Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun haluja olisi vielä

Vierailija
04.04.2025 |

Olen 52 vuotias mies, hyvä avioliitto, ei tarvetta erota vaan vanheta yhdessä. Pettämistä ei ole ollut. Seksiä on mutta harvoin ja se on lähinnä käsin tyydytä mistä. Vaimolla sairauksia ja muita syitä jonka vuoksi ei oikein haluja, enemmän velvollisuudesta joskus. Hellyyttä on kyllä. Minulla olisi vielä kunnon panohaluja. Maksulliset ei kiinnosta, saati baarista lähteä etsimään. Haluaisin aikuisen ikäiseni naisen jonka kanssa nauttia seksistä ja seksuaalisuudesta vielä kun haluja on. Olen varma, että vastaavassa tilanteessa olevia naisia on myös, eikä kukaan loukkaantuisi, eikä vieraskaan järvi soittamisesta kuluisi jos vaan...

Mutta sitten tullaan kohtaan to ongelmaan. Mistä nämä himokkaat rouvat saamattomat rouvat ovat? Miten löydämme toisemme jotta pääsisimme vielä naimaan ja nauttimaan. Jos jollain on ratkaisuja, kommentteja tai kokemusta niin mieluusti kuulisin, olit sitten mies tai nainen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset" eivät enää ole seksuaalisia noin wanhana, vaihdevuodet jotka alkavat keskimäärin 45v iässä (normaalisti 40-49 vuoden iässä), päättää naisen seksuaalisen funktion, eikä mikään lääke- tai muu hoito sitä palauta.

Vierailija
2/6 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on viellä haluja, mutta mää oon kuin rata pölkky. Ei mitään värähtelyjä edes ulkopuolelta suhdetta. Naiset on mulle ihan samallaisia ystäviä, kuin miehetkin. Kyllä viellä 10v sitten naiset viehätti, mut nyt on toisin. Tasaista elämää vietän siis ja oo kiitollinen, kun vaimo jaksaa rinnalla. Tosin oo kyllä hänet huomioinut seksi leluilla ja onneks osaa niillä purkaa paineita tarpeen tullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka suomi 24 treffi sivustoa. Voit kertoa avata sinne taustaa, ja mielellään niin teekin ettei mene sekaisin heidän kanssaan jotka etsivät elämänkumppania. Olet vielä mies hyvässä iässä ; )

Vierailija
4/6 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset" eivät enää ole seksuaalisia noin wanhana, vaihdevuodet jotka alkavat keskimäärin 45v iässä (normaalisti 40-49 vuoden iässä), päättää naisen seksuaalisen funktion, eikä mikään lääke- tai muu hoito sitä palauta.

Hei ne naiset jotka jättivät sut 45 vuoden iässä eivät lakanneet haluamasta seksiä vaihdevuosien takia vaan siksi että olet mielisairas vanha kääkkä jolla on aivan sairaat jutut ja pakkomielteitä. Ei sellaisen kanssa halua seksiä minkään ikäinen nainen.

Vierailija
5/6 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 60+ ja itse reilu 50v. Häneltä ovat loppuneet halut ja täydellinen seksielämä nollissa. Joka päivä ärsyttää. 

Vierailija
6/6 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkin kommentit osoittavat, että seksi voi hiipua tai loppua kokonaan ikääntymisen myötä niin miehiltä, naisilta tai molemmilta. Ja jotkut parit nauttivat seksin iloista vielä yli 70 vuotiaina, Ongelma on siinä, että usein ikääntyminen tuo haluttomuutta tai kyvyttömyyttä vain toiselle, harvoin molemmille. Silloin ollaan aloittajan kuvaamassa tilanteessa, että jää ilman , vaikka haluja olisi. Jos suhde on kestänyt ja vakaa , niin se todennäköisesti kestää myös rakkaudellisena tekona sen, että se jolla menohaluja on, voi tyydyttää ne jonkun toisen kanssa. Mutta kenen? Miten tosiaan löytää seksikaveri jos haluaa suunnilleen samanikäisen ja vapaaehtoisuuteen, sopimukseen sekä luottamukseen perustuvan panokaverin?  Itse sain yhden kerran viehättävältä, estottomalta puuteessa elävältä rouvalta ruotsinlaivalla. Oli mahtavaa seksiä, mutta jäi yhteen kertaan koska etäisyyttä maissa on yli 300 km. Nyt onkin sitten kaksi vuotta käytetty omaa tai vaimon kättä. Turhauttaahan se. Seksi on kuitenkin iso osa elämää. Ja niin tuo vielä: Ihan puppua, että kaikilla naisilla loppusi halut vaihdevuosiin, toki monilla varmaan. Mutta tämä laivapanoni kertoi, että hänen halunsa vain kasvoivat kuukautisten poisjäännin ja parin vuoden kipuilun ja hikoilun jälkeen. Hän sanoi, että jotenkin vapautui kun tiesi, että ei enää voisi tulla raskaaksi ja nyt pillu oli puhtaasti vain omaa nautintoa varten.  Kysymyksiä loppuun:  1. pidätkö oiketettuna hakea seksiä vieraasta pedistä jos sitä ei kotoa saa edellä kuvatuista syistä? 2, Mistä ja miten panokaveria tulisi hakea ja tulisiko tästä kertoa omalle kumppanille ennakkoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän