Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jone Nikula lopettaa Radio Rockilla

Vierailija
04.04.2025 |

Vihdoinkin! On kyllä niin tyhmä ja itseään täynnä oleva mikkihiiri, ettei tarvitse jäädä kaipaamaan. 

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä siinä tapahtui? Miksi? Minä olen tämmöinen lämminhenkinen ja kiitti pasifisti kaupunkilaisnainen ja tykkäsin Jonesta kovasti. Jotenkin terapeuttista, kun Jone uskalsi sanoa asioista (siksi sai potkut, onko RR Ylen omistama...?) Naisena jos sanon samaan tyyliin, on kohta töissä vaikea ihminen,  miehen on helpompi sanoa suoraan...? Jussin hesalaista narinaa en jaksa kuunnella ja Vähänryyppää on sellainen muka rock mutta "olen oikeasti korrekti, ettei kukaan suutu".

Ainoa imo, joka voi paikata Jonen on villi kortti "Ollin ohjelma",  se on noussut minun suosikiksi. Älykäs tyyppi ja uskaltaa myös sanoa asioista, mutta jättää kuulijan pääteltäväksi. Kyllä jatkoon. Aiemmin vihasin Hermannia mutta nyt ehdoton ykkönen, koska soittaa myös suht hyvää musaa.

Minä olen Jonea kuullut (huom!

Erittäin hyvin kommentoitu ja huomioitu. 

Nikulan "juna" meni jo. Ohjelmakonsepti oli väsynyt, sivistyssanoilla neppailu oli väsynyttä ja pahimpana oli tämä poliittinen sössötys, johon radiojuontajan ei ikinä pitäisi lähteä. Aikanaan samaan miinaan ajoi Heikelä, joka oli loppuaikoina ihan sietämätön ylimielinen törppö oikeistolaisine maailmankuvineen. Eikä siinä mitään, saa olla mitä mieltä haluaa, mutta kannattaa muistaa että sitä radioasemaa ei kuunnella politiikan eikä juontajan luennoinnin vuoksi, vaan siksi että halutaan jotakin hauskuutta harmaisiin aamuihin. Kukaan ei jaksa mitään poliittista höpinää, ja vielä vähemmän sitä jaksaa esim Nikulan kaltaiselta ylemmän keskiluokan kermaperseeltä. Kuten sanottu, Radio Rockin kuuntelijoissa on paljon duunareita, varmaan enemmistössä jopa, joista kaikki ei sentään jaksa intoilla siitä miten joku Nikula sieltä perintörahojensa takaa luennoi miten ei saa lakkoilla koska hän on sitä mieltä. 

Eli hyvä että Jone lähti. Toivon tietysti ettei kyse ole mistään sairaudesta tms ja kaikkea hyvää jatkoon. Kenties hän voisi yrittää vaikka yliopistoon, hänellähän ei ole muuta koulutusta kuin ylioppilas. Puheista päätellen hänen olisi voinut kuvitella olevan tohtorin tasolla, mutta vanhemmallakin iällä voi mennä opiskelemaan. Ja kenties se tekisi Jonelle hyvääkin niin saisi vähän perspektiiviä asioihin.

Eli nikula on surkea kun ei vuodata loputtomiin vasemmistolaista maailmankuvaa ja sinun maailmaasi ei muuta mahdu kuin vasemmistolaisuus? Olisko ongelma sittenkin sinussa eikä nikulassa tässä kohtaa.

Enkä jaksa kuunnella nikulaa, mutta se johtuu vaan siitä miten ylimielinen ehdottoman oikeiden mielipiteiden automaatti tuo on, ei ideologiasta tässä kohtaa.

Vierailija
62/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä siinä tapahtui? Miksi? Minä olen tämmöinen lämminhenkinen ja kiitti pasifisti kaupunkilaisnainen ja tykkäsin Jonesta kovasti. Jotenkin terapeuttista, kun Jone uskalsi sanoa asioista (siksi sai potkut, onko RR Ylen omistama...?) Naisena jos sanon samaan tyyliin, on kohta töissä vaikea ihminen,  miehen on helpompi sanoa suoraan...? Jussin hesalaista narinaa en jaksa kuunnella ja Vähänryyppää on sellainen muka rock mutta "olen oikeasti korrekti, ettei kukaan suutu".

