Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Jos uusi naisystävä sanoo, että hänellä on vaihdevuodet, niin meneekö kiinnostus?

Vierailija
04.04.2025 |

Joo, ainahan voi olla sanomatta, mutta koetteko sen valheelliseksi? Itseäni hieman pelottaa aloittaa mitään suhdetta, koska exän suhtautuminen oli niin negatiivista. Ensin ajattelin, että en edes kerro hänelle, mutta vaikea sitä oli niitä vaivoja peittää. Haukkui huonokuntoiseksi ja kuulemma sai hävetä, kun milloin tulvahti alakerrasta ja milloin tuli sellainen hikiaalto, että hiuksetkin kastui sekunnissa. Hän ei kuulemma halunnut elää vanhuksen kanssa ja erosimme. 

N.57

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 50+ miesten kanssa ole enää sek...ä koska niillä ei enää stond...  Mitä ihmettä jotkut ulisee vaihtareista. Luulisi oma tilanne vaivaavan enemmän. 

Kyllä itse olen tavannut sellaisia  50+ miehiä, joilla todellakin stond.... Ei mitään ongelmaa ollut.

Vierailija
22/27 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisin nuorempi niin sitten olisi ongelma mutta kun olen jo yli 40-vuotias niin sehän kuuluu asiaan samanikäisillä naisilla. Tämähän on ikäkysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei fiksu mies pelästy naisen vaihdevuosia, kun saa apua gynekologilta (nainen)

ja vaihdevuosioireisiin mies(urologilta)

Miehilläkin andropaussi..

No jossain vaiheessa ne vaihdevuodet on kuitenkin kohdattava, ei niitä hormonikorvaushoitoja voi elämän loppuun syödä. 

Toinen juttu on, että kaikki eivät voi niitä hormoneita käyttää lainkaan. Itsekin tätä porukkaa. Mutta mulla kyllä vaihdevuodet ei ole aiheuttaneet mitään muuta kuin kuukautisvuotojen epäsäännöllisyyttä kunnes sitten 52-vuotiaana loppuivat. Eli en olisi kyllä lääkkeitä kaivannutkaan, hyvä tuuri.

Voi syödä todella pitkään, moni todella iäkäs nainen käyttää hormoneja. Paikallisestrogeenejä käyttävät mummot laitoksissakin limakalvojen takia ja virtsavaivojen ehkäisemiseksi.

Hikoiluun tullut myös uusi, hormoniton lääke, toki aika kallis:

"Uusi hormoniton lääke vaihdevuosioireisiin helpottaa kuumia aaltoja"

https://www.is.fi/terveys/art-2000010129056.html

Vierailija
24/27 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei fiksu mies pelästy naisen vaihdevuosia, kun saa apua gynekologilta (nainen)

ja vaihdevuosioireisiin mies(urologilta)

Miehilläkin andropaussi..

No jossain vaiheessa ne vaihdevuodet on kuitenkin kohdattava, ei niitä hormonikorvaushoitoja voi elämän loppuun syödä. 

Toinen juttu on, että kaikki eivät voi niitä hormoneita käyttää lainkaan. Itsekin tätä porukkaa. Mutta mulla kyllä vaihdevuodet ei ole aiheuttaneet mitään muuta kuin kuukautisvuotojen epäsäännöllisyyttä kunnes sitten 52-vuotiaana loppuivat. Eli en olisi kyllä lääkkeitä kaivannutkaan, hyvä tuuri.

Voi syödä todella pitkään, moni todella iäkäs nainen käyttää hormoneja. Paikallisestrogeenejä käyttävät mummot laitoksissakin limakalvojen takia ja virtsavaivojen ehkäis

VEOZA - Vaihdevuosiin liittyvien vasomotoristen oireiden eli kuumien aaltojen ja yöhikoilun hoito.

https://www.terveyskirjasto.fi/far06447

Vierailija
25/27 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö. Kaikki tuntemani miehet vanhenee. 45 v jälkeen alkaa tulla vaivaa toisensa perään. Ei ole sekään seksikästä.

Vierailija
26/27 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toivon miesten tajuavan jotain naisista, että 50v on todennäköisesti vaihdevuodet, miksi siitä pitäisi erikseen toitottaa? 

Vierailija
27/27 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51v. Kuukautiset loppuivat yli 10v sitten. Ei ole kyllä mitään oireita jostain syystä ollut. Kuusikymppinen mieheni on ollut 4v niin v**** hankala, että 99% naisista olisi lähtenyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän