Kietaisumekot ei koskaan istu mun päällä nätisti. Väärä koko vai vaan kroppa sellainen että ne ei käy?
Aina ne liepeet karkaa ikään kuin tissin alle ja sitten kaula-aukko on ihan liian antava ja saa nyppiä sitä ylemmäs. Muita jotka huomanneet saman ongelman?
Kommentit (28)
Ei mullekaan sovi, korostavat vaan tikkusuoraa ja ylipitkää torsoa.
Myös rintavana samaa ongelmaa, mutta kai siihen olisi kohtuullisen helppo ratkaisu laittaa alle hyvä toppi.
Minä olen pitkä ja mallia tiimalasi, eli just mallia, jolle ne on tehty. Silti laitan topin alle, että vähän peittää enemmän.
Tämä johtuu siitä että mekko on aivan liian pitkä ja siinä aivan liian paljon kangasta kiertämässä ympäri kehoa.
Kokeile Nanson tunikoita koossa 4XL.
Vierailija kirjoitti:
Myös rintavana samaa ongelmaa, mutta kai siihen olisi kohtuullisen helppo ratkaisu laittaa alle hyvä toppi.
Olen myös rintava ja varmaan se vaikuttaa. Toppi alla on ratkaisu mutta ei se kaikkien alla ole hyvännäköinen, ja kesämekon alla lämpöisillä keleillä kuuma. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mullekaan sovi, korostavat vaan tikkusuoraa ja ylipitkää torsoa.
Tukkiruumis? Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Nanson tunikoita koossa 4XL.
Ne olisi liian isoja mulle, käytän noin m-kokoa mutta hyvä että olet löytänyt itsellesi sopivaa päällepantavaa.
Olen itse pienirintainen päärynä, eikä sovi kietaisumekot yhtään. Mutta kietaisupaidat sopivat, varsinkin peittävät!
Minä käytän kietaisumekkojen alla toppia. Välillä ompelen sen yläosan kiinni, jolloin saan sen istumaan juuri itselleni sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse pienirintainen päärynä, eikä sovi kietaisumekot yhtään. Mutta kietaisupaidat sopivat, varsinkin peittävät!
Luulisi että sun kropanmallille sopisivat hyvin🤔 Miksei ne käy?
Etumukseni näyttää masentavalta, ehkä kietaisumekot sopivat muodokkaammalle?
Mulla ongelma kietaisuhameiden kanssa. Kävellessä ja seistessä ne on nätit ja ok, mutta istuessa halkio aukeaa keskeltä täysin ja paljastaa reidet jalkoväliin asti. Vaikka miten yritän kiskoa kangasta alusvaatteiden suojaksi niin se ei ikinä riitä. En tajuankenelle nämä hameet tehdään.
Mikä ihmeen ongelma, muka?
Mitkään vaatteet ei sovi kaikille vartalotyypeille, mutta laadukkailla alusasuilla voi auttaa asiaa.
Minulle sopii kaikki kietaisuvaatteet, rakastan suorastaan mukavuuden vuoksi. Jos menee ihmisten ilmoille vaikkapa kietaisumekossa, pitää valita erittäin hyvin istuvat alusvaatteet.
Ihanaa, kun tulee kesä ja saa pukeutua värikkäisiin ja hempeisiin kietaisumekkoihin, joiden helmoja lempeä kesätuuli suloisesti hulmuttelee.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ongelma kietaisuhameiden kanssa. Kävellessä ja seistessä ne on nätit ja ok, mutta istuessa halkio aukeaa keskeltä täysin ja paljastaa reidet jalkoväliin asti. Vaikka miten yritän kiskoa kangasta alusvaatteiden suojaksi niin se ei ikinä riitä. En tajuankenelle nämä hameet tehdään.
Joissain malleissa on tämä ongelma. Itse käytän alla alushametta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kiinnitän pienen hakaneulan kaula-aukkoon nurjalle puolelle estämään liiallisen aukeamisen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen ongelma, muka?
Mitkään vaatteet ei sovi kaikille vartalotyypeille, mutta laadukkailla alusasuilla voi auttaa asiaa.
Minulle sopii kaikki kietaisuvaatteet, rakastan suorastaan mukavuuden vuoksi. Jos menee ihmisten ilmoille vaikkapa kietaisumekossa, pitää valita erittäin hyvin istuvat alusvaatteet.
Ihanaa, kun tulee kesä ja saa pukeutua värikkäisiin ja hempeisiin kietaisumekkoihin, joiden helmoja lempeä kesätuuli suloisesti hulmuttelee.
Mun alusvaatteet on hyvinistuvia. Varsinkin rintsikoiden istuvuuden kanssa olen suorastaan neuroottisen tarkka.
Kuulostaa vähän vastaavalta kuin mulla. Olen lyhytselkäinen ja monet muutkin kaula-aukot liian antavia, kietaisumekoissa se oikein korostuu. Olen todennut että ne sopivat hyvin standardi-mittasuhteiselle vartalolle.