Miehen vaativa ruokamaku
Mieheni haluaa aina, että ruoka olisi hintavista raaka-aineista valmistettua, laadukasta ja hyvää. Itse suosisin välillä jotain ns. "jämistä tehtyä ruokaa", eli eilisen perunat voi paistaa ja laittaa siihen lohesta jäänyt pala lisukkeeksi, tehdä joku salaatti lisukkeeksi tai jotain simppeliä ja nopeaa, hän ostaa aina kalaa, kalleinta lihaa, laadukasta ja hyvää mutta tarvitaanko joka päivä jotain luksusruokaa kun edellispäivän rippeistäkin saa ihan kelpo ruokaa eikä kannata heittää roskikseen, hän ei suostu muuttamaan tätä käytäntöä enkä minä viitsisi valmistaa aina jotain tasokasta.
Kommentit (59)
No hän maksaa ja valmistaa itse omat ruokansa. Mikä ongelma tässä nyt on?
Selvä. Nyt se mies muuttuu mieleiseksesi kun sinä kirjoitit teidän suhteesta tänne av:lle.
Ap:lle muutama piste, ole hyvä: ..........
Järkky tekstipötkö.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako itse ruokansa?
Hän ei ainakaan tee ostamiaan raaka-aineita, eli haluaa, että minä teen, ei joka päivä tarvitse kokata, viisas pääsee vähemmällä ja saa siitä huolimatta vatsansa täyteen, jos vaatii tasokasta ruokaa saa hän mielestäni sen myös itse valmistaa.
Vierailija kirjoitti:
Järkky tekstipötkö.
Kiitos kun sait selvää ja osasit laittaa joka monta pistettä peräkkäin, minä annan sinulle 0 pistettä.
Laatutietoinen mies hankkii varmaan muutakin kuin laadukasta ruokaa ?
Jos mies ostaa ja maksaa, niin kyllä minä tekisin jos saisin syödä myös itse. Toki ostaisin myös itse ruokaa. Pitäisikö hankkia joku jämäruokamies, kun vaikuttaa niin vaikealta?
Miksi miehesi elää noin harhoissa, että vain kallis ruoka on hyvää ja laadukas?
Lähdetkö mukaan noihin harhoihin, vai haluatko elää todellisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ostaa ja maksaa, niin kyllä minä tekisin jos saisin syödä myös itse. Toki ostaisin myös itse ruokaa. Pitäisikö hankkia joku jämäruokamies, kun vaikuttaa niin vaikealta?
Jämäruokamies, onko niitä vapaana ja jos on niin missä, mitä teillä syödään, purkkihernekeittoako ?
Valmistakoon hän itse itselleen kalliista raaka-aineista vaatimansa ruuan jotka on itse maksanut.
Katsotaan kuukauden tai kahden päästä onko ääni muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Järkky tekstipötkö.
No se on selkeää AV:tai eli aivovuotoa, jota alatyylisemmin voisi kutsua aivoripuliksi. Ethän odota klassikkokirjallisuustason kirjoituksia tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi elää noin harhoissa, että vain kallis ruoka on hyvää ja laadukas?
Lähdetkö mukaan noihin harhoihin, vai haluatko elää todellisuudessa?
Parin vuoden ja parin lapsen päästä ap tulee itkemään kun mies ei tee koskaan ruokaa ja hänen tekemät eivät kelpaa jotta missä vika...
Vierailija kirjoitti:
Järkky tekstipötkö.
Voi ei....
Ongelma kai se tämäkin, kumppani syö liian terveellisesti...apua!
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Nyt se mies muuttuu mieleiseksesi kun sinä kirjoitit teidän suhteesta tänne av:lle.
Näin on. Kanteleminen auttaa aina.
Seurustelin joskus tollasen nirppanokan kanssa.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaako itse ruokansa?
Hän ei ainakaan tee ostamiaan raaka-aineita, eli haluaa, että minä teen, ei joka päivä tarvitse kokata, viisas pääsee vähemmällä ja saa siitä huolimatta vatsansa täyteen, jos vaatii tasokasta ruokaa saa hän mielestäni sen myös itse valmistaa.
Yksinkertainen sääntö: Se joka kokkaa, tekee ostoslistan.
Valmista mitä haluat ja jos se ei herralle kelpaa, hän syö mitä saa itse taiottua.