Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Espoossa pääsisi nuotiopaikalle tai takan ääreen?

Vierailija
04.04.2025 |

Kriteerinä on, että pitää sijaita Espoossa ja Kehä III sisäpuolella eli Nuuksio ei nyt käy. Tietääkö kukaan missä täällä omisi nuotiopaikka, jossa voisi istua nuotiolla, siis ihan laillisesti? Toki vasta metsäpalovaroituksen mentyä ohi. Hätätapauksessa oikea takkakin kävisi jos jossain kahvilassa olisi. Idea olisi voida fiilistellä avotulen ääressä tunti tai kaksi. Vinkkejä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on takka.

Meilläkin on takka, mutta en tänne silti vieraita ihmisiä kutsu

Vierailija
42/43 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehä IIIsen sisäpuolella on kyllä vaikea. Oisko Träskandan puistossa? Ja varmaan hiekkarannalle: Wessu, Mellu, Soukka, Laurinlahti, Kivenlahti saa nuotin laittaa metsäpalovaroituksenkin aikaan?

Siis tarkoitatko, että voisin mennä Melluun klapikassin kanssa ja sytyttää hiekalle nuotion keskellä kaunista iltapäivää? En oikein usko. Luulen, että notskit on kyllä kiellettyjä uimarannoilla. Ap

No katsos, kun tämä ei ole minun ongelmani millään lailla. Mulla on takka asunnossa ja tulipaikka ihan tuossa omalla pihalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oikeasti ole missään? Tässä ketjussa ei ole kuin yksi kriteerit periaatteessa täyttävä ehdotus ha se on se gåsgrundetin ulkosaari, jonne ei tietenkään pääse tähän aikaan vuotta. Joku sanoi Puolarmetsän, mutta ei missä siellä, sehän on iso lähiö, että voi olla vaikea sieltä löytää ilman tarkempaa tietoa. 

t. Itsekin espoolainen

No voi herran tähden, olisko Puolarin ulkoilualueella/metsäalueella?? Vai ajattelitko että jossain rivarin pihalla tai vaikka parkkiksella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä