Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kietaisumekot ei koskaan istu mun päällä nätisti. Väärä koko vai vaan kroppa sellainen että ne ei käy?

Vierailija
04.04.2025 |

Aina ne liepeet karkaa ikään kuin tissin alle ja sitten kaula-aukko on ihan liian antava ja saa nyppiä sitä ylemmäs. Muita jotka huomanneet saman ongelman?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös rintavana samaa ongelmaa, mutta kai siihen olisi kohtuullisen helppo ratkaisu laittaa alle hyvä toppi.

Itse kiinnitän pienen hakaneulan kaula-aukkoon nurjalle puolelle estämään liiallisen aukeamisen.

Usein ne alkaa vetämään rumasti kun mekko on ollut vähän aikaa päällä. 

Vierailija
22/28 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ongelma, muka?

Mitkään vaatteet ei sovi kaikille vartalotyypeille, mutta laadukkailla alusasuilla voi auttaa asiaa.

Minulle sopii kaikki kietaisuvaatteet, rakastan suorastaan mukavuuden vuoksi. Jos menee ihmisten ilmoille vaikkapa kietaisumekossa, pitää valita erittäin hyvin istuvat alusvaatteet.

Ihanaa, kun tulee kesä ja saa pukeutua värikkäisiin ja hempeisiin kietaisumekkoihin, joiden helmoja lempeä kesätuuli suloisesti hulmuttelee.

Millainen vartalonmalli sinulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne oikeastaan sovi kellekään. Ne on tehty vain siksi, että sama vaate "sopii" useammalle, koska kietaisua voi säätää. Eli lopulta ne ei ISTU kenellekään.

Vierailija
24/28 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullekaan sovi, korostavat vaan tikkusuoraa ja ylipitkää torsoa.

Tukkiruumis? Otan osaa. 

Ei vaan tikku.

Vierailija
25/28 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle ne muka sopii. Paikallaan seisovalle mallille ehkä, mutta jos ajatteli koko päivän pitää ja liikkuakin siinä mekossa....

Ei ihmisen kroppa ole liikkumaton salko, johon voi vain kietoa koristeellista kangasta ja se pysyy siinä paikallaan nättinä. 

Vierailija
26/28 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelle ne muka sopii. Paikallaan seisovalle mallille ehkä, mutta jos ajatteli koko päivän pitää ja liikkuakin siinä mekossa....

Ei ihmisen kroppa ole liikkumaton salko, johon voi vain kietoa koristeellista kangasta ja se pysyy siinä paikallaan nättinä. 

Eihän se mihinkään urheilusuoritukseen käy mutta ihan perus kotonaoleilu/kaupassakäynti/kaupungillakävely asuksi oikein hyvä. 

Vierailija
27/28 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen yleensä jo tietää, että kietaisumekkoja ei pidä ostaa.

Vierailija
28/28 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne oikeastaan sovi kellekään. Ne on tehty vain siksi, että sama vaate "sopii" useammalle, koska kietaisua voi säätää. Eli lopulta ne ei ISTU kenellekään.

Minulle ne istuu, mutta aika tyrkyllä olen. H75. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme