Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump vaatii Eurooppaa vapauttamaan Le Penin

Vierailija
04.04.2025 |

https://x.com/elonmusk/status/1908013951113195741

Trump puhuu faktaa. EU on byrokraattinen ja lähenee diktatuuria koko ajan.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti rikollinen saa rangaistuksen. Normaalisti rangaistus ei ole demokraattisen maan muuttaminen autoritääriseksi.

Aivan kuten tässäkin tapauksessa. Toista se on Venäjällä ja USAssa jossa rikollinen muuttiaansa autoritääriseksi.

Vierailija
62/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee eniten epärehellisyys. Ranska toimii kuten Venäjä, mutta väittää itseään demokraattiseksi maaksi. Oppisition vangitseminen ei kuulu Eurooppaan.

Oppositioon kuuluminen ei tuo syytesuojaa edes demokraattisessa maassa.

Miksi ei tyydytä rankaisemaan rikollista? Miksi tuhota maan demokratia?

Se on teillä Venäjällä tapana. Toista Ranskassa jossa rikolliset joutuu tuomiolle eivätkä presidentiksi.

Ei Venäjällä ole tapana toimia demokraattisesti. Se estää mielivaltaisesti ei toivottujen henkilöiden osallistumisen vaaleihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti rikollinen saa rangaistuksen. Normaalisti rangaistus ei ole demokraattisen maan muuttaminen autoritääriseksi.

Aivan kuten tässäkin tapauksessa. Toista se on Venäjällä ja USAssa jossa rikollinen muutti maansa autoritääriseksi.

Vierailija
64/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä demokratiassa niin paljon pelottaa?

Ja vallan kolmijaossa. Niin mikä niitä magatteja siinä niin pelottaa?

Linnaan joutuminenhan siinä kaikkia roistoja pelottaa. Putinista, Kimistä ja Trumpista lähtien. 

Vierailija
65/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee eniten epärehellisyys. Ranska toimii kuten Venäjä, mutta väittää itseään demokraattiseksi maaksi. Oppisition vangitseminen ei kuulu Eurooppaan.

Oppositioon kuuluminen ei tuo syytesuojaa edes demokraattisessa maassa.

Miksi ei tyydytä rankaisemaan rikollista? Miksi tuhota maan demokratia?

Mitä liuottimia imppaat kun olet noin tyhmä?

Vierailija
66/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä demokratiassa niin paljon pelottaa?

Ja vallan kolmijaossa. Niin mikä niitä magatteja siinä niin pelottaa?

Linnaan joutuminenhan siinä kaikkia roistoja pelottaa. Putinista, Kimistä ja Trumpista lähtien. 

Sjota-talous njet vjaraa osta vodka😭

Vierailija
67/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vasemmistolaisena aivan samaa mieltä. Ranskan ja Romanian tapahtumat ovat tismalleen samoja, mitä täällä tiedetään venäjän yms harrastavan. Ne eivät vain haittaa meitä mitenkään, koska mitään demokratiaa ei täällä kannateta, vaan mennään sen mukaan mitä media meille oikeana pitää ja syöttää. Ihmisiltä puuttuu oma moraali ja ajattelu.

Le Penillä oli vielä helposti suurin kannatus koko Ranskassa. Ei mikään tuntematon ehdokas.

No rikollinen on rikollinen, ja lait ovat lakeja. Jos tekee rikoksen, saa rangaistuksen, vaikka olisi kuinka suosittu. Trumpkin on tuomittu rikollinen. Mutta ei ole saanut tuomiota kaikista tekemistään rikoksista, joihin kuuluu kansan kiihottaminen kapinaan laillista hallintoa vastaan.

Vierailija
68/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi iso ongelmahan on se, että tuomiot näistä Le Penin kaltaisista rikoksista on mielivaltaisia. Moni poliitikko syyllistyy samaan, mutta tuomiot tulevat valikoidusti.

Demokratioiden on pakko puolustautua tai 2030-luvulla ollaan samassa tilanteessa kuin 1930-luvulla.

