Nuoremmat miehet kiinnostavat
Olen 35-vuotias nainen ja katselen parikymppisiä miehiä. Kaverini väittävät oudoksi...
Kommentit (31)
Olen 50v ja ollut sängyssä 20 vuotta nuorempien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole outoa vaan perus biologiaa. Nuori mies on viriili ja terve.
Ja sperma priimaa verrattuna vanhempaan. Johtuu siitä, että miehen sukusolut jakautuvat koko miehen elämän ajan, joten ovat täten alttiimpia mutaatioille.
Koska siittiöiden tuotanto jatkuu koko elämän ajan, iän karttuessa miesten siittiöissä kertyy enemmän mutaatioita. Tämä näkyy esimerkiksi siinä, että isän iän kasvaessa myös lapsen geenivirheiden riski kasvaa. Naisilla taas kaikki munasolut muodostuvat jo sikiövaiheessa, joten niiden jakautumiskertoja on paljon vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50v ja ollut sängyssä 20 vuotta nuorempien kanssa.
Mitä maksoit?
En maksanut yhtään mitään.Oma ulkonäkö kelpaa nuoremmille.
Kelpuuttaako 35 v. nainen 30 v. miehen? Siis sellainen, jolla kroppa (ml. perse ja tissit) kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Kelpuuttaako 35 v. nainen 30 v. miehen? Siis sellainen, jolla kroppa (ml. perse ja tissit) kunnossa?
Sieltähän ne perse ja tissit taas tuli. Ei ole muuta naisessa sinulle.
Tissit on kunnossa joo,peppu vähän poikamainen omasta mielestäni vaikkakin sitäkin kehuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ylempänä vastaus. Lähti liian aikasin. Jos sulla kans kroppa kunnossa nii miksei.. Etkä polta tupakkaa.
Mäkin siirtynyt nuorempiin kun olen kaunis, ja ei sytytä itseä vanhemmat daddyt pälvikaljun daddy-mahan ja exän rakkaudenhedelmien kanssa, joille timmi, kaunis ja koultettu sinkkunainen on lottovoitto. Miksi haluaisin käyttää elämääni tuollaiseen asetelmaan, jossa itse en voita ja saa mitään? Oksettaa tuollainen kuvio kun itse liikun ja huolehdin itsestäni ja ei lapsia.
Ei ole väärin, jos molemmat osapuolet haluavat ja ovat hyvä match. Itse en nyt ihan 20-vuotiasta voi ajatella, mutta viimeksi seurustelin 10 v.nuoremman miehen kanssa eli 28.
Olen ollut lyhyessä suhteessa 12 vuotta nuoremman kanssa, ei päättynyt ikäeroon liittyvien seikkojen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sperma priimaa verrattuna vanhempaan. Johtuu siitä, että miehen sukusolut jakautuvat koko miehen elämän ajan, joten ovat täten alttiimpia mutaatioille.
Koska siittiöiden tuotanto jatkuu koko elämän ajan, iän karttuessa miesten siittiöissä kertyy enemmän mutaatioita. Tämä näkyy esimerkiksi siinä, että isän iän kasvaessa myös lapsen geenivirheiden riski kasvaa. Naisilla taas kaikki munasolut muodostuvat jo sikiövaiheessa, joten niiden jakautumiskertoja on paljon vähemmän.
Miehellä sperma on aina tuoretta, vanhalla naisella on enää kelvottommat munasolut jäljellä. Mies voi saada lapsia vaikka 70-vuotiaana.
Jos olisi toisinpäin, niin kyse olisi pervosta setämiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän ne perse ja tissit taas tuli. Ei ole muuta naisessa sinulle.
Ei kai kukaan ole naisen kanssa hänen fiksujen ajatusten vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä sperma on aina tuoretta, vanhalla naisella on enää kelvottommat munasolut jäljellä. Mies voi saada lapsia vaikka 70-vuotiaana.
70-vuotiailla miehillä on jo aika suuri todennäköisyys saada down- tai muuten geenien heikkenemisestä kärsivä lapsi.
Ei kuulu muille. Miehetkin katosvat nuorempia naisia.
Olen ollut 20v ja tehnyt tarpeeni 40v naiseen.
Vaihtelua masturboinnille.
Olen 15 vuotias mies ja kiihotun erityisesti yl 70 vuotiaista naisista
Olen N 45 ja naimisissa, joten tämä on hypoteettista. Mutta alarajani olisi 10 v nuorempi.