Apua!? Vaimo menossa miesgynekologille!
Miten pitäisi suhtautua kun vieras mies ronkkii vaimoni pyhintä?
Kommentit (64)
Kyllähän noilla saattaa patukka lipsahtaa sisään. Noh, tavaran käyttökelpoisuuttahan siinä vain testataan.
Mene mukaan, saatat päästä itsekin katsomaan ihan läheltä. Kerrankin.
Mieshän sen letun tiukkuuden osaa paremmin arvioida.
No sun kai tarttee pyytää päästä mukaan vahtimaan.
Voiko jollain olla noin pimeä mies.
Vahtiminen ihan hyvä idea. Noissa tilanteissa tilaisuus monesti tekee varkaan.
Ma tappa sun jos sa koskea mun vaimoista joku (4 vaimo mun). Ma musslim!
T: Adbullah
Eihän nainen osaa arvioida sen toimivuutta, miehenhän se pitää tehdä.
Eikös ne useimmiten ole miehiä? Hän on tod.näk aina käynyt vain miehellä tai ainakin on useimmiten käynyt .
Olen käsittänyt että paneminen ei kuulu gynekologin "palveluihin".
Eipä tuossa mitään. Ei se tavara siitä juurikaan kulu.
Se jäbä osaa taatusti sormettaa muijallesi kunnon orkut. Voi olla että vaimosi haluaa kontrollikäynnin jo seuraavalle viikolle.
No varmaan vaimolle on sitte ok, että joku vieras nainen kopeloi sinun palleja ja penistä. Itse lähtisin liikkeelle tällä lähestymiskannalla.
Kaikki loppuu aikanaan, mustasukkaisuus ei milloinkaan.. joo ja naisen työpaikka myös täynnä nuoria uroksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä keskenkasvuisia täällä kirjoittelee? Olen käynyt monta kertaa miesgynekologilla. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. He ovat lääkäreitä.
Olen käynyt myös mieskardilogeilla. Siellä ollaan tissit paljaana ja tutkitaan sydäntä. Lääkäri tekee työtään. Gynekologi katselee työkseen tuhansia römpsiä vuodesta toiseen. En usko, että se sinun vaimosi römpsä on niin erinomainen, että se sieltä joukosta mitenkään erottuu.
No aika homo saa olla jos ei säväytä nähdä nuoren synnytys- ja lisääntymiskykyisen naisen alapäätä. Vanhukset, lihavat, vammaiset erikseen tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se lääkäri on nähnyt niin monta torttua jo ennestään, ettei se enää säväytä. 😁 Eikun siis ihan oikeasti. Lääkäri suhtautuu ammattimaisesti. Kohta kuin kohta ihmiskehossa.
Mä valmistun pian sairaanhoitajaksi ja aiemmalta koulutukseltani olen lähihoitaja. Voin sanoa, että ei kyllä enää hetkauta miesten vehkeet kun niitä on pessyt ja katetroinut. :D
Kohdallesi ei ole sattunut kunnon komeaa kullia. Kun sattuu, niin kyllä hetkauttaa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä keskenkasvuisia täällä kirjoittelee? Olen käynyt monta kertaa miesgynekologilla. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. He ovat lääkäreitä.
Olen käynyt myös mieskardilogeilla. Siellä ollaan tissit paljaana ja tutkitaan sydäntä. Lääkäri tekee työtään. Gynekologi katselee työkseen tuhansia römpsiä vuodesta toiseen. En usko, että se sinun vaimosi römpsä on niin erinomainen, että se sieltä joukosta mitenkään erottuu.
Ei se takaa mitään, jos on lääkäri. Joku pervo on opiskellut lääkäriksi ja saa sen turvin tähystellä urakalla naisten alapäitä kulli kovana!
Kerran pettäjä, aina pettäjä. Voimia ap
No, kohtahan tämäkin ns. ongelma poistuu, kun valmistuvista lääkäreistä on jo nyt suurin osa naisia.