Vierailija
69/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin eka määräys oli se, että hän ja oikeusministeri päättävät, että miten lakeja tulkitaan.

Sillä se varmisti sen, että jatkossa hänellä on vapaat kädet tehdä mitä tahansa.

Se ei luonnollisesti estä haukkumasta muiden maiden oikeudenkäyttöä.

Vierailija
70/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Le Pen on maan lain mukaan tuomittu rikollinen. Miksi se pitäisi vapauttaa? Ja mitä sillä on väliä mitä toinen tuomittu rikollinen, Trumppi touhottaa?

Vierailija
71/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi iso ongelmahan on se, että tuomiot näistä Le Penin kaltaisista rikoksista on mielivaltaisia. Moni poliitikko syyllistyy samaan, mutta tuomiot tulevat valikoidusti.

Vain venäläisen mielestä 4 miljoonan kavaltamisesta tuomitseminen on mielivaltaista. Perus toveri raha😅

Vierailija
72/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole merkitystä onko siellä Le Pen ehdokkaana vai joku toinen. Opposition edustaja voittaa vaalit seuraavalla kerralla. Kyllähän sen näkee kannattusmittauksista.

30% kannatuksella ei ole yhtään presindentinvaalia voitettu Venäjä ulkopuolella😂😂😂

Vierailija
73/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos saadaan pahimmat rikosten tekijät ja rikollisuuden lietsojat edes vastuuseen teoistaan. Korkean profiilin rikollisten joutuminen vastuuseen teoistaan voi toimia rikoksia ehkäisevästi. 

Vierailija
74/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Ranska pyyhkii pärsettä Trumpin toiveilla. 

Vierailija
75/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ikävä, että jossain maassa toimitaan lakikirjan mukaan. Pitäisi antaa oligarkeille ja rikkaille erioikeudet, että lait eivät koske heitä.

Eihän ne lait kaikkia koske, Le Pen alkoi olemaan jo niin suosittu kansan keskuudessa että oli pakko jotain keksiä että saatiin vaaleista pois ja EU:lle oikea henkilö voittaa. sitä sanotaan myös diktatuuriksi ja sitähän se EU on pahimmillaan.

Roistojen käänteisellä logiikalla noin.

Vierailija
76/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tosiaan puolueita ei taida olla mahdollista bannata Ranskassa.

Vierailija
77/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju on täynnä näitä "minä tiedän kaiken" dunning-krugereita. Minkään muun ei ole väliä, kunhan "itsenäisesti ajattelee" juuri päinvastoin kuin "valtamedia".

Toki mediakritiikkiä pitää olla, mutta soveltakaa sitä myöskin MannenValheet-"lehteen" tai olette itse niitä lampaita. Itse muuten olen mieluummin Hesarin, Maaseudun Tulevaisuuden, Demokraatin, Daily Mailin, Le Figaron, FAn jne. talutusnuorassa kuin varttimanne isänmaanpetturi Putkosen tai jonkun Joe Roganin

Vierailija
78/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Le Pen ei ole vangittuna. Mihin hänet siis pitäisi vapauttaa? Ei ole edes joutumassa vankilaan.

Ehkä maallista tuskistaan

Vierailija
79/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju on täynnä näitä "minä tiedän kaiken" dunning-krugereita. Minkään muun ei ole väliä, kunhan "itsenäisesti ajattelee" juuri päinvastoin kuin "valtamedia".

Toki mediakritiikkiä pitää olla, mutta soveltakaa sitä myöskin MannenValheet-"lehteen" tai olette itse niitä lampaita. Itse muuten olen mieluummin Hesarin, Maaseudun Tulevaisuuden, Demokraatin, Daily Mailin, Le Figaron, FAn jne. talutusnuorassa kuin varttimanne isänmaanpetturi Putkosen tai jonkun Joe Roganin

Joe Reagan

Mikä on Joe Reagan?

Opettele edes lukemaan, puuttinistiapina

Ja kun olet saanut nimen oikein, utfg

Vierailija
80/88 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska on Euroopa. T. Makaron

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi