Mistä nainen strappailemaan?
Olen täysi noviisi peppuleikeissä. Onko Tinder oikea paikka etsiä naista joka on käyttänyt strapparia ennen mielummin mieheen?
Kommentit (26)
Olen vähän samassa tilanteessa ukm jonka kotioloissa seksi on loppunut. Alkanut kiinnostaa kaikenlainen. Yksi suurimmista haluista olisi peppu neitsyyden menettäminen naiselle. Olen itse jo tyydyttänyt itseäni anaali leikellä ja koittanut venyttää reikääni. Toive olisi saada väljä anaali, että nainen voisi panna huolella, ehkä kovaakin, ilman suurempaa kipua. Jääkö haaveeksi, vai löytyykö halukasta auttajaa?
Käyn iltapäivällä hakemassa jotain Redlightsistä. Mainittuja imukuppidildoja niillä on mutta saa suositella myös muuta.
Itse olen vähän samassa tilanteessa. Kiinostaisi että nainen panisi stapillä ja menettäisin peppu neitsyyteni. Olen kyllä tyydyttänyt itseäni anaalin kautta. Käyttänyt erilaisia leluja, mutta aina yksin. Haluaisin venyttää reikääni niin että nainen voisi panna kunnolla, ilman suurempaa kipua.
Jääkö haaveeksi, vai löytyykö halukas auttaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko AP mistäpäin Suomea? Minkätyylinen ja oloinen ihminen olet?
Ap on tohtoriopiskelija ja asuu Tampereella. Hoikka ja harrastan kestävyysliikuntaa mutta introvertti luonne. Ikää on 27v. Aika päihteetön ja toivon että nainenkin olisi raitis.
Mitä se siihen seksin harrastamiseen vaikuttaa, onko nainen raitis vai ei?
Selvinpäin on aina parempi. Minulla jopa pieni määrä alkoholia vaikuttaa selvästi. Ja kyllä, olen sinkku.
Niin, niin, raitis seksin aikana. Ymmärsin, että raitis muuten. 😄
Selvinpäin on aina parempi. Minulla jopa pieni määrä alkoholia vaikuttaa selvästi.
Ja kyllä, olen sinkku.