Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehille oikeasti merkitse kumppanin kasvonpiirteet mitään?

Vierailija
04.04.2025 |

Tärkeintä on hyvä kroppa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kasvot on tärkein.

M48

Vierailija
42/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen on aika helppo maksimoida omat mahdollisuutensa, kunhan pysyy normaalipainoisena ja kasvattaa hiukset lapaluihin asti ja opettelee vähän meikkaamaan (niin että voi korostaa silmiä tai huulia tai peittää ihon virheitä).

Valtaosa ihmisistä on aika lailla tavallisia ulkonäöltään, ja merkittävä osa parisuhteessa olevista on tietenkin taviksia. Ei tarvitse olla kaunis tai tosi hyväkroppainen voidakseen päästä parisuhteeseen.

Miten selität sen, että yksikään mies ei ole kiinnostunut musta? Koko tän tuhottoman pitkän sinkkuuden aikana mun painoindeksi on ollut 19-20, hiukset olkapäiden ja vyötärön välillä eikä ihossa ole mitään virheitä peitettäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävät kasvot ja sitten laittaa sen kuurille. Vuosi aikaa olla tikissä.

Vierailija
44/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on mukava luonne ja hyvä seksi.

Kumpaankaan ei tarvitse 10/10 kasvoja eikä edes 10/10 kroppaa.

Vierailija
45/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä väittäisin, että nätit kasvot ovat tärkeämmät. Kaikki tuntemani kauniskasvoiset, ylipainoiset ovat parisuhteessa. Itse en ole ollenkaan mikään mallivartaloinen, vaan lyhyt ja top-heavy, ei mitään ampiaisvyötäröä. Mutta kuulemma nätit kasvot. En ole koskaan joutunut olemaan yksin. Kaikki entiset poikaystävät ja nykyinen mies ovat komeita.

Vierailija
46/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa enää kirjoittaa mitä mieltä olen,samaa paskaa joka päivä kysytään ja se ei mene perille jankuti jankuti.

Vierailija
47/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ole niin pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä muuten kuin siinä vaiheessa kun hakee yhden yön tunteetonta seksiä

Silloinhan sitä vasta matalat standardit onkin, jos kello on jo paljon ja seksi ei ole vielä varmistettu.

Vierailija
48/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilta saa parhaat kyydit, kun laittavat ekstraa peliin.

Vierailija
49/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa liittyy hedelmällisyyteen. Esim. tummaihoisille lihavampikin vaikuttaa kelpaavan. Heille ei ehkä niin statuskysymys onko nainen hoikka. Mielikuva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi