Onko helpompi vaihtaa vaan uuteen mieheen kun monta vuotta jo odottanut että asiat menisi parempaan suuntaan?
Joo ja kyllä on kolme lasta, asuntolaina jne, mutta aina tuntunut siltä että joku on pielessä. Olen miettinyt että rakastaako mies edes minua. Väittää kyllä rakastavansa mutta ei oikein ole koskaan tuntunut siltä. Pienistä asioista tulee riitaa ja itsestäänselvyyksiä joutuu selittää. Mitä jos sitä vaihtaisi vaan miestä? Olen vielä ihan kivannäköinen ja hauskaa seuraakin, mies ei kyllä ole ikinä saanut parhaita puoliani esille tai tuntemaan oloani naiseksi.
Kommentit (16)
Ai, noin vaan vaihdetaan ja 3 lasta! Salli mun nauraa!!!
Lieneekö vika miehessä vai sinun omassa epävarmuudessa? Ihmeen pitkälle olet kyllä edennyt hänen kanssa parempia aikoja odotellessa.
Miksi vaihtaa. Ole rauhassa lastesi kanssa yksin ja ota pari vakipanoa, niin saat rusinat pullasta ilman mitään myllertäviä suhdejuttuja.
Oliko tällä avauskella tarkoitus kertoa vain että nyt kun on jännän miehen kanssa saatu kolme lasta niin nyt olisi kiva löytää se, joka mahdollsiatsi ja rahoittaisi elämisen kun on varmistettu, että lapset ovat saaneet jännisgeenit, eikä kiltinmiehen geenperimää? Huokaus.
En usko, etttä alkamalla elämään asvtuuttomammin ja lyödä laimin eritavoin arksiia askareita ja puuhia mahdollsitan nopeammimn kumppanin löytämsien mutta kun "taas" saa lukea, kuinka joku mies on niin tehnyt, eikä se ole estänyt häntä saamasta mahdollsiuutta parisuhteessa olemista ja saada kolmea lasta ovat asioita, joista olen itse voinut vain haaveilla, niin itse syytöksiltä en voi välttyä kun jotain huomattavaa vikaahan minussa täytyy olla, kun näin on asianlaita.
Mutta tuskin tilanne muuttuu muuksi jos nyt katkeroidun ja aloitan ulisemisen ja muiden syyttelyn tilanteestani.
Se voi olla jos vika on siinä meihessä. Mutta jos se on sinun sisäinen ongelma se ei vaihtamalla parane. Vain kohtaamalla itsensä silloin asiat voivat muuttua.
Oikea vaihtoaika olisi ollut ennen niitä kolmea lasta. Millaisen miehen kuvittelet saavasi kolmen lapsen yh:na?
Menit sitten tekemään kolme lasta tuollaisen miehen kanssa. Ei kolmen lapsen äidit ole kovin suosittuja deittimarkkinoilla joten vaihtaminen ei ihan noin vain onnistu. Sinun pitää myös miettiä lapsiasi eikä vain itseäsi. Onko parisuhde niin huono että sen takia kannattaa rikkoa lasten koti?
Vierailija kirjoitti:
Lieneekö vika miehessä vai sinun omassa epävarmuudessa? Ihmeen pitkälle olet kyllä edennyt hänen kanssa parempia aikoja odotellessa.
Ap omn toisaalta hämmentävä Tosiaalta hän vaikuttaa vähän reppanlalta, joka on joutunut tai päätynyt miehensä kanssa kimppaaan ja ollut valmis saamaan miehensä kanss kolme lastakin vaikka kuvauksensa perusteella kumppanisna on kumppanina ilm. raskas ja vaikea "mies lapsi". Mutta toisaalta hän puhkuu itse tuntoa, että hän vain vaihjtaisi miestä....
Eikö kannattaisi puhaltaa ja vetää henkeä hetki? - Tietysti on mahdottoman vaikea sanoa milloin on oikeas hetki löytää ja kohdata itselleen kumppani. - Jos tietäsin, niin hehkä itsekin olisin löytänyt. Mutta vasta eronneen tai vasta eroa suunnittelevan kanssa saattaisin kokea, että osani olisi vain toimia laasttarina....
Sinkkumies
Monella on laho latva. Joku kumma kipinä on oltava ilmassa jos kenenkään kanssa aikoo seurustelemaan ruveta. Ihan ääliöitä nykyisin ihmiset.
Ei VAIHTAA NYT ENSIN MIESTÄ! Erota rauhassa, etsiä uusi koti, keskittyä lapsiin (kaikkien tärkeintä) ja arkeen, löytää itselle elämän uusi tie, käydä ero läpi myös korviesi sisällä, järjestää lasten viikko-viikko tai joka-toinen-viikonloppu-isällä, tai mitkä hyvänsä sopimukset toimivaksi.
Sitten vasta uusia suhteita!
Älä ole hölmö. Elämä ei ole kaikki-nyt-mulle-heti!
Miksi pitää vaihtaa? Miksi ei voi erota, olla ihan rauhassa ja elää lasten kanssa. Miksi pitäisi rynnätä suhteesta toiseen. En tajua tuollaista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaihtaa. Ole rauhassa lastesi kanssa yksin ja ota pari vakipanoa, niin saat rusinat pullasta ilman mitään myllertäviä suhdejuttuja.
Ota?? Ihan kuin kaupasta???
Pitäisi erota ensin. Sitten uusi. Mutta lapset eivät halua kotiinsa vieraita miehiä tai miestä, eli pitää ajatella lapset ekana. Ero on varmaan parempi jos suhde ei toimi, kuten ei näytä toimivan. Ja uusi elämä jossa voi olla onnellisuutta.
Kannattaa ekana puhua asiat kuntoon, kertoo mistä kiikasta ja jos ei tule parannusta ni sit vaihtaa. Koska miten voi kukaan parantaa tapansa jos siitä ei hänelle kerro? Ei ne kumppanit meedioita ole vaikka niin toivoisi.
Monet vaihtaakin, mutta ei se kai ihan helppoa ole, eikä ole takuuta vaihtuuko parempaan vai huonompaan.