Suurin osa työttömistä HALUAA PÄÄSTÄ TÖIHIN! Missä työpaikat ovat hallitus?
T. Korkeakoulutettu haluamattaan työttömäksi jäänyt
Kommentit (862)
Kykenemätön impotentti hallitus
Vierailija kirjoitti:
Niin suomalaista kysellä hallitukselta missä mun työpaikka on. Muissa maissa perustetaan yrityksiä ja luodaan itse niitä työpaikkoja. Täällä pitäisi perustaa taas uusi valtion peukalonpyörittelyvirasto ja työllistää turhakkeet sinne isolla palkalla.
No jos se hallitus ensin lupaa 100 000 työpaikkaa, toki kysellään missä ne on. Vaalilupausten perään kysely on ihan normaalia poliittista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
9900 paikkaa
https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat
Miksi et mene töihin?
🦾🦾🦾🦾
Vahvasti menee!
Oman alan töitä on omalla keskisuurella paikkakunnalla peräti kaksi avoimena, molemmat saman rekryfirman kautta. Olen niitä hakenutkin ja soitellut perään, mutta eivät vastaa puhelimeen eikä mitään kuulu 🥴
Toki hain myös niitä surullisen kuuluisia piilotyöpaikkojakin, mutta yhtä huonolla menestyksellä.
Harmillista. Paperit unelma-ammattiini homehtuvat, kun mihinkään ei pääse. Lähdin nyt sitten joutessani opiskelemaan (taas) uutta alaa. Tuskin työllistyn, mutta onpahan kiinnostavaa puuhaa eikä tartte tehdä neljää kiusallista pakkohakua ties mihin parkkipateille ja osa-aikasiivouksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassareiden mukaan Suomessa on jatkuva työvoimapula ja tarvitaan siksi 50000 maahanmuuttajaa joka vuosi. Kysypäs Virralta tai Koskelalta missä näitä töitä on.
Onko Kokoomus. EK ja Persut alkaneet vihervasemmistoksi ?
Mikseivät työttömät perusta firmaa ja ala tienaamaan. Nostavat vain sossutukia tekematta mitään hyödyllistä. Amerikassa moinen peli ei olisi mahdollista. Työttömiltä saatanoilta löytyy aina jos jonkinlaista tekosyytä miksi työtä ei voi ottaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
9900 paikkaa
https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat
Miksi et mene töihin?
Katsoitko MOT:n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassareiden mukaan Suomessa on jatkuva työvoimapula ja tarvitaan siksi 50000 maahanmuuttajaa joka vuosi. Kysypäs Virralta tai Koskelalta missä näitä töitä on.
Onko Kokoomus. EK ja Persut alkaneet vihervasemmistoksi ?
Ovat. Me ollaan nykyään kaikki vihervassarreita. Kaikki.
Yksikään yhtiö/yrittäjä ei työllistä yhtään ihmistä enpää, jos tuotetulle tuotteelle/palvelulle ei ole kysyntää.
Vielä se teidän huutelijoiden asenne muuttuu kun sairastuttaa vakavasti vaikka, tai jäätte itse työttömiksi! Kokea sen työnhaun ilon!
En todellakaan halua mihin tahansa työhön vaan siihen mistä minulla on 20 v kokemus ulkomaita myöden.
Ei hallituksen tehtävänä ole luoda työpaikkoja. Mikset itse perusta yritystä ja työllistä itseäsi ja ehkä muitakin ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vielä se teidän huutelijoiden asenne muuttuu kun sairastuttaa vakavasti vaikka, tai jäätte itse työttömiksi! Kokea sen työnhaun ilon!
Kaikki ei ole mitään saatanan syäpäakkoja!
Vierailija kirjoitti:
Ei hallituksen tehtävänä ole luoda työpaikkoja. Mikset itse perusta yritystä ja työllistä itseäsi ja ehkä muitakin ihmisiä?
Alalla josta minulla on kokemusta eivät menesty edes ennen maineikkaat yritykset sillä asiakkaita ei ole.