeilla eri painoisia kuulia. Hyvä treeniväline jolla saa monipuolisen treenin ja säilytys pienessä tilassa.

Vierailija
27/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivittäisessä käytössä kahvakuula ja piikkimatto. Hulavanteen vein mökille kun sen päivittäisellä käytöllä ei ollut mitään vaikutuksia. Lapset siitä kuitenkin tykkää.

En tiennyt että nämä on menneiden vuosien villityksiä. Onko myös levypainot villitys? Itsellä nekin on viikottaisessa käytössä.

Miksi levypainot olisivat hetken villitys? Käytetäänhän niitä ohjatuillakin tunneilla koko ajan. Hulavannetta sen sijaan ei. 

No esim kahvakuulaa käytetään myös ohjatuilla tunneilla, ja silti ap sijoitaa sen aloituskommenteissaan villitysten joukkoon. Eli miksi käyttö ohjatuilla tunneilla olisi se mikä erottaa villityksen ei-villityksestä? 

Ei kyllä käytetä kovin yleisesti. Mm. Bodypumpissa tyypillisesti

Sen sijaan kahvakuulatunneilla on aina kahvakuulat käytössä.

Vierailija
28/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä käyt

Sen sijaan kahvakuulatunneilla on aina kahvakuulat käytössä.

Joo, ite käyn ohjatuilla lihaskuntotunneilla, joilla käytetään vaihtelevasti levypainoja, kahvakuulaa, käsipainoja jne. Lisäksi on pelkkiä kahvakuulatunteja. Kahvakuulahan on pelkkää painoa, jota on kätevä nostella kahvan takia. Ei siinä sen kummempaa villitystä ole.

Vierailija
29/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle yritti eräs vanhempi mies dumpata omiaan. Dumppasin takaisin.

Hyi hitto 

Vierailija
30/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olen ollut ihan ohjatuilla hula-tunneilla.

Vierailija
31/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hulavannetta muutaman kerran viikossa edelleen. Vyötäröäni on kehuttu.

Vierailija
32/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuula, putkirulla, piikkimatto ja käsipainot ovat makuuhuoneessa työpöydän vieressä. Etätyössä kiva pitää muutaman minuutin taukoja ja jumppailla.

Vierailija
33/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on painollinen hulavanne käytössä joka aamu. Hulailen aina 30min. Teen työt etänä, joten työmatkaan kuluvan ajan voin panostaa tuohon hulailuun joka taas saa energiat hyvin liikkeelle. Kun hulailen niin ei vaivaa alaselkäsäryt ja vatsa pysyy liitteenä. Sopii siis mulle.

Vierailija
34/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olen ollut ihan ohjatuilla hula-tunneilla.

Mihin niitä tunteja tarvitsee. Olen pyöritellyt vannetta jo 60-luvulla. Välillä oli taukoa ja kun nämä paksut vanteet tuli, niin kyllä ilman kursseja on sujujut ja vyötärö alkaa löytyä.

Vierailija
35/35 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullailen putkirullalla joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi