Apua!? Vaimo menossa miesgynekologille!
Miten pitäisi suhtautua kun vieras mies ronkkii vaimoni pyhintä?
Kommentit (75)
Miesgyne, jolla kävin keskittyi olennaiseen. Ei sillä ollut tarvetta katsoa alapäähän, kun hoiti hommansa laitteella. Naisgynet ovat välillä todella kovakouraisia. Ei kaikki, mutta sellaisiakin on joiden ei pitäisi toimia lääkärinä.
Pyhintä? Kyllä minun vaimossani ainakin pyhintä taitaa olla ne aivot joilla hän on minuun rakastunut ja jotka häntä ohjaa olemaan se herttainen kulta johon minä olen rakastunut. Kyllä se pimppa on ihan kiva ja nautinnon lähde meille molemmille mutta ei se ole pyhin. Tietysti jos sinun vaimollasi ei ole muuta tarjottavaa kuin reikä niin ok.
Aloittajan äitikin on käynyt miesgynellä.
Meillä hieno panoilta on silloin kun vaimoni 29 vuotta täyttänyt huoliteltu pillu on ollut näytillä ja tutkittavana gynosedän vastaanotolla ja kuulen miten setä on avannut pimpin auki hyvässä valossa ja on saanut ihailla sitä sekä pyllynreikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se lääkäri on nähnyt niin monta torttua jo ennestään, ettei se enää säväytä. 😁 Eikun siis ihan oikeasti. Lääkäri suhtautuu ammattimaisesti. Kohta kuin kohta ihmiskehossa.
Mä valmistun pian sairaanhoitajaksi ja aiemmalta koulutukseltani olen lähihoitaja. Voin sanoa, että ei kyllä enää hetkauta miesten vehkeet kun niitä on pessyt ja katetroinut. :D
Entä miesten takapuolet? Hetkauttaako ne vai onko sama homma?
Ällöttävää nuo "pyhimmät" puheet.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaimon eikä sinun pyhin eli asia kuuluu sinulle miten?
Samat sanat sitten, kun ukkosi käy thaihieronnassa 🤣 Pyhä keppi saa käsittelyä eikä kuulu sinulle mitenkään.
On jollain kyllä pimeä ja pieni mieli.
Idioluutio.
Hmm..miltäs se teidän vaimon pimppa oikein maistuu?
Niin, tämähän ei ole vaimosi pillu, tämä on miesgynekologien panopuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaimon eikä sinun pyhin eli asia kuuluu sinulle miten?
Samat sanat sitten, kun ukkosi käy thaihieronnassa 🤣 Pyhä keppi saa käsittelyä eikä kuulu sinulle mitenkään.
Saapahan hakea otetta oikein jalopuisesta nahkapäällysteisestä jortikasta.
Ajattele tilanne että se mies gynekologi sanoo vaimollesi käsipäivää
kyllä noin vakavan tilanteen sattuessa pitää ottaa mustat sukat esille vähintään viikoksi.
Mitä väliä lääkärin tai hoitajien sukupuolella on. Pääasia, että asiat tulevat hoidettua. Kävin juuri vanhan miespuolisen sukulaisen kanssa naisurologilla. Sitäkin asiaa tässä hiljan ihmeteltiin. Oikein pätevän tuntuinen nuori nainen.
Aloittaja joku setämies pervoiluineen