Trump vaatii Eurooppaa vapauttamaan Le Penin
https://x.com/elonmusk/status/1908013951113195741
Trump puhuu faktaa. EU on byrokraattinen ja lähenee diktatuuria koko ajan.
Kommentit (88)
Mulle tulee trumpahtaneista sama olo kuin litteään maapalloon uskovista: suurimman osan näistä on PAKKO olla trolleja tai läpällä liikenteessä koska ihminen ei oikeasti voi olla noin typerä kuin erittäin harvoin.
Ihan viime aikoina olen alkanut epäillä olevani tolkuton optimisti.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi edes USA jäi jäljelle. Eurooppa on menetetty.
Ei Venäjällä ole ikinä mitään mahdollisuutta Eurooppaan ollutkaan. Eli Iigor älä huoli ette ole menettäneet kuin puoli miljoonaa nuorta itä Ukrainan aroille.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi edes USA jäi jäljelle. Eurooppa on menetetty.
Siis jäi venäjän rinnalle? Totta.
Ai oranssinaama yrittää tuhota demokratian myös Euroopasta.Rikos ei muutu lailliseksi vaikka tuomari olisi "väärästä" poliittisesta puolueesta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä demokratiassa niin paljon pelottaa?
Ja vallan kolmijaossa. Niin mikä niitä magatteja siinä niin pelottaa?
Toisin kuin USA, Eurooppa näyttää kykenevän vastustamaan Venäjäm luomia sisäisiä uhkia ja 5. kolonnaa. GO EU!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee trumpahtaneista sama olo kuin litteään maapalloon uskovista: suurimman osan näistä on PAKKO olla trolleja tai läpällä liikenteessä koska ihminen ei oikeasti voi olla noin typerä kuin erittäin harvoin.
Ihan viime aikoina olen alkanut epäillä olevani tolkuton optimisti.
Internetin syövereissä nämä liuskaotsat vain vahvistavat omia harhojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan Ranska vajonnut aika alas.Oppositiojohtajat vangitaan aivan kuten Turkissa ja Venäjällä. Saa nähdä putoaako Le Pen kohta ikkunasta.
Oletko ihan varma, ettei Le Pen ole syyllistynyt siihen rikokseen josta hänet tuomittiin?
Ymmärtääkseni kyse on jostain ikivanhasta rikkeestä joka nyt kaivettiin esille että saadaan kätevästi rouva pois tieltä vaaleissa.
Eli et ole ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ryssssän hämärää rahaa
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/oikeudenkaynti-marine-le-penin-hamaras…
ja kavallus
https://www.verkkouutiset.fi/a/marine-le-pen-syyllistyi-kavallukseen-ur…
No nyt ymmärrän miksi trump raivoaa. Ihan tyypillistä maga-touhuahan tuo vain on ollut.
samoinhan ryssssä rahoitti tumppia ja muskiakin,
https://foreignpolicy.com/2018/12/21/how-russian-money-helped-save-trum…
muskali,
https://x.com/guyverhofstadt/status/1827408662639607968?ref_src=twsrc%5…
https://x.com/Anastasiya1451A/status/1827338101183639871?ref_src=twsrc%…
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee eniten epärehellisyys. Ranska toimii kuten Venäjä, mutta väittää itseään demokraattiseksi maaksi. Oppisition vangitseminen ei kuulu Eurooppaan.
Jos kerta häiritsee niin miksi kirjoitit valheellisen ja epärehellisen kommentin?
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee eniten epärehellisyys. Ranska toimii kuten Venäjä, mutta väittää itseään demokraattiseksi maaksi. Oppisition vangitseminen ei kuulu Eurooppaan.
Ranskassa noudatetaan Ranskan lakia ja 4miljoonan euron kavaltaminen on Ranskassa laitonta. Varmasti vaikea venäläisen ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Oppositioon kuuluminen ei tuo syytesuojaa edes demokraattisessa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa noudatetaan Ranskan lakia ja 4miljoonan euron kavaltaminen on Ranskassa laitonta. Varmasti vaikea venäläisen ymmärtää.
Tottakai, mutta älä hyvänen aika kutsu itseäsi demokraattiseksi maaksi tuolla lainsäädännöllä :D
Google kääntäjä ei nyt oikein toimi. En kutsu itseäni miksikään maaksi enkä puuksi. Iigorin kannattaa pyytää pomolta lisää suomenkielen tunteja😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin, ja rikollinen nyt sattui olemaan opposition edustaja....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, mutta älä hyvänen aika kutsu itseäsi demokraattiseksi maaksi tuolla lainsäädännöllä :D
No ei ihme että olet pummi kun olet noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin, ja rikollinen nyt sattui olemaan opposition edustaja....
No niin oli. Miten muuten se olisi päässyt kavaltamaan EU rahoja? Roskakuskina tai sairaanhoitajana kyseinen rikos ei olisi mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei tyydytä rankaisemaan rikollista? Miksi tuhota maan demokratia?
Se on teillä Venäjällä tapana. Toista Ranskassa jossa rikolliset joutuu tuomiolle eivätkä presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei tyydytä rankaisemaan rikollista? Miksi tuhota maan demokratia?
Häh? Nimenomaan on rankaistu rikollista, ei oppositiota.
No nyt ymmärrän miksi trump raivoaa. Ihan tyypillistä maga-touhuahan tuo vain on ollut.