Suurin osa työttömistä HALUAA PÄÄSTÄ TÖIHIN! Missä työpaikat ovat hallitus?
T. Korkeakoulutettu haluamattaan työttömäksi jäänyt
Kommentit (913)
Itsekin haluaisin töihin.
T. korkea- ja ammattikoulutettu työtön
Mitä orpon hallitus on tehnyt konkreettisesti ja tuloksellisesti työpaikkojen luomiseksi?
Mitä konkreettisia kasvutoimia orpon hallitus on tehnyt Suomen talouden kohentamiseksi? Leikkaukset eivät kelpaa vastaukseksi tähän, koska nyt kysytään kasvua ja kehitystä luovia toimia. Leikkaukset ja säästöt eivät ole niitä.
Mulle kans. Työtä siis. Just tänään mietin, että kaipaan työyhteisöä ja ihmisiä. Olen alkanut jutella kaikenlaista kaupan kassatytöille ja pojillekin. Siinä junnut ovat huulet pyöreenä, kun mä selitän, että on hyvä, kun kuukautiset loppu, ettei tartte haaskata rahaa tamponeihin...edellinen asiakas osti niitä just. Voi kassaparkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikset myy limalompakkoasi, helppoa ja hyvin palkattua sisätyötä.
Sinä olet kyllä itse sielgä limalompakkostasi kotoisin. Meille muille taas syntyminen ei ollut vahinko.
Vastaus:hallituksella pitävät työpaikkoja panttivankeina 😝😝😜😜😜
Vierailija kirjoitti:
Mitä orpon hallitus on tehnyt konkreettisesti ja tuloksellisesti työpaikkojen luomiseksi?
Mitä konkreettisia kasvutoimia orpon hallitus on tehnyt Suomen talouden kohentamiseksi? Leikkaukset eivät kelpaa vastaukseksi tähän, koska nyt kysytään kasvua ja kehitystä luovia toimia. Leikkaukset ja säästöt eivät ole niitä.
No virheen tekivät ku eivät puppista👴 huoli päättämään tämän maan asioista 😒😒😒😒
Kyllä, siksi ärsyttää pakko työnhaku kun turhia hakijoita paljon . Jos pakko työnhaku lopetettaisiin niin jäisi vain ne ketkä oikeasti haluaa töihin. Voitaisi palata vanhaan hyvään aikaa kun oli paremmat mahdollisuudet työn saantiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä korkeakoulutettu ei ymmärrä, ettei hallitus niitä töitä järjestä vaan yksityiset yritykset? Ei Suomi ole kuin edesmennyt Neuvostoliitto, jossa jokaiselle osoiteettiin työpaikka, vaikkei töitä ollutkaan.
Vanha tarina kertoi lossivahdista, jolla oli työpaikka, vaikkei lossiakaan ollut enää vuosikymmeneen.
Hallituksen toimet aiheuttavat firmojen ja työpaikkojen vähenemisen.
Vielä enemmän työpaikkojen menetyksiä aiheuttaa tekoälyn ja yleensä tietotekniikan käyttöönotto lähes kaikessa suorittavassa työssä. Hallitus ei voi estää globaalia kehitystä.
Työpaikat ovat siinä hyvässä hallitusohjelmassa, paperilla.
Älytöntä tuoda työvoimaa muualta kun suomalaisillekaan ei ole töitä !!!!
up