Kyllä se vaan vasemmistolle menee ääni
Sen verran pahasti kokkarit ja persut kiusaavat suomalaisia.
Mites teillä?
Kommentit (105)
PS ehdokkaan poika lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomio
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/ps-edustaja-sheikki-laakso-pitaa-poika…
Artikkelin mukaan kulkee jo suvussa? Ihan normi meininkiä PS puolueessa?
Lapsettomana yksin toimeentulevana naisena vihervasemmisto jättää mulle vain nettomaksajan roolin. Miksi äänestäisin heitä?
Minun unelmillahan ei ole näille mitään väliä - miten asun, mitä harrastusmahdollisuuksia tämä maa tarjoaa jne. Kaikkihan on suunniteltu vain vastuuttomasti lisääntyvien heteropariskuntien ehdoilla.
Naisille ainut keino päästä kiinni leveään aikuiselämään Suomessa on tehdä mahdollisimman monta lasta ja jäädä yksinhuoltajaksi. Me muut veronmaksajat kustannamme koko planeetan kannalta tuhoisat kulutusjuhlat ja seksismin voittokulun.
Ei ikinä ääntä vihervasemmistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Vasemmistolle vaalivoitto!!!! Näytetään että kansassa on voimaa, ja vastustetaan talouden ja Suomen tulevaisuuden näkymät täydellisesti sössineitä p*rskokkareita!
Rahan lappaaminen julkiselle sektorille ja säästöistä luopuminen sitten pelastaa Suomen?
Ei, vaan toivo paremasta tulevaisuudesta etenkin nuorisolle. Mitäs luulet, kumpi tehoaa paremmin, se että leikataan ( ja kohdistetaan leikkaukset esim. opiskelijoihin ja köyhimpiin) ja puhutaan sakset kädessä uhkaillen siitä miten tulee lisää leikkauksia vai että leikataan (ja kohdistetaan leikkaukset esim. yritystukiin ja harmaaseen talouteen) ja puhutaan parammasta tulevaisuudesta, yhtenäisestä Suomesta ja toivon ja kasvun ilmapiiristä.
Vähävaraiset laittaa kaiken ylimääräisen rahan kiertoon eli Suomen yrittäjille, kun taas rikkaat piilottaa rahansa pois Suomesta ja keplottelee verovapaaksi. Myös keskiluokka laittaa rahansa mieluusti kulutukseen Suomessa, mutta tämä katastrofihallitus on totaalisesti näivettänyt ja säikäyttänyt keskiluokan. Jos onrahaa, niin sitä hillotaan pahan päivän varalle. Jos on iloa ja toivoa tulevasta, rahaa laitetaan kiertoon.
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomana yksin toimeentulevana naisena vihervasemmisto jättää mulle vain nettomaksajan roolin. Miksi äänestäisin heitä?
Minun unelmillahan ei ole näille mitään väliä - miten asun, mitä harrastusmahdollisuuksia tämä maa tarjoaa jne. Kaikkihan on suunniteltu vain vastuuttomasti lisääntyvien heteropariskuntien ehdoilla.
Naisille ainut keino päästä kiinni leveään aikuiselämään Suomessa on tehdä mahdollisimman monta lasta ja jäädä yksinhuoltajaksi. Me muut veronmaksajat kustannamme koko planeetan kannalta tuhoisat kulutusjuhlat ja seksismin voittokulun.
Miksi ne yksinhuoltajat sitten on köyhyystilastoissa aika hyvin edustettuina? No, mitǎpä faktoista kun tunne vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Vasemmistolle vaalivoitto!!!! Näytetään että kansassa on voimaa, ja vastustetaan talouden ja Suomen tulevaisuuden näkymät täydellisesti sössineitä p*rskokkareita!
Aika vahva analogia Kreikan Tsiprakseen ja vasemmistopuolue Syrizaan. Kansa äänesti heitä, jotta saataisiin talouskurille ja säästöille stoppi. Miten kävi? Talous romahti, jättityöttömyys ja -velat. Nyt oikeisto-konservatiivinen hallitus, talouskasvu EU:n kovinta.
Työttömyydenkin kasvu Euroopan kovinta, kiitos nykyhallituksen
Vierailija kirjoitti:
"Kiusaavat suomalaisia." Kaikkein tyhmintä on äänestää toisten puolesta.
Miten niin toisten? Ihan suomalainen minäkin olen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan lappaaminen julkiselle sektorille ja säästöistä luopuminen sitten pelastaa Suomen?
Siinä mielessä kyllä että nopeammin imf tulee ja tarttuu toimeen kun suomalaiset itse eivät pysty. Esim miljardiluokan järjestötukia ei saatu kuin kosmeettisesti leikattua "oikeisto"hallituksen toimesta. Esim TUL jatkaa miljoonatukien nauttimista, vaikka mitään oikeaa toimintaa nillä ei ole vuosiin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan toivo paremasta tulevaisuudesta etenkin nuorisolle. Mitäs luulet, kumpi tehoaa paremmin, se että leikataan ( ja kohdistetaan leikkaukset esim. opiskelijoihin ja köyhimpiin) ja puhutaan sakset kädessä uhkaillen siitä miten tulee lisää leikkauksia vai että leikataan (ja kohdistetaan leikkaukset esim. yritystukiin ja harmaaseen talouteen) ja puhutaan parammasta tulevaisuudesta, yhtenäisestä Suomesta ja toivon ja kasvun ilmapiiristä.
Vähävaraiset laittaa kaiken ylimääräisen rahan kiertoon eli Suomen yrit
Yritystuista ja harmaasta taloudesta on leikattu viimeiset 20 vuotta, mainittu joka vaaleissa. Vieläkö siellä riittää leikattavaa, muussa kuin poliitikkojen puheissa :)
Saksikäsipetturi, tuo katala Juudas-purra sössi kaiken. Petosjytkyhallitus on äärihuono.
Vierailija kirjoitti:
Saksikäsipetturi, tuo katala Juudas-purra sössi kaiken. Petosjytkyhallitus on äärihuono.
JEP !! Ei enään koskaan petosjytkyä.
Nämä vaalit eivät vaikuta hallitukseen.
Joo kyllä. Sen verran huono kenttätarjonta että en keksi parempaa minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin meni
Jep. Petosjytkyhallitus sössi kaiken. SaksikäsiJuudas on katala rotta..
Vierailija kirjoitti:
Nämä vaalit eivät vaikuta hallitukseen.
Teknisesti eivät, mutta ne ovat viesti hallitukselle ja sen tukijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Palaa sitten asiaan, mikä muuttui.
Toivon mukaan heikoimpien kyykyttäminen loppuu.
Työn ooorjat sorron yöstä nouskaaa, maan ääriin kuuluu...Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Ja Todellisuudessa olet persu pekka.
Ei ikinä kommunisteille ääniä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä ääniä Vihervasemmistolle!
Nyt puhutaan vasemmistosta, ei vihervasemmistosta. Psyk.sh.
Samaa paskaa koko sakki.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä kommunisteille ääniä!!!
Eipä niitä näissä vaaleissa taida ollakaan, joten ei onnistuisi vaikka haluaisitkin.
Olen aina äänestänyt kuntavaaleissa vasemmistoa. 2022 aluevaaleissa äänestin keskustaa ja nyt vasemmistoa.