Ainoa imo, joka voi paikata Jonen on villi kortti "Ollin ohjelma",  se on noussut minun suosikiksi. Älykäs tyyppi ja uskaltaa myös sanoa asioista, mutta jättää kuulijan pääteltäväksi. Kyllä jatkoon. Aiemmin vihasin Hermannia mutta nyt ehdoton ykkönen, koska soittaa myös suht hyvää musaa.

Minä olen Jonea kuullut (huom!

Okei joo, nyt ymmärrän hieman. Hieno analyysi. Juu, on puheet ristiriidassa peruskuulijakunnan kanssa, en ehkä tajunnut että on noin oikealla. Mikä sinällään on hieman ironista, koska perinteisesti old skole rockskene on ollut rauhan asialla, sotaa vastaan, Live Aidit sun muut vasemmalle nojaavat) hyväntekeväisyyskonsertit. Mulle rock tulee aina olemaan ihmisoikeuksia, sananvapautta, rauhaa, rakkautta ja myös kapinaa valtavirtaa vastaan. Hävettää, että vanhat hyvät bändit on nykyään osakeyhtiöitä yms. materialistihömppää.

Aika monesti olin minäkin eri mieltä Jonen kanssa, mutta oli virkistävää, että hän sanoi mielipiteensä eikä hymistellyt. Varsinkin Kesä- ja Tiernapojissa toimi hienosti, se että mielipiteitä saattoi tulla vastakkaisiakin, eikä se silti tappanut keskustelua. Erityisesti jäi mieleen Olli Hermannin kommentit pum pum asioista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Jone on relevantti? Ehkä 20v sitten.

Vierailija
64/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvin kommentoitu ja huomioitu. 

Nikulan "juna" meni jo. Ohjelmakonsepti oli väsynyt, sivistyssanoilla neppailu oli väsynyttä ja pahimpana oli tämä poliittinen sössötys, johon radiojuontajan ei ikinä pitäisi lähteä. Aikanaan samaan miinaan ajoi Heikelä, joka oli loppuaikoina ihan sietämätön ylimielinen törppö oikeistolaisine maailmankuvineen. Eikä siinä mitään, saa olla mitä mieltä haluaa, mutta kannattaa muistaa että sitä radioasemaa ei kuunnella politiikan eikä juontajan luennoinnin vuoksi, vaan siksi että halutaan jotakin hauskuutta harmaisiin aamuihin. Kukaan ei jaksa mitään poliittista höpinää, ja vielä vähemmän sitä jaksaa esim Nikulan kaltaiselta ylemmän keskiluokan kermaperseeltä. Kuten sanottu, Radio Rockin kuuntelijoissa on paljon duunareita, varmaan enemmistössä jopa, joista kaikki ei sentään jaksa intoilla siitä miten joku Nikula sieltä perintörahojensa takaa luennoi miten ei saa lakkoilla koska hän on sitä mieltä. 

Eli hyvä että Jone lähti. Toivon tietysti ettei kyse ole mistään sairaudesta tms ja kaikkea hyvää jatkoon. Kenties hän voisi yrittää vaikka yliopistoon, hänellähän ei ole muuta koulutusta kuin ylioppilas. Puheista päätellen hänen olisi voinut kuvitella olevan tohtorin tasolla, mutta vanhemmallakin iällä voi mennä opiskelemaan. Ja kenties se tekisi Jonelle hyvääkin niin saisi vähän perspektiiviä asioihin.

Hauskasti, ensimmäisetä kappaleesta olen täysin erimieltä. Ja toisesta, ensimmäistä lausetta lukuun ottamatta, täysin samaa mieltä.

Vierailija
65/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa. Ei jaksa kuunella muutenkaan.

Vierailija
66/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkäsin Nikulasta. Semmoista suht asiallista äijä meininkiä. Metallicakin ihan ok ja sopii radioon hyvin. Ois siellä kovempaakin mättöä tosin voinut olla. 

Vierailija
67/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se nyt meinaa tehdä

Melkeen voisi vaan eläköityä.

Vierailija
68/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lounaslista jatkuu Nikulan lähdöstä huolimatta, niin toivottavasti siihen saisi uusia kappaleita eikä niitä stanan samoja, mitkä soi kanavalla muutenkin jatkuvasti. Jos lounaslistalla on vaikkapa se ikikulunut Rockilla puhkikulutettu Metallica, niin miksi ne lounaslistojen kappalevaihtoehdot on ne samat kappaleet, mitkä on siihen puoleenpäivään mennessä joka tapauksessa soineet jo vähintään kerran? Miksei voi edes siihen osioon kaivaa kappaleita, jotka ei kuulu soittolistalle? 

Vierailija
69/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea aikansa. Hahmona niin aikansa elänyt  .

Khyl

Vierailija
70/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/kotimaa/ukrainassa-avustava-jone-nikula-laukoo-su…

Huoh kyllä säälittää koko tyyppiä. Menisi ottamaan lääkkeensä.

Vierailija
71/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se lähteekin nyt sinne Ukrainaan sotimaan? Irtisanoutui siksi? 

Vierailija
72/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti menisi.

Vierailija
73/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti menisi.

Tuskinpa lähtee. Eiköhän kyse ole siitä että isän perintö on saatu jaettua ja Jonen ei tarvitse enää olla säännöllisissä töissä, vaan voi tehdä "keikkatöitä", eli elää perintörahoilla.

Vierailija
74/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti menisi.

Tuskinpa lähtee. Eiköhän kyse ole siitä että isän perintö on saatu jaettua ja Jonen ei tarvitse enää olla säännöllisissä töissä, vaan voi tehdä "keikkatöitä", eli elää perintörahoilla.

Jonellahan oli 56 vuotispäivä maanantaina 30. maaliskuuta, joten voit olla jäljillä. Pääsee keskittymään todella kiinnostaviin asioihin ilman arjen rasitteita.

Vierailija
75/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikula oli yksi niistä tyypeistä joka rahtasi pakolaisia Ukrainasta Suomeen veronmaksajien elätettäviksi.

Vierailija
76/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen harvan kerran kun kuuntelin, niin jossain kohti ohjelmaa oli ihan pakko ottaa jollain tavalla puheeksi suomalaisten ylipaino. Itse en ymmärrä miksi rockilla on puhetyöntekijöitä, ketkä sanovat ööö joka lauseessa, tai lause alkaa et et. Tai uutistenlukijat, jotkaa pidentävät vokaaleitaa jokaisessaa sanassaa. 

Vierailija
77/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välttynyt tuolta Ukraina-vouhotukselta enkä tiennyt siitä mitään, koska lopetin radio Rockin kuuntelun Nikulan takia jo korona-aikana. Tuli jotain rokottamattomiin kohdistuvaa ylimielistä paskalässytystä ja suoranaista ihmisten haukkumista, kun hänen mielestään jokaisen olisi pitänyt kävellä kiltisti piikille, kun käsketään. Inhosin sitä sen ylimielistä sössötystä kyllä jo sitä ennen, mutta tuo oli viimeinen niitti ja pistin koko kanavan boikottiin. Siinä on mies, joka sitten rakastaa omaa ääntään. Voi oksennus! 

Rock edustaa kapinaa, vapautta ja kyseenalaistamista. Nikulasta on siis rock-asenne kaukana. Toivottavasti en enää kuule ikinä sen ääntä enkä näe sen naamaa missään. Voin taas kuunnella radio Rockia. Kiitos!

Vierailija
78/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Kuka nyt joka toisessa mölinässään nuolee Trumpin persettä?!

Aivan jäätävä ääliö koko ukko. 

Vierailija
79/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Kuka nyt joka toisessa mölinässään nuolee Trumpin persettä?!

Aivan jäätävä ääliö koko ukko. 

Muistan kans kun noin viikko Trumpin valinnan jälkeen jakso Nikula olla aivan mehuissaan studiossa. Todella myötähäpeällinen hetki. 

Vierailija
80/91 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, ei nämä lässyttäjät itse mihinkään lähde. Sitä uhotaan ja ollaan kovaa poikaa, mutta tosi tilanteessa juostaan äipän hameen helman alle piiloon. Se uhoaminen syntyy pelosta. Tosi tilanteessa pärjää parhaiten ne, jotka ei uhoa eikä huutele eikä lässytä, ei toistele ulkoa opittua mantraa tai jotain mitä mieltä nyt kuuluu olla ja millä nyt kuuluu hyvesignaloida. Ne jotka kaikessa hiljaisuudessa ovat miettineet asioita ja jotka eivät halua lietsoa mitään hulluutta ja propagandaa. Ne joihin pelkop*rno ei vaikuta ja joilla pääkoppa pysyy kasassa. Se vaan, että sellaiset ei sinne edes halua